!Ruhlar Bölgesi 3 spoiler içerir!
Yang Jeongin...
Hyung'larım ile birlikte taksiye binip Min Young Noona'nın evine gidiyorduk. İki ayrı taksiye binmeyi tercih etmiştik. Ben, Han, Bang Chan ve Seungmin aynı taksideydik.
Vardığımızı belli etmek için şoför "Geldik." dedi. Dört katlı, dış cephesindeki boyalar dökülmüş, oldukça eski bir binaya girdik. Noona'nın evi son kattaydı.
Binada asansör olmadığı için oflayarak merdivenlerden en üst kata çıktık.
"Burası mı?" dedim. Rutubet kokusundan rahatsız olmamak elde değildi. Min Young bu binada nasıl yaşıyordu?
Han kapıyı tıklattı ve kapı daha önce görmediğim aşırı derecede yakışıklı bir erkek tarafından açıldı.
Yakışıklı erkek "Buyurun?" dedi. Bang Chan hemen içeri daldı. Yakışıklı erkek biraz sinirli duruyordu. Gerçi benim evime de baskın yapar gibi girilse bende sinirlenirdim.
"Min Young nerede?"
Han direkt olarak konuya girdi. Adını bilmediğim erkek "Üstünü değiştiriyor. Amacınız ne ?" dedi.
Bang Chan "Hangi oda da?" dedi. Adını bilmediğim erkek "Üstünü değiştiriyor dedim ya!" dedi. Sesi bir kaplanı andırıyordu.
Lee Know kendinden beklenmeyecek şekilde evdeki kapıları tıklatmaya başladı. Diğer erkek bağırdı ve "Dur!" dedi.
Lee Know bir kapıyı daha tıklattı ve "Ne var be?!" diye bir cevap aldı. Bunun üzerine diğer erkek "Min Young!" diye bağırdı.
Şu an ki durumumuzun komik olduğunun farkındaydım. Lee Know kapıyı açmaya yeltendiğinde, diğer erkek Lee Know'a yumruk atmak için elini kaldırdı. Tam o sırada kapı açıldı ve Min Young bağırdı.
"Chung Kwang Jae! Napıyorsun?! İndir o elini!"
Ve aşırı derecede yakışıklı erkeğin isminin 'Chung Kwang Jae' olduğunu öğrendim.
Kwang Jae elini indirdi ve "Bunlarla aynı grupta olduğun için üzülüyorum." dedi.
Aynen kankası aynen.
Jung Min Young...
Odadan çıktığımda, gördüklerim ile şaşkına döndüm. Kwang Jae, Lee Know'a yumruk atmak üzereydi!
"Chung Kwang Jae! Napıyorsun!? İndir o elini!"
Kwang Jae beni dinledi ve elini indirdi. Hâlâ çok sinirliydi. O sırada evimde bulunan Stray Kids üyelerini fark ettim.
Kahretsin!
Evim o kadar dağınıktı ki... Betimleyemeyeceğim kadar dağınıktı.
Şu an sekiz adama rezil olmuştum. Kwang Jae'ye onları dövmeden salona götürmesini istedim. Mutfağa girdim, telefonu aldım ve ben de salona gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Yeni Üye 8+1
Fiksi PenggemarStray Kids oldukça başarılı bir gruptur. Ancak bir gün gruba yeni bir üye katılır, hem de kız! Sekiz erkeğin yanına gelen bu kız grubuna alışabilecek mi? Hayranlar onu sevecek mi? bu kitaptaki kurguyla eğlenmeye, üzülmeye, korkmaya ve heyecanlanmaya...