Bölüm 1

12 2 0
                                    

Milana'dan
Qıcıq müdür köməkçisinin çayına otağına aparırdım. Sanki xəstəxanada məndən başqa işçi yoxdu növbədə olmaq qədər pis bir şey yoxdur amma nə edək atamın əlindən gecə smeni oldum. Çayı aparan zaman önümdə ki adama toxundum, ve çay dağıldı. Sinirlə adama baxdım.

Milana:
Diqqət edə bilmirsiz ? Onsuzda sinirlerim korlanıb,off indi yenə büfetə enib,yenidən çay süzməliyəm.

O adamı ordaca buraxıb geriyə büfetə doğru getdim. Büfetə doğru girib stəkanı yuyaraq çay süzməyə başladım. Fikirlərim yayınıq olduğu üçün rəfiqəmin yanıma gəldiyindən xəbərim olmamışdı. Mənə toxunmağı ile yerimdəcə diksinməyim bir oldu.

Tibb bacısı:
Çox üzür istəyirəm əzizim,lakin səni təcili bölmədən çağırırlar. Bir mafya görkəmində adam növbədə olan tibb bacısını istəyir oda sənsən

Milana:
Bes çay o nə olacaq ?

Tibb bacısı:
Ay Milana ! Gözəlim stajın yanacaq deyirəm mafya görkəmində adam səni istəyir deyirəm, sən burda deyirsən çay nə olacaq ? Mən apararam ,işdən qovulacaqsan müdürə haqqında deməyə nəsə axtarırlar,gözünü sevim get işini gör çayı mən aparacam.

Çox danışmağına izin verməyib onu ordaca buraxıb sürətlə təcili bölməyə daxil oldum, mənə verilən yazılı kağıza göz gezdirməyə başladım, yanıma gələn resepşındakı həkim uzatdığı kağızdakı '19' rəqəminin üstünə vuraraq, işarət barmağını uzadaraq 19 nömrəli xəstə yatağını gösterib çiynimdən o terefe doğru itələdi ona tərs baxış atıb həmin xəstəyə doğru getdim.

Yaxınlaşanda gördüm ki,mafya görünümlü adamın qarın boşluğundan yaralandığını gördüm. Əlcəklərimi taxıb yara enfeksiya qapmamış təmizləməyə başladım. İşim neçə saat devam etti bilmirəm,lakin bu mafya görünümlü adamın işçiləri mənə çox diqqətli baxırdılar. Son dikişi atıb ayağa qalxıb əlcəklerimi çıxardıb üzümü xeste yatağında yatan mafya adama tutdum.

Milana:
Bir daha belə atışmalara qatılmayın səbəbi yaranız çox dərin idi ve əgər mən vəya hər hansısa tibb bacısı müsaid olmasaydı. Allah qorusun başınız bəlaya girə bilərdi. Çox xahişim var zəhmət olmasa məni müdürə qarşı yada hər hansısa həkimə pisləməyin mən burda stajdayam ve ilk xəstəm siz olduz nəysə Allah şəfa versin.

Ordan uzaqlaşanda arxamca 2-3 adamın güldüyünü eşitdim. Geyim otağına gedib, paltarımı dəyişməyə başladım bu gün sonuncu gecə smeni idim. Telefonda saata baxıb xəstəxananı tərk ettim. Avtobus dayanacağına çatanda Allaha dua edirdim ki, evdə atama,çöldədə nişanlıma görsənməyim. Atamın mafyaya olan borcları üzündən menim nişanım qayıtmışdı o yetməmiş kimi məhlənin teması Elcan və mən olmuşdum.

Sevgi peşəyə baxmırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin