ကြၽန္ အပိုင္း ၄၅

491 29 1
                                    

"ကြၽန္" အပိုင္း ၄၅
.
အဲအတိုင္းပါပဲ..ေ႐ွာင္နဲ႔မုန္႔ေယာင္တို႔ၾကားမွာ အလူးအလဲၿပိဳလဲသြားရတဲ့လဝမ္ရိေပၚဘဝေလးက..လူအမ်ားပါးစပ္ဖ်ားေျပာစရာသတင္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္သြားရသည္ေပါ့ေလ...

ဒီလိုပါပဲေလ..ညႇီွိယင္အံုသလိုေပါ့..ေျပာစရာၾကံဳေတာ့ေျပာၾကသည္ေပါ့..

တခ်ိဳ႕ကသနားၾကသည္လဲ႐ွိပါ၏.တခ်ိဳ႕က်ေတာ့.သူတို႔အသည္းစြဲ.ေ႐ွာင္က်န္႔နဲ႔မုန္႔ေယာင္သတင္း​ေၾကာင့္.ဝမ္ရိေပၚကို သိပ္အျမက္မၾကည္ၾက..

အဟင္း..ဟုတ္ပါသည္.လူေတကအျမင္မၾကည္
ေ႐ွာင္က်န္႔ကအႏိုင္က်င့္..
မုန္႔ေယာင္က.မထင္ရင္မထင္သလို.ခနဲ႔...
ထိုထိုၾကားမွာ.ဝမ္ရိေပၚေလးညႇပ္ေနခဲ့ပါသည္..

💟💟💟💟💟

ငါၾကည့္ေနတာ.

ဝမ္ခ်င္ကေျပာေတာ့.မ်န္မ်န္က..

နင့္ဟာ.အရင္းအဖ်ားမစံု.ဘာလဲဟ.

ဒီမွာေလ..

ဆိုကာ.သူ႔ဖုန္းကိုထိုးျပေနသည္က.ေက်ာင္းစြယ္စံုpageမွ.ဝမ္ရိေပၚပံုမ်ားသာ....

တကယ္ကိုဖ႐ိုဖရဲႏိုင္လြန္းလွတဲ့.ဝမ္ရိေပၚပံုေလးေတက.အသည္းယားစရာမို႔..စိုက္ၾကည့္မွိရသည္ထိ..

ျမင္လား..

ဘာကိုလဲ..

ဟင္း..ထင္သားပဲ.တဏွာနဲ႔ၾကည့္မွေတာ့.ဘယ္ျမင္ပမလဲ..

ထိုသို႔ေျပာေတာ့..မ်န္မ်န္တို႔မ်က္ေစာင္းခဲပီေလ..

တကယ္ပါ...ထိုပံုေလးမ်ားထဲတြင္. ေသခ်ာသာၾကည့္မည္ဆိုပါလ်ွင္..gucci brand နဲ႔ ပိုးအိတ္တစ္လံုးကိုပါ.မ်က္စိလ်ွင္လြန္းမွသာလ်ွင္.ေတြ႔ႏိုင္ၾကမည္ျဖစ္သည္..

ခုေတာ့.ေတြ႔လဲေတြ႔လိုက္ပါပီေလ..

သူတို႔ၾကည့္႐ႈေနဆဲပင္..ဝင္လာသူကေ႐ွာင္က်န္႔

ဝမ္ရိေပၚ.မင္းမားဆီကဖုန္း.လက္ထဲမွာ.ဖုန္းကိုင္ထားပီး ဘာလုပ္ထားတာလဲ..အေရးဆို.မင္းဖုန္းကစက္ပိတ္ထားရမွျဖစ္မွာလား.

ဆိုကာ.ေဆာင့္ႀကီးေအာင့္ႀကီးေရာက္ခ်လာသည့္ေ႐ွာင္က်န္႔.

ဝမ္ရိေပၚေလးမ႐ွင္းျပႏိုင္အားပါ..မားဆီကဆို၍.အားရဝမ္းသာဖုန္းကိုသာ.အေလာတႀကီး.ေျပာမွိရသည္ထိ.

ကြၽန္Where stories live. Discover now