Menakjubkan

24.9K 87 2
                                    

Nafas Nurin tersekat dan pendek-pendek dan hangat sekali, dada terasa berat saat dia melihat Farhan menarik seluar dalamnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nafas Nurin tersekat dan pendek-pendek dan hangat sekali, dada terasa berat saat dia melihat Farhan menarik seluar dalamnya. Dengan sedikit memaksa dia menurunkannya melewati kakinya dan Nurin menendangnya menjauh dari kakinya sendiri. Membantu Farhan menelanjangi tubuh bawahnya. Nurin tidak lagi boleh berfikir, bahawa sekarang yang membogelkannya bukan suaminya tetapi seorang asing, semua itu terlintas hanya sekejap, kemudiannya objektif utama kembali menerjah otaknya mengatakan tuntutan nafsunya mesti dilunaskan dengan apa cara sekali pun. Keghairahan serta keseronokkan ini mesti dilampiaskan dengan kadar segera...tidak boleh ditangguh lagi. Mata Nurain mula kuyu dan sesekali hilang mata putihnya akibat hisapan dan belaian Farhan ditubuhnya yang cukup menyeluruh...lebih jauh meneroka berbanding belaian suaminya.

Farhan sekarang berlutut di lantai dan menatap takjub pada segitiga menawan dari rambut kemaluan Nurin. Dia menyentuh cipap Nurin dengan tangan kirinya, menjalankan jari tengahnya pada kelentitnya sambil tangan yang satunya menggenggam batang pelirnya sendiri.

Nurin mendesah perlahan, antara dengar dan tidak, pinggulnya bergetar berpilin-pilin menggambarkan kenikmatan yang merayap sekitar tubuhnya. Matanya terpejam rapat, Nurin sangat meresapi dan menggapai rasa yang diberikan selangkangannya. Farhan mengoleskan kepala pelirnya pada pipi dan hidung Nurin sebagai mukadimah kepada perlawanan yang lebih hebat dan memuaskan yang bakal berlaku.

Saat sampai di mulutnya, Nurin dengan ganas dan cepat membuka mulutnya segera dan Farhan langsung mendorong pelirnya masuk. Tangannya yang kecil menggenggam buah zakar Farhan dan Nurin membuka matanya perlahan saat  dia mulai menggerakkan kepalanya naik turun pada batang pelirnya.

Farhan tidak mahu duduk diam, keghairahan Nurin dibayar dengan melesakkan jarinya ke dalam cipap Nurin, membuatkan Nurin tetiba mengangakan mulutnya tanpa suara,  memejamkan matanya lagi, mengerang dan mendesah berat, cipapnya terasa sangat basah! Jari Farhan bergerak di seluruh rongga lubang itu, bergerak keluar masuk saat ibu jarinya mengerjai kelentit Nurin tanpa belas...hasilnya cipap Nurin bukan sahaja membasah bahkan jua mengisap-ngisap menginginkan batang Farhan.

Kini, seluar jeans dan seluar dalam Farhan sudah jatuh merosot di atas lantai, Farhan menarik pelirnya keluar dari mulut Nurin dan langsung menendang pakaian bawahnya menjauh. Dia menunduk, tangannya bergerak ke bawah bongkahan pantat Nurin, mengangkatnya dari atas sofa agar bahagian bawah tubuh Isteri sahabatnya ini lebih terekspose dan terjungkit ke atas. Nurin kembali meraih pelirnya dan segera memasukkannya kembali ke dalam mulutnya namun tidak lama apabila Farhan mula berdiri " Sabar Nurin...nikmat tu akan tiba...let me do it for u" bisik Farhan sambil mendekatkan kepalanya pada daging kelentit nikmatnya dan Nurin hanya mampu melihat batang pelir Farhan berlalu pergi.

Masih tetap menahan pantat Nurin ke atas, mulutnya mencium bibir cipap Nurin, mencicipi rasa dari Isteri sahabatnya untuk pertama kalinya. Mulut Nurin langsung mengerang merespon dan mendesah, sejenak menikmati sensasi yang diberikan Farhan.

Lidah Farhan melata pada dinding bahagian dalam dari cipap Nurin, menjilati biji kelentit yang tersembul keluar kemerah-merahan. Nurin merasa bibir Farhan menjepit tombol sensitifnya dan lidahnya bergerak perlahan pada sasarannya. Erangan semakin tak terkendali lepas dari mulutnya akibat perlakuan Farhan kali ini.

Farhan semakin menaikkan pantat Nurin, menekan cipap Nurin pada wajahnya dan lidahnya semakin bergerak menggila. Jantung Nurin serasa mahu meledak, nafasnya terasa berat... Sangat dekat..sangat sensasi... Jantungnya berhenti berdenyut, orgasmenya datang mengombak dan menghempas-hempas. Pinggulnya mengejat dan terangkat-angkat di wajah Farhan dengan liar. Nurin merasa jiwanya melayang entah kemana! Lelaki ini memberinya sebuah oral seks terhebat yang pernah didapatkan dalam hidupnya! Sekalipun suaminya sendiri tidak pernah mampu memberikan orgasm hanya dengan oral..."Hebat sungguh Farhan...beruntung aku dapat batangnya hari ini..." detik hati Nurin girang.

Kawan Baik SuamiWhere stories live. Discover now