ကြၽန္ အပိုင္း ၃၃

453 33 0
                                    

"ကြၽန္" အပိုင္း ၃၃
.
.
ေ႐ွာင္က်န္႔ကေျပာရင္း..ရိေပၚရဲ႕ပုခံုးႏွစ္ဖက္ကိုဆြဲခါလႈပ္ရမ္းေနခဲ့တာေၾကာင့္.
.ေနမေကာင္းေသးတဲ့ကေလးက..ေ႐ွာင္က်န္႔လက္ထဲတင္.ယိမ္းထိုးေနခဲ့လို႔..
မ်က္ရည္တို႔ကလဲ..ဟိုဒီလြင့္စင္လ်က္..ဆံႏြယ္ဝါဝါေလးေတြကေ႐ွ႕ေနာက္ကခုန္ေနခဲ့ၾကသည္အထိ....

ေခါင္းလံုးေလးကဘယ္ညာယိမ္းခါကာ..သူတတ္ႏိုင္သလိုအျငင္းစကားဆိုပါ၏..
ငိုရလြန္းတဲ့အခါ..႐ိႈက္ငင္မႈရဲ႕.ေႏွာင့္ယွက္မႈေၾကာင့္.ပါးစပ္ကစကားလံုးတို႔ထြက္က်မလာခဲ့..

ေျဖေလ..ျပန္မေျပာတတ္ေတာ့ဘူးမလား..ပိုင္းလံုးေကာင္..ကြၽန္ေကာင္.က်က္သေရမ႐ွိတဲ့ေကာင္ရဲ႕..

ေ႐ွာင္က်န္႔ရဲ႕ဆုပ္ႏွယ္မႈတို႔ေၾကာင့္..နာက်င္လ်က္႐ွိရေသာ..အေပၚယံနာက်င္မႈတို႔အား..လ်စ္လ်ဴ႐ႈကာ..ႏွလံုးသားရဲ႕နာက်င္မႈတစ္စံုတစ္ရာ.ေျပလိုေျပညား..တိုးသဲ့သဲ့စကားသံေလးသာျပဳပါ၏..

ေတာင္းပန္ပါတယ္..အဟင့္..ဟင့္.ေတာင္းပန္ပါတယ္အစ္ကိုရယ္..

ဘာကိုလဲ..ဘာအတြက္လဲ.မင္းရဲ႕ေတာင္းပန္စကားက..ဘယ္ေလာက္ထိေျပာင္းလဲသြား​ေအာင္.တာဝန္ယူေပးႏိုင္မွာလဲ.ဟမ္..ပိုင္းလံုးသားအမိရဲ႕..

ေ႐ွာင္က်န္႔ရဲ႕ထိုေအာ္သံအဆံုး.ဝမ္ရိေပၚကိုယ္ေလး.ၾကံဳ႕သထက္ၾကံဳ႕သြားရကာ.....

မသိ.သူတကယ္လဲမသိခဲ့.ေတာင္းပန္ပါတယ္လို႔သာေျပာႏိုင္ေတာ့တဲ့.သူ႔စကားတစ္ခြန္းက..တကယ္အဓိပၸါယ္႐ွိမေနဘူးပဲ..
သူတို႔သားအမိႏွစ္ေယာက္က.အစ္ကိုတို႔အိမ္မွာ.မွီခိုေနၾကရတာပဲမလား..
ထိုျဖစ္စဥ္အား..ေျပာင္းလဲေပးဖို႔ရာ..မစြမ္းႏိုင္တဲ့အတြက္..ေခါင္းေလးသာယမ္းလို႔.သူ႔ဘက္က.တတ္ႏိုင္တာေလးကိုပဲ..တဖြဖြဆို႐ွာပါ၏..

ဟင့္အင္း..ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္..အစ္ကို႔ကိုက်ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္..
က်ေတာ္တို႔သားအမိႏွစ္ေယာက္ေၾကာင့္...ဟင့္.ဟင့္..က်က္သေရယုတ္ေစမွိတဲ့အတြက္..
ထပ္ပီးလဲ..ေတာင္းပန္ပါတယ္.အစ္ကို႔ကို.ခုလိုေဒါသျဖစ္ေစမွိတဲ့အတြက္..
ေတာင္းပန္ပါတယ္..ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ား....အား....မားေရ.....အင့္..ဟင့္....င္း...
မားမား....အိ....အီး.ဟီး.....အဟင့္..

ကြၽန္Where stories live. Discover now