Rozdział 18

918 45 2
                                    

Rozdział 18

„Inna strona życia"

#Wendy

Do ślubu pozostał tylko tydzień, a ja stawałam się coraz bardziej podenerwowana i jednocześnie podekscytowana. Kiedy myślałam o tym, że już za kilka dni poślubię miłość mojego życia wzruszałam się, co ostatnio przychodziło mi bardzo łatwo i często, bo przez ciążę moje hormony szalały. Jenny i jej mama świetnie poradziły sobie z organizacją wszystkiego i zrobiły to w bardzo krótkim czasie. Bez nich na pewno bym sobie nie poradziła. Razem z Niallem wzięliśmy w pracy urlop. Do Londynu mieli przyjechać nasi bliscy, więc przed ich przybyciem musieliśmy załatwić kilka spraw.

Tego dnia miała przylecieć moja mama. Obawiałam się jej wizyty, a raczej tego, że podczas niej dojdzie do awantury i w jakiś sposób obrazi Niall'a. Tata obiecał mi jednak, że z nią porozmawia, co mnie uspokoiło.

- Wybraliście już imiona dla dzieci? - zapytała babcia, gdy usiedliśmy do stołu, by zjeść śniadanie.

- Jeszcze nie - oznajmiłam - Mamy na to czas

- Nigdy nie odkładajcie takich decyzji na później - powiedziała babcia.

- Wymyślimy coś - stwierdziłam - Teraz przynajmniej znamy ich płeć

Zjadłam śniadanie i wypiłam mus truskawkowy, który wcisnął mi Niall.

- Idę na górę się ogarnąć - oznajmiłam po czym wstałam od stołu i poszłam do sypialni.

Wzięłam swoją dobrą przyjaciółkę lokówkę i zaczęłam kręcić włosy śpiewając sobie przy tym. Kiedy zbliżałam się ku końcowi do pokoju przyszedł mój blond Irlandczyk. Położył na łóżku reklamówkę i popatrzył na mnie.

- Co to? - spytałam.

- To od Parisy. George powiedział, że wiesz o co chodzi - powiedział Niall.

- George to przywiózł? - zapytałam.

- Tak - odpowiedział Niall - I powiedział, tu cytuję: „ Do zobaczenia w sobotę na ślubie". Naprawdę sądzisz, że chcę oglądać twojego byłego na naszym ślubie? - Niall był nieco wkurzony.

- Jest chłopakiem Parisy, a ja poprosiłam ją, by została moją druhną - oznajmiłam.

- I ja nie mam nic do powiedzenia tak? - zapytał Niall.

- Oczywiście, że masz - powiedziałam.

- Więc nie chcę, żeby przychodził - krzyknął Niall - Pewnie zacznie opowiadać gościom w jaki sposób to robiliście

Spojrzałam na Nialla odkładając lokówkę. Widać gryzło go to, że spałam z Georgem chociaż wcale tego nie zrobiłam.

- Nie spałam z Georgem - oznajmiłam - Byłam z nim, ale nigdy nie poszliśmy do łóżka

Na twarzy Nialla pojawiła się swego rodzaju ulga.

- Sama myśl, że on Cię dotykał doprowadzała mnie do szału - powiedział Niall.

- Nie przespałam się z nim, bo cały czas kochałam Ciebie - stwierdziłam - Wiem, że to dla Ciebie trudne, ale chcę, żeby Parisa moją druhną, a skoro jest z George'm to on też przyjdzie

- W porządku - oznajmił Niall.

- Na pewno? - zapytałam.

- Tak. Jeśli chce świętować z nami to może przyjść - powiedział Niall.

- Dziękuję kochanie

Niall podszedł i dał mi buziaka. Niedługo miała przyjechać matka, więc podeszłam do szafy, by wybrać coś w co mogę się przebrać. Wyjęłam z niej różową sukienkę i zaczęłam się w nią ubierać. Niall zasunął mi w niej suwak.

One Love - Niall Horan ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz