Alt kattan gelen bağırış sesleri ile uyandım. Saat daha 08.25'ti. Sabah sabah bu enerjiyi nereden bulduklarını merak ediyorum doğrusu.
Merdivenlerden sürünerek indim. Beş tane aptal altta kalanın canı çıksın oynuyorlardı. En altta olan Jeongin "Yuh ayı," diye bağırıyordu. Jeongin'in üstündeki Lee Know onun kafasına vurdu ve "Sus lan bebek ekmek." dedi. Lee Know'un üstündeki Felix hiçbir şey yapmıyordu. Seungmin, Felix'in üstündeydi. Changbin ise en üstte. Şu an Jeongin'e acıyorum.
Changbin'in altında kalanlar bağırıyordu. Şu an ne tepki vermem gerektiğini bilemedim. Kızmalı mıydım? Koltuğun arkasından üyelere bön bön bakmayı bıraktım ve tekli koltuğa oturdum. Sonunda beni fark ettiler ve birbirlerinin üstünden kalktılar.
"Noona'm, kurtarıcım!"
Jeongin koşarak yanıma geldi. Başımı geriye atarak koltuğun sırtına yasladım. Uykuya ihtiyacım vardı. Dün gece yurda üçte gelmiştim ve beste uyumuştum. Üç saatlik uykuyu hak edecek ne yapmıştım ben?
"Yah! Benim yemeğimden kim yedi?!"
Bu klasik bir Changbin cümlesidir. Ve bunu her zaman bağırarak sorar.
"Ben,"
Lee Know'un dürüstlüğü üzerine evdeki bağırış arttı. Kavga mı ediyorlar, yoksa rastgele kelimeler mi söylüyorlar anlayamamıştım.
Sonunda başımı kaldırdım ve ayağımdan pandufumu çıkartıp Lee Know'a fırlattım. "Yeter be!"
Pandufu havada kaptı. "Ne yeter?" Bilerek anlamamazlıktan geliyordu sanırım. Koltukta yayıldım ve 'belki uyurum' mantığıyla gözlerimi kapattım.
"Al lan pandufunu!"
Başımda hissettiğim acıyla doğruldum. Pes edip pandufu ayağıma giydim ve mutfağa ilerledim.
Bang Chan ve Hyunjin sofrayı hazırlıyordu. Daha doğrusu Chan hazırlıyor, Hyunjin öylece bakıyordu. Gidip yardım ettim.
~
Yemekten sonra odama çıktım. Menajer instagram da paylaşım yapabileceğimi söylemişti. Bir kaç tane fotoğraf paylaştım.
Ming_Ming00
Günaydın STAY #LOVESTAY
Minhonunpecetesi: sana da günaydın
Hyuncan'inanasi: üyelerle fotoğraf istiyoruz
↪hannie_minsung: ben bu kızı hiç sevmedim
↪blimy_jichu: yani? Sen sevmedin diye gruptan mi ayrılsın?
↪jen_jennie: Kız haklı dağılınGay-pop_petese: ıy gaypop.
↪woosan_ateez: Gay ne demek bilmiyosun sanırım
↪nayeon_rabbit: bilse ota boka gaypop der mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Yeni Üye 8+1
FanfictionStray Kids oldukça başarılı bir gruptur. Ancak bir gün gruba yeni bir üye katılır, hem de kız! Sekiz erkeğin yanına gelen bu kız grubuna alışabilecek mi? Hayranlar onu sevecek mi? bu kitaptaki kurguyla eğlenmeye, üzülmeye, korkmaya ve heyecanlanmaya...