-18-

2.5K 174 247
                                    

1K görüntüleme :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1K görüntüleme :)

MEDYA: #LoveSTAY - Stray Kids


Lee Know'dan...

Dün hepimiz için fazlasıyla yoğundu. Kwang Jae hastaneye kaldırılmıştı. Biz ise direkt olarak yurda gelmiştik. Eun Ae bizimle yurda gelip, Ming'in yanında kalmak istemişti. Ming'in sol kolundaki yaralara pansuman yapmıştı Eun Ae. Ben ise hâlâ sevgilimle bir kere bile konuşamamıştım. Eun Ae odamızda Ming ileydi. Ne yaptıklarını bilmiyordum.

"Lee Know yemek ye artık! Ming de yanımızda. Bu halde onunla konuşamazsın."

Chan yurda geldiğimizden beri bana bir şeyler yedirmeye çalışıyordu. Ama ben yemek yemek istemiyordum, Ming'i görmek istiyordum.

"Hayır," dedim inatla. Ming ile konuşana kadar yemek yemeyecektim. Chan elindeki rameni göstererek "Bak en sevdiğin ramen!" dedi. Onun bu hâline göz devirmekle yetindim. Chan sonunda pes etti ve "Zıkkım ye," dedi. Changbin benim yemediğim rameni bir dakikada gömdü.

Eun Ae sonunda alt kata indiğinde yüzümde buruk bir gülümseme oluştu. "Ming duş almak istedi, bu yüzden bu kadar uzun sürdü." diyerek açıklama yaptı Eun Ae. Koşarak üst kata çıktım ve bir anda durup kapıyı tıklattım. İçeriden bir cevap gelmesini beklemeden daldım odaya.

"Ming?"

Beni görünce hiçbir şey söylemeden baktı bana. Yüzü hâlâ soluktu ve gözlerinin altı mosmordu. Zayıflamıştı. Saçları... saçları omuz hizasından biraz kısaydı ve özensiz bir şekilde kesilmişti. Ona doğru yaklaşmamla birlikte ağlamaya başladı.

Bir şey yaptığımı sandım ve bir an duraksadım. Ancak odaya girmekten başka hiçbir şey yapmamıştım ki? Yatakta oturan Ming'in yanına oturdum. "Bebeğim, iyi misin? Ne oldu?"

Elleriyle yüzünü kapattı ve ağlamaya devam etti. "Bana bakma!" Ağlama sebebi görünüşü müydü yani? Kollarımı ona doladım ve ağlamasının durmasını bekledim. Ama ağlaması durmak yerine şiddetlendi.

"Bakma bana... lütfen."

Kollarımı ondan ayırdım ve yüzündeki ellerini onun yüzünden ayırıp, kendi ellerim arasına aldım. "Neden?" dedim. Ağlamaya devam ederken "Çok çirkinim..." dedi. Bir an benimle dalga geçtiğini sansam da böyle bir durumda benimle dalga geçmezdi.

"Hayır Ming, sen asla çirkin olamazsın benim gözümde."

Ağlamaya devam ediyordu ve bu beni de üzüyordu. Bir anda bende ağlamaya başladım. "Mutlu musun Ming? Bak bende ağlıyorum!" Ming bir anlığına da olsa gülümsedi ve şakasına omzuma vurdu.

"İki dakika ciddi olamıyor musun be adam?"

Ming ağlamayı kestiğinde ben de durdum. Ona yeniden sarıldım. "Seni çok özledim bebeğim." Konuşmadı ve sessizliğini korudu.

Stray Kids Yeni Üye 8+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin