BİRİNCİ BÖLÜM

168 87 226
                                    

Felsefeniz ne ? Şu klasik seven insanlardansanız hayatım size göre değil. Yazdıklarımı okumaya başlamadan bitirin lütfen. Şimdi o kadar konuştun "senin felsefeni de göreceğiz" diyenler vardır. Sizin gözünüzde psikopat bir seri katil gibi durduğuma eminim. Belki de öyleyimdir.

      Her neyse bence bu koca dünya tek bir felsefeyle ilerlemez, ilerleyemez. Böyle konuşan insanları gördüğünüz de biraz gözlem her şeyi açıklığa kavuşturacaktır. Tek bir bacağın rahatça hareket etmesi sizce de mantıksız değil mi? Sizi çok meraklandırdığımı biliyorum fakat baştan söyleyeyim merak bazen insanı hiç olmadık yerlere sürükler. kendimden biliyorum. Felsefelerim:

- Duygular insanların zayıf yönüdür. Eğer duyguları kullanmayı bilirsen gerçek bir hüküm sürebilirsin.

- Sen eğer gerçek olursan her şey gerçek olur.

Size biraz da kendimden bahsedeyim. Ben Gece Ateş. Genelde yalnız kalmayı tercih ediyorum. Tamam, toplumda biraz dışlanıyor olabilirim. ama yalnızlığımın temel sebebi insanlardan çok hoşlanmamam. 

    Annem Afşin Ateş. Afşin kelimesinin anlamı annemde beden bulmuş resmen. Bir kız kardeşim var, Şule Ateş. İsmini ben koydum anlamı ailemizi yansıtıyor. Babam Hazar Ateş. evdeki üç kadın arasında sıkışıp kaldığı için acımadan edemiyor insan. Babam bana göre bu evdeki en masum, dürüst insandı, yani eskiden öyleydi. Kendimden ve ailemden ara ara yine bahsederim şimdi yaşadığım yere geçelim.

KAYALIKLAR . Evet yaşadığımız yerin adı bu. Kayalıklar soylu ailelerin yaşadığı bir şehir. Biz dahil toplam 32 tane soylu aile var ama tabi bazıları artık yok. Mesela Sağlam ailesi, bana karşı sağlam duramadılar orası ayrı. Kaya ailesi bu toprakların en soylu ailesidir. Biz de onlardan sonra geliriz. Yani anladığınız üzere burada soylu bir aileden gelmiyorsanız barınmanız  çok güç.

Küçüklüğümden beri yalandan nefret ederim. adaletsizlikten de öyle. Buradaki çoğu soylu aile geçmişinde suç barındırır. Benim görevim ise bu suçlardan kayalıkları arındırmak. Bu konuyu kendime vazife edinmiş durumdayım. küçükken dedektif olmak isterdim ama düzenli bir okul hayatım yok.

Son gittiğim okulda 3 hafta herhangi bir sorun çıkartmadan geçirdim ama yapmam gereken çok önemli bir görevim vardı. Buradaki en soylu aile olan Kaya ailesinin küf kokan suçlarını gün yüzüne çıkartmakla meşguldüm. Olay şöyle oldu: Ben Kaya ailesinin suçunu ortaya çıkarmak için yaptığım araştırmalarda okulumuzun  kütüphanesini kullandım ve daha çok bilgiye ulaşmak adına okul sistemini hackledim ve sonu yine kovulmayla bitti. Neyse ki kanıtı buldum ve yeni bir görevi de sonlandırmış oldum. İçim rahat.

Şimdi bunlardan daha büyük bir sorumuz var oda nereye gittiğimiz. Bu bölgeleri çok iyi bilirim. Nereye gittiğimizi biliyorum fakat sebebini anlamlandıramıyorum. gittiğimiz yer Giz. Giz geçmişinde birçok cezaevine ve sahipliği yapmış. Şuan günümüzde tarihi eser sayılabilecek iki cezaevi kalmış ve bunlarda okula dönüştürülmüş. Okulun özel mülk içinde bulunduğunu duymuştum fakat kime ait olduğunu bilmiyorum. Giz' de bu iki cezaevi okuldan başka gideceğimiz bir yer yok. Bu yüzden okula gittiğimizi anlamam uzun sürmedi.

- Tatlım uyan.

- Nereye geldik?

- Giz'e

- Onu biliyorum neden geldik onu soruyorum.

- Tatlım sende gayet iyi biliyorsun ki biraz değişiksin. Sana ve bize normal gelen davranışlar toplumda kötü karşılanıyor. Hemen her yere uyum sağlayamıyorsun, hareketlerin, sözlerin ve davranışların insanlarda farklı düşüncelere yol açıyor.

- Evet ama bu farklılıklar beni ben yapan unsurlar.

- Evet öyle ama davranışların toplumda kabullenemeyecek düzeyde.

- Yani anne?

- Yani tatlım gideceğimiz okulda uyum sağlayabileceğini düşünüyoruz.

- belki de gerçekten öyledir. Uyum sağlayabilirim.

- Bu USB'nin içinde okula ait bilgiler var ama arabada bakmıyorsun kuralı hatırlatırım.

- Peki tamam. Okuldak-

- Sen sormadan söyleyeyim. Karanlık kız ıslahevi okulunda okuyacaksın bir süre ve eğer girdiğin sınavı kazanırsan Cesper cezaevine girmeye hak kazanıyorsun. öğrenciler hakkında bilgiler yok çünkü Arjin Hanım öğrenciler hakkında bilgi veremeyeceğini söyledi.

- Arjin hanım kim?

- Okulun Müdiresi.

- Tanıyor musun?

- Hayır tatlım, henüz tanımıyorum ama tanışacağız.

Telefon kayıtlarında "Dostum Arjin" yazısını görmesem gerçekten inanacağım.

- Ne kadar yolumuz var anne?

- Yarım saat.

- Çok uykusuz görünüyorsun ayrıca bitkin. Biraz uyumaya ne dersin?

- Gidince 3 gün konaklayacağız zaten. Yarım saat dayanabilirim.

- Peki mini mutfaktan bir şeyler ister misin?

- Meyve suyu alabilirim.

Üç gün konaklama sırasında inceleme fırsatı bulabilirim. Şimdi biraz dinlenelim...

Yarım saat sonra geldiğimiz yere bakınca tepkimi koruyamadım. Geldiğimiz yer düpedüz bir oteldi.

- Geldik mi?

- Hayır henüz değil. Kardeşin ve Emine ablan burada kalacaklar. Bizim konaklayacağımız yer biraz uzakta.

Yeni bölümün sonuna geldik. Karakterleri yeni yeni tanımaya başlıyoruz. Karakterlerini umarım seversiniz. Merakla ve sağlıkla kalın😘

Gece Ve GünışığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin