Longest fuck

21.7K 70 1
                                    

Sambil melangkah keluar bilik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sambil melangkah keluar bilik ...Nurin sempatmengerling ke arah jam dinding di tepi biliksuaminya...... "Oohhh goshhhh...lamanya akufuck..."...gumam hati Nurin sambil tersenyum manjaapabila menyedari jam sudah menunjukkan jam 3pagi....ini bermakna persetubuhan inilah yang palinglama dalam sejarah hidupnya...yang selama ini menderitadengan seks suaminya yang hanya berakhir dalam tempoh15 minit sahaja....



Farhan bangun di keesokan harinya. Peristiwa semalamlangsung menyergap benaknya, pelirnya mulai mengerasakibat terangsang..... Dikeluarkannya batang pelirnya danperlahan-lahan mulai mengocoknya. Dia merasa sangatsenang saat mendengar ada seseorang yang sedang mandidi bilik air...

Dimasukkannya pelirnya kembali ke dalam seluardalamnya, bergegas memakai seluar jeansnya danbergegas keluar bilik yang menyaksikan persetubuhanindah semalam dengan Nurin.... isteri sahabatnya...Farhan dengan pelan-pelan melangkah turun ke tingkatbawah.....

Farhan berharap yang sedang mandi adalah Hakim danNurin ada di tingkat bawah.... Dia mendengar seseorangsedang membuat kopi di dapur... Dia segera ke dapur danternyata... Nurin masih dengan pakaian yangdikenakannya malam tadi, sebuah kemeja besar hinggalutut.... dan Farhan tahu hanya seluar dalam saja dibaliknya.

Nurin menoleh saat mendengar ada yang mendekat, danlangsung tersenyum saat mengetahui siapa yangdatang...serta merta terasa ada desiran halus di vaginanyasaat memandang Farhan yang tersenyum-senyum...Nurin terkejut saat tangan Farhan melingkar dipinggangnya memeluknya erat dan melumat bibirnyapenuh nafsu... Lalu Nurin sedar ada seseorang yangsedang mandi di lantai atas dan ternyata Hakim suaminyayang sedang berada di bilik mandi itu....menyedaripeluang yang ada ...

Nurin segera membalas ciuman Farhan dan bibirnyamembalas lumatan Farhan...sekilas terdengar dengusannafas Nurin saat saat tangan Farhan tanpa segan silu

menyusup masuk ke dalam kemejanya untuk menyentuhpayudaranya yang mekar keras tanpa bra...Nurin melenguh di dalam mulut Farhan yangmemeluknya merapat ke tubuhnya.

Desiran ghairahmemercik dari payudaranya langsung menuju kevaginanya, membuatnya merenyam -renyam membasah.

Wanita mungil itu tak berdaya dalam dakapanFarhan...sentiasa horny dan bernafsu....satu perasaanyang tak pernah timbul dengan suaminya sendiri selamaini....tetapi sekarang Nurin amat bernafsu denganFarhan.....saat itu tangan Nurin naik melingkari leherFarhan....seakan tidak mahu dilepaskan...

Mereka terus berciuman dan berkuluman dengan penuhghairah, lidah saling berpilin dan menyedut-nyedut....Dengan perlahan Farhan mendorong tubuh Nurin merapatke dinding dapur seakan menyekat pergerakan Nurinuntuk terus bertindak ganas...

Tangan Farhan meramas bongkah pantat Nurin di balikkemeja labuhnya.... Dan Nurin pula di masa yang samasangat merasakan tonjolan keras pada bahagian depanseluar Jeans Farhan yang menekan perutnya....

Ciuman Nurin makin mengganas...nafsunya makinmenggila...kenikmatan semalam ingin diulanglagi...lidah Nurin turun ke leher Farhan.....menghisapdan menyedut geram.... Lidah Nurin melata menujuputing Farhan yang telanjang tidak berbaju......

Nurin membiarkan Farhan mengangkat tubuhnya ke atasmeja makan ....Nurin memandang dengan bersahaja danmata yang kuyu tanda nafsu sudah naik ke kepala... saatFarhan menyingkap kemejanya hingga dadanyamenelanjangkan buah dadanya yang mekal dan tegang...Nurin mengangkat kakinya bertongkatkan pada tepianmeja makan... mempertontonkan tanpa malu seluar dalamsatinnya....

Nurin mendesah merasakan cipapnya berdenyut takterkawalkan lagi menantikan apa yang akan terjadiberikutnya.... Farhan turun berlutut dihadapannya...dengan segera Farhan dapat mencium aroma yang kuat dari lembah syurga Nurin saathidungnya bergerak mendekat ke arah cipap yang masihtertutup itu... Perlahan diciumnya cipap Nurin yangmasih tertutup kain satin itu....

Kawan Baik SuamiWhere stories live. Discover now