ကြၽန္ အပိုင္း ၃၈

469 27 1
                                    

"ကြၽန္" အပိုင္း ၃၈
.
ႏွစ္ခိ႐ွာ ႏွစ္ခါ႐ွိပါပီ..ဝမ္ရိေပၚကို ေ႐ွာင္က်န္႔နမ္းတဲ့အေရအတြက္ပါေလ...
ဝမ္ရိေပၚေလးက ေခါင္းငံု႔ေနရာမွ ေ႐ွာင္က်န္႔ကိုေမာ့မၾကည့္ရဲေတာ့သလို ေ႐ွာင္က်န္႔ကေတာ့ ဝမ္ရိေပၚကို စူးစူးစိုက္စိုက္ၾကည့္ေနခဲ့တာပါပဲ..

အဟင္း ေတာ္ေတာ္သတၱိ​ေတ႐ွိေနတယ္ေပါ့..

..........

ဘာမွျပန္မေျဖပဲ..ေခါင္းေလးသာငံု႔ထားမွိတဲ့ခေလး..ေ႐ွာင္က်န္႔စုပ္ယူထားတဲ့ႏႈတ္ခမ္းေလးကေယာင္လို႔..

ကန္တင္းမွာ..လူမ႐ွိလို႔..ေတာ္ပါေသးသည္..ဒီေန႔ျဖစ္ခဲ့သမ်ွ..ဘယ္သူမွ..မသိမျမင္လိုက္..

သို႔ေသာ္..နီးစပ္ရာဆိုင္တန္းလို..ေက်ာင္းသားေတြအတြက္..အစားအေသာက္ျပဳလုပ္ေပးတဲ့..ဘန္ဂလိုေယာင္ေယာင္အေဆာက္အဦမ်ားထဲမွာေတာ့..ဝန္ထမ္းအခ်ိဳ႕႐ွိေနၾကသည္ေပါ့...

ဝမ္ရိေပၚ..ထ

အစၠိဳ..

အဟြန္႔..ေခၚေဖာ္ရေသးသားပဲ..မသိပါဘူး..အားကိုးရသြားလို႔..ျပန္ေအာ္ႏိုင္ပီထင္ေနတာ...

က်ေတာ့္ကို..မေစာ္ကားနဲ႔အစ္ကို..

ဘာ..ဝမ္ရိေပၚ..မင္းပါးစပ္ကဘာေျပာလိုက္တာ..

ဟုတ္တယ္..အစ္ကို..က်ေတာ့္ကိုလုပ္ခ်င္သလိုလုပ္​ေနရရင္ေက်နပ္ေတာ့ေလ..တျခားသူတစ္ေယာက္နဲ႔ေတာ့မစြပ္စြဲနဲ႔..

ငါကစြပ္စြဲတယ္..ငါကေစာ္ကားတယ္ေပါ့ဟုတ္လား..အရမ္းေတျပန္အာခံရဲေနတယ္ေပါ့..လာ..လိုက္ခဲ့..

ဆိုကာ..ဝမ္ရိေပၚကိုဆြဲေခၚသြားေသာေ႐ွာင္က်န္႔က..ေၾကာက္စရာလဲ..ေကာင္းေနခဲ့ပါသည္..

အစၠိဳ..

ေနာက္က..တရြတ္တြဲေလးလိုက္ေနရတဲ့..ဝမ္ရိေပၚကေခၚ႐ွာပါသည္...

ေ႐ွာင္က်န္႔သြားေနခဲ့သည္က..toilet ဆီ..

အထဲေရာက္ေတာ့မွ..

အဟင္း..ဘာတဲ့..သူ႔ဘဝစုတ္ျပတ္သတ္သြားလဲ..တန္ဖိုးထားမယ္တဲ့..စမ္းသပ္ၾကည့္ရေအာင္..

ေျပာပီး..ဝမ္ရိေပၚကိုဆြဲခ်ထိုင္ေစကာ..အက်ႌၾကယ္သီးေလးမ်ားအား..ျဖဳတ္ေနခဲ့သည္..

ကြၽန္Where stories live. Discover now