Rozdział 9

852 48 4
                                    

Rozdział 9

„Rytm życia"

 
#Wendy

Jenny wyrwała mnie na poranny jogging do parku. Nienawidziłam biegać. Był to  dla mnie istny koszmar. Dawno jednak nie spędzałam czasu z przyjaciółką sam na sam, więc zgodziłam się na trochę ruchu. Włożyłam bluzę, legginsy i związałam włosy w kucyka. Niall jeszcze smacznie spał. Miałam ochotę wrócić do łóżka i przytulić się do ukochanego jednak przyjaciółka na mnie czekała. Wyszłam z domu i poczułam jak przeraźliwy mróz opanowuje moje ciało. Zaczęłam trząść się z zimna. Zobaczyłam, że Jenny biegnie w moją stronę. Z daleka było widać, że ma uśmiechniętą minę.

- Naprawdę musimy to robić? – spytałam przyjaciółkę, gdy do mnie podbiegła.

- Tak. Obmyśliłam program treningowy dla nas obu – powiedziała Jenny.

- Nie potrzebuję twojego programu – oznajmiłam – Jest straszny ziąb. Nie możemy po prostu pospać w łóżku w wolny dzień?

- Nie. Trochę ruchu dobrze Ci zrobi

- Niech Ci będzie – powiedziałam.

Pobiegłyśmy do parku i zaczęłyśmy przemierzać jego alejki. Zrobiło mi się trochę cieplej.

- Nie masz czasem wrażenia, że już nigdy w życiu nie spotka Cię nic nowego? – zapytała Jenny.

- Co masz na myśli? – spytałam przyjaciółkę.

- Już nigdy więcej się nie zakochasz, nie pocałujesz nikogo po raz pierwszy – powiedziała Jenny.

- Kocham Nialla i codziennie zakochuję się w nim jeszcze bardziej. Nie chcę zakochiwać się w kimś innym. Nie obchodzi mnie to, że nigdy nie pocałuję kogoś innego. Chcę tylko Nialla – stwierdziłam.

- Chciałabym kiedyś zakochać się w kimś tak jak ty – oznajmiła Jenny.

- Masz Harry'ego

- Wiem i uwielbiam go, ale nie potrafię wyobrazić sobie wspólnego życia z nim za kilka lat – powiedziała Jenny.

- Nie możesz sobie wszystkiego wyobrażać. Gdy spotkasz tego właściwego faceta to po prostu będziesz wiedziała, że to ten. Nie będziesz widziała poza nim świata – powiedziałam.

- Tak jak ty nie widzisz świata poza Niallem – stwierdziła Jenny.

- Dokładnie tak

- Przyśpieszmy trochę – powiedziała Jenny.

Zwiększyłyśmy tempo biegu. Gdy zrobiłyśmy połowę okrążenia zrobiło mi się ciemno przed oczami i upadłam.

***

Kiedy się ocknęłam zobaczyłam przed sobą Jenny i ratowników medycznych. Leżałam w karetce, a sanitariuszka podłączała mi kroplówkę.

- Zemdlałam – oznajmiłam.

- Wystraszyłaś mnie – powiedziała Jenny.

- Nie potrzebnie wzywałaś pogotowie

- To może być coś poważnego. Trzeba Ci zrobić dokładne badania

- Nic mi nie jest – oznajmiłam.

- Zabierzemy Panią do szpitala – powiedziała sanitariuszka.

- Nie trzeba

- Musimy to zrobić. Takie są procedury – oznajmił medyk.

- Zadzwonię do Nialla – powiedziała Jenny.

One Love - Niall Horan ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz