ကြၽန္ အပိုင္း ၉၀

619 27 0
                                    

"ကြၽန္" အပိုင္း ၉၀
.
.
.
.
.
ထြက္သာထြက္လာခဲ့ရတာ ဝမ္ရိေပၚေလးမွာ တကၠစီခေလးပင္မပါေပ..

မတတ္ႏိုင္ပါေလ လမ္းေလ်ွာက္သြားရံုေပါ့ နာရီဝက္ေလာင္ေတာ့ေလ်ွာက္ရမွာရယ္..

သူ႔ဗိုက္ကေလးကိုလဲ လက္ေလးတစ္ဖက္နဲ႔ကိုင္ထားေသးတဲ့ကေလးက မ်က္ရည္ေတြကိုေတာ့သုတ္မပစ္ခဲ့ေတာ့ပါဘူး..

လြတ္လပ္စြာစီးဆင္းခြင့္ေပးထားလိုက္ပါရဲ႕

အခုဆို သူလြတ္လပ္ေနပီေလ..ဘသူမွလဲမင္မွာမစိုးရိမ္ရေတာ့ဘူး..

လမ္းေလ်ွာက္ရင္းေမာလာတာေၾကာင့္..လူသြားလမ္းေပၚမွာ႐ွိတဲ့အပင္ေအာက္က ခံုေလးေပၚမွာ ခနနားမွိတယ္..

ဟုတ္ပါရဲ႕..သူ႔ဗိုက္ေလးက သံုးလေက်ာ္ေလးလထဲမွာဆိုေတာ့..သူဒီဗိုက္ေလးနဲ႔လမ္းေလ်ွာက္ရေတာ့..ေမာရပီေပါ့ေလ..

ပါပါးကႀကိဳးစား႐ုန္းကန္မွာမို႔..ကေလးေလးကေကာင္းေကာင္း႐ွင္သန္လာရမယ္ေနာ္..

သို႔နဲ႔ပင္..သူဆက္ေလ်ွာက္လာခဲ့တာ..သူနဲ႔မာမားအရင္ေနတဲ့ ကြန္ဒိုေလးသို႔ေရာက္ခဲ့ပီေလ..

မား..သားကြန္ဒိုမွာျပန္ေနလိုက္ရပီမား..လြမ္ားတယ္မား..

သူ႔ကြန္ဒိုေလးကသပ္သပ္ရပ္ရပ္ေလးပါပဲ..

အရင္တိုင္းပါေလ..ဝမ္ရိေပၚေလးလဲသူ႔အိပ္ခန္းထဲဝင္ပီး..အဝတ္အစားေလးေတဗီ႐ိုထဲထည့္ေနေလသည္..

ေရခ်ိဳးခန္းေလးထဲဝင္ၾကည့္လိုက္ေတာ့အရင္အတိုင္းေလးပင္..ပစၥည္းေတြေတာ့သူဝယ္ျဖည့္ရမွာေပါ့ေလ..

ပစၥည္းေတဆိုမွ.သူမနက္စာလဲမစားရေသးေပ..

ဆာေနတဲ့ဗိုက္ကိုတံေတြးေလးၿမိဳခ်ကာပင္..ေရကိုဒီတိုင္းေလးပဲခ်ိဳးကာ..အျပင္သို႔ထြက္ရန္ျပင္ရသည္..

ဟုတ္တယ္ေလ..သူအလုပ္႐ွာရမယ္မလား. ခုေတာင္သူ႔မွာ..ဘာဆိုဘာမွ.႐ွိမေနတာကို..

သို႔ႏွင့္..ဝမ္ရိေပၚေလးလဲ.အလုပ္႐ွာရန္အျပင္သို႔ထြက္လာခဲ့လိုက္ေတာ့သည္.

ဒီနားတဝိုက္မွာ..စတိုးေတေပါေတာ့.အလုပ္တစ္ခုေလာက္ေတာ့ရေလာက္မွာပါ..

ကြၽန္Where stories live. Discover now