Dengan hati-hati dia membuka pintu bilik Farhan,menyelinap masuk, dan menutup perlahan pintu dibelakangnya......Mata Nurin bersinar-sinar melihat lelakigagah itu tertidur pulas....Farhan sebenarnya sudah tertidur beberapa minit yang lalu...
selepas air maninya
yang tersekat berjaya dikeluarkan...
Nurin berdiri di samping tempat tidur Farhan...
memandang lelaki yang tertidur itu dengan penuh
bernafsu dan kegeraman, memutuskan bahawa dia akan
melakukannya.... Nurin sedar dan akur kegelojohan ini
bukan seperti dirinya yang sebenar...dengan suaminya
Hakim...nafsunya sukar untuk bangkit....selera seksnya
mudah mati.....
Nurin juga tidak pernah mengambil langkah awal dalampermainan seks dengan suaminya...namun sekarangdengan Farhan ....dengan pelir yang gagah itu...Nurinmenjadi seorang wanita liar yang kelaparan.... KeranaNurin sedar dirinya tak pernah seagresif ini...dirinya takpernah berinisiatif mengambil langkah pertama untukfuck...
Tapi sekarang...kegagahan pelir Farhan yang keras danbesar panjang itu merubah dirinya secara besar-besaran...yang dia sendiri agak takut untuk menerimagelora nafsunya yang baru ini....pemikirannya menjadi
kurang waras...nafsunya makin menggila mintak untukdipuaskan secepat mungkin....
Ditariknya selimut yang menutupi tubuh Farhan, Farhantergolek tidur di atas katil hanya memakai seluardalamnya sahaja.... Nurin mengenggam bahagian tepiseluar dalam itu...Nurin mendengar nafasnya sendirihampir tersekat –sekat menahan gelora batin.... dandengan cepat menarik seluar dalam itu turun hingga lututFarhan... membebaskan pelir Farhan yang masih lemasterkulai seakan melambai-lambai untuk dikulum dandibelai....aroma pelir jantan mula menerawang di ruangbilik itu menyebabkan nafas Nurin makin memberat danmatanya makin kuyu menahan stim dan ghairah...
Dengan memandang pelir itu sahaja Nurin merasakandesiran halus pada vaginanya....vaginanya mulamerenyam-renyam...berdenyut-denyut minta di isi... Diatak percaya Farhan tak terjaga oleh perbuatannya tadi!"Aaahhhhh baiklah,no rush...." dia tahu bagaimana untukmembangunkannya agar bersedia untuk berjuang....
Nurin duduk di samping Farhan yang masih enak dibuaimimpi..., dengan perlahan membuka kaki Farhan agarmemberi ruang akses yang lebih kepada nya untukmengerjakan pelir gagah itu yang masih terkulai lemasmenggodanya....
Tangan mungilnya meraih pelir Farhan yang masih lemasmenuju ke mulutnya yang ternganga kelaparan untukmenghisap dan mengulum... Rambut panjang Nurin jatuhtergerai dan terbuai-buai di sekitar pangkal paha Farhanmenyebabkan Farhan dengan mamainya terjaga, merasanyaman....dan ghairah Farhan mula menerjahbenaknya....Farhan menggosok matanya dan terlihatkepala Nurin turun naik menghisap pelirnya yang masihlonglai .... Dengan segera Farhan menyedari keadaanyang berlaku...
Farhan kagum dengan keberanian Nurin meninggalkankatil suaminya di tengah malam mencari pelir gagahnyademi sebuah kepuasan yang tertangguh ...menyedarisuasana dan kesundalan Nurin untuk bersetubuhdengannya.... pelirnya dengan pantas membesar danmembengkak mengembang dalam mulut Nurin.....Nurinmula tersenyum manja menyedari usahanya untukbersetubuh dengan kawan suaminya itu membuahkan hasil.