Eun Ae: İyiyim Unnie
Hangi grupta çıkış yapacağını öğrendin mi bari?Min Young: Öğrendim
Ama keşke kız üyelerin olduğu bir grup olsaydıEun Ae: Ne demek istiyorsun Unnie?
Min Young: Stray Kids'in ilk ve tek kız üyesiyim
Eun Ae: Ciddi misin?
Şu an seni kıskanıyorum
Üyelerle anlaşabildin mi? Sevdiler mi seni?Min Young: Beni kıskanamamanı tercih ederim.
Çoğuyla anlaştık gibi duruyor
Ama Lee Know sunbae-nim beni sevmişe benzemiyor.Eun Ae: Nereden çıkardın şimdi bunu?
Sunbae-nim biraz soğuk ve içine kapanık bir tip
Sana alışması için süre vermelisin UnnieMin Young: Daha bir kelime bile konuşmadık
Şu an yurda gidiyoruz ve bil bakalım yanımda kim oturuyor?
Lee KnowEun Ae: Eh ne güzel işte
Min Young: Yanıma diğerlerinin zoruyla oturdu
Nasıl hissediyorum biliyor musun? Bok gibi
Umarım ben çıkış yapmadan şirketten atılırımEun Ae: Yanında oturuyorsa benimle konuşacağına onunla sohbet etmeyi denesene
Unnie iyi misin sen? Beynini düşürmedin değil mi?
Görüldü ✅✅Telefonumun ekranını kapattım ve arabanın penceresinden dışarıyı izlemeye başladım. Üyeler kendi aralarında konuşuyordu. Ben ise arabaya bindiğimden beri ağzımı açmamıştım.
''Jung Min Young,''
Bang Chan'nın bana seslenmesiyle Ona baktım. ''Gruptaki pozisyonun ne olacak ? Vokalracha da eksiğimiz var, oraya geçmek ister misin?"
"Bilmem ki, LNLY Girls grubunda ben hem vokal, hem rap, hem de danstan sorumluydum. Visual de bendim." Kendimi övmüş gibi gözükmek istemiyordum ama galiba kendimi övmüştüm.
"Hm, anladım." dedi Bang Chan ve başını camdan dışarı çevirdi.
Yolculuk benim için çok rahatsiz geçiyordu. Lee Know'a temas etmemek için kendimle savaşıyordum. Kalça kısmımda bir ağrı oluşmuştu. Araç aniden sağa doğru sarsıldı ve ben biraz da olsa Lee Know'a temas ettim.
Ne temas etmesi Min Young! Çocuğun üstüne bindin!
Evet iç sesim yine benimle konuşuyordu. Ama onu kafama takmadan Lee Know'dan özür diledim.
"Özür dilerim sunbae-nim. Üzgünüm." dedim ve başımı eğdim. Bana hiçbir şey demedi. Mimik oynatmadı. Ona bakakaldım. Ben yokmuşum gibi davranıyordu.
Kafama takmamaya karar verdim, başımı cama yasladım. LNLY Girls olarak çıkış yapmak isterken, kendimi Stray Kids'in bir üyesi olarak bulmuştum. Derin bir nefes aldım. Başım ağrımaya başlamıştı. Yolculuk çok uzun sürmüştü. Daha önce hiç geçmediğim yollardan gidiyorduk.
"Geldik." Şoförün geldiğimizi haber etmesiyle araçtan indik. Dışı beyaz, iki katlı bir evin önündeydik.
"Evet Min Young Noona, burası yurdumuz. Yani senin de yurdun."
Jeongin'e gözlerimi açarak baktım "Noona mı? Ben o kadar yaşlı mıyım? Teessüf ederim Jeongin." Bana güldü ve "Tamam Noona kızma." dedi ve koşarak evin bahçesine girdi.
Yurda girdiğimizde herkes eşyalarını toplamak için ayrılmıştı. Bende valizimi aldım ve biricik oda arkadaşım olan (!) Lee Know'u beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Yeni Üye 8+1
Fiksi PenggemarStray Kids oldukça başarılı bir gruptur. Ancak bir gün gruba yeni bir üye katılır, hem de kız! Sekiz erkeğin yanına gelen bu kız grubuna alışabilecek mi? Hayranlar onu sevecek mi? bu kitaptaki kurguyla eğlenmeye, üzülmeye, korkmaya ve heyecanlanmaya...