BAŞLANGIÇ

206 93 212
                                    

- Burası neresi? Neredeyiz?

Bir durum değerlendirmesi yapalım. Karanlık, ıssız ve ürkütücü bir yerdeyiz. Evet tam aradığım huzur ama burası neresi? Kitaplarda da okuduğum gibi bazen sorular cevaplara ağır basar. İşte burası zamanla tüm karanlık gerçeklerin ortaya çıkacağı o yer. Burası birçok cezaevine ev sahipliği yapmış, dillere destan korku yazarlarına ilham veren GİZ.

- Sakin ol ve sabret tatlım.

- Tam tamına 3 saat 34 dakika ve 23 saniyedir yoldayız. 3 saat 34 daki-

- Sabret dedim Gece!

- Sabrettiğim yetmez mi anne?

- Sen ne zamandan beri annene karşı çıkar oldun küçük Hanım?

- Soruya soruyla karşılık verme. Bir düşüneyim bakalım bu ne anlama geliyormuş. Bazen okuduğum kitapları, izlediğim filmleri ve yaşadığım olayları unutuyorsun anne. bence de artık yaşlandığını kabullenmen gerekiyor.

- Konuşma Üslubuna dikkat et küçük Hanım ayrıca ben hala gencim. Unutmadan söyleyeyim artık hayatına bir sınır getireceğiz. Bazen denk geliyorum da neler okuyorsun öyle? Nede olsa sen hala benim minik kelebeğimsin. Şimdi sus ve otur küçük Hanım dinlenmene bak, yolculuğumuz uzun.

- Bana kullandığın şu sevgi pıtırcığı kelimelerini kullanmaktan vazgeç anne.

- nedenmiş o?

- sevmiyorum anne. Hem sen bana böyle demeye devam edersen bende sana babaanne diye sesleneceğim haberin olsun.

- Tamam Gece sen kazandın şimdi sus ve otur tamam mı?

ben zaten hiç kaybetmedim ki anne kaybetmeye niyetim de yok.

Selamlarr. Yeni bölümle karşınızdayım. İlk bölümü küçük spoili ve karakterleri hafiften tanıyabilin diye yazdım. Diğer bölümleri heyecanla bekleyin. Sizi seviyorumm♡

Gece Ve GünışığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin