Sol tarafımda bir ağırlık hissettiğimde gözlerimi yavaşça açtım. Lee Know yatağımda oturuyordu.
"Ne oldu?"
Eliyle pencereyi göstererek "Sabah," dedi. Bir dakika, bugün ben çıkış yapacağım!
Bir anda yatağımda doğrulduğum için Lee Know irkildi. "Bugün o gün mü?" Lee Know anlamamış gözlerle baktı. "O gün derken?"
"Çıkış yapacağım gün,"
"Evet."
Sıçtım :)
Hemen yatağından kalktım ve dolabımdan bir tişört ve eşofman aldım. Odadan çıkmak üzereyken Lee Know "Ben çıkarım burada giyin." dedi.
Lee Know odadan çıkınca her şeye karşılık kapıyı kilitleyip üstümü değiştirdim. Bugün çıkış günümdü. Uzun zamandır beklediğim gün sonunda gelmişti.
Odadan çıktım ve alt kata indim. Kahvaltı hazırlanmıştı bile. Üyelerin çıkış yapacağım günün bugün olduğunu bana neden daha önce söylemediklerini merak ediyordum.
Yapmacık bir şekilde boğazımı temizledim sandalyeme otururken. "Acaba bugün günlerden ne?"
Jeongin ağzı doluyken "Cumartesi," dedi. "O anlamda demedim. Bugün bir şey olacak mı?"
"Çıkış yapacaksın dedik ya!"
Lee Know ima ettiğim şeyi anlamıştı. "O zaman neden daha önce söylemediniz?"
Chan elindeki çöpstick'i bıraktı ve "Bizim de dün haberimiz oldu." dedi.
~
Yüzüme adını bile bilmediğim şeyleri sürmeye başlayan kadın iki de birde "Az kaldı, birazdan bitecek." diyordu ama bitmiyordu.
Söyleyeceğim şarkılara baktım. Hepsini biliyordum. Şarkıların danslarını aklımda canlandırdım, çünkü on beş dakika sonra ilk defa sahneye çıkacaktım.
Ve ne öğrendim? Sadece JYP idolleri değil, başka şirketlerden bazı idoller de gelecekmiş! Ne harika (!)
Benim gibi bir salağı izlemeye neden bu kadar çok kişi geliyor ki?
Telefonumu çıkarttım ve şirketin bana açtığı instagram hesabına baktım. Sahne adımı kullanmışlardı. Sahne adımı Ming olarak belirlemiştik. Bu ismi bana Mi Kyong vermişti.
Ming_Ming00
Stray Kids'in yeni üyesi Ming'e hoş geldin diyin @realstraykids #STAY
Lixiee: Kız mı? Sekiz erkeğin yanına bir kız mi verdiniz?
↪kpop_antii: onlar erkek mi ya?
↪chaninbaklavasi: erkek değiller errrrkekler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Yeni Üye 8+1
FanficStray Kids oldukça başarılı bir gruptur. Ancak bir gün gruba yeni bir üye katılır, hem de kız! Sekiz erkeğin yanına gelen bu kız grubuna alışabilecek mi? Hayranlar onu sevecek mi? bu kitaptaki kurguyla eğlenmeye, üzülmeye, korkmaya ve heyecanlanmaya...