Alp diqqətlə yola baxırdı, Mia isə telefonda kitab oxuyurdu. Alp telefonunu yandırıb saata baxdı. Mia'ya arxa-arxaya təbrik mesajı gəlməyə başladı.
+Miam gözəl gözlüm, mənə bu dünyada hədiyyə olaraq gəldiyin üçün təşəkkürlər.
-Çox sağ ol sənə hədiyyə olaraq başa düşmədim necə yəni ?
+1 yanvar ikimizdə bu gün dünyaya göz açdığımız gündür. Mənim 2 yaşım olanda sən dünyaya höz açmışdın.
-Onda məndə səni təbrik edirəm, nə yaxşı ki, həyat yoldaşım, gələcəkdəki övladlarımın atası, yaxşı ki varımsan .
+Can ! Qurban olduğum sənə niyə belə davranırdım onu deyəcəm.
Deməli Rəsul və şirkətimdəki asistanımla plan qurduq.
-Çox böyük səhv etdin !
+Başa düşürəm əsəbisən mənə, amma diqqətlə dinlə. Asistan mənə zəng edəcək və sən məni qısqanacaqdın. Sonra evlilik günümüzə özəl şirkəti sənə verdim. Rəsul televizya kanalı ilə əlaqə saxlayırdı evdəki adamlara deyirdim sənə fikir verirdilər. Sən televizoru açanda Rəsul burdan onlara xəbər verdi. Nəysə qısaca xəbərlər başladı, sən baxdın. Yəni belə inan ki, hamısı plan üstündə idi. İndidə planı bitirmək üçün Şahdağa gedirik.
-Niyə ?
+Ad günümüzü keçirtməyə
-Ona görə məndən soruşdun hara getmək istəyirsən ?
Alp başı ilə təsdiqləyib yolun gedişinə baxırdı. Gənc cütlük səhər ad günlərini keçirdib gün boyunca əyləndilər.
Aradan aylar keçdi.
Gənc cütlük xəstəxananın qarşısında maşında oturub olanları başa düşməyə çalışırdılar. Mia artıq dözməyib ağlama başladı. Alp Mianı özünə çəkib saçın oxşamağa başladı.
+Gözəlim hələ gəncik, aradan vaxt keçər, bəlkə gələn gəlişimizdə eşidəciyik ki övladımız olub.
-Olmuyacaq, eşitmiyəciyik, həkim dedi "uşağın olmuyacaq problemin var".
Alp telefonunu götürüb Rəsula zəng etdi.
+Rəsul, qardaşım mənə demişdin keçən il axtarmağına razı olmağım lazım idi.
+Hə bildim nolub ki ?
+Axtarmağına razıyam tap onu aparaq ora vəziyyət pisdi.
+Yaxşı qardaşım o gizli işlərdə saö qol masqalı Mərtin nişanlısı getdiyi var onun yanına görüş saatı alım ?
+Hə qaqam sabaha yazdır aparım ora gözümün önündə vəziyyəti getdikcə pisləşir.
Alp zəngi söndürüb maşını evə doğru sürür. Üzünü Mia'ya tutub dərin nəfəs verdi.
+Ağlımda bir fikir var, razı olsan onu edəcəm.
-Nədi o ?
+Səni psixoloq yanına aparmaq istəyirəm 1 həftə əgər məni sevirsənsə razı ol sabah səni aparım ora
-Sən necə istəyirsən elə olsun.
Alp Rəsula zəng etmə başlayır.
+Qaqam razıdı sabaha həll et yerini öyrən aparım ora
+Yaxşı qaqam
+Oldu sağol evdəyik biz
Səhər Mia yuxudan oyanıb hazırlaşmağa başladı. Alpla birlikdə psixoloq binasına doğru irəlilədilər. Mia fikirləri yayınıq olduğu üçün binadan çıxan xanıma toxundu.
-Çox üzürlü sayın fikirlerim dağınıq idi".
+Problem deyil menimde fikirlerim dağınıq idi.
Mia xanımla sağollaşıb resepşına yaxınlaşdı.
+Xoş gəlmisiniz kimə görüş saatı almısınız ? Ad soyadınızı deyin zəhmət olmasa.
-Nərmin deyəsən, Mia Dağlı yoldaşım dünən görüş saatı alıb.
+Bildim xanım asistanın çağırdım sizi yanına qəbul edəcək.
Mia asistanı göstərdiyi otağa daxil oldu. Psixoloq qarşındakı masanı göstərib, öz yerində əyləşib, qarşısındakı dəftərin yeni səyfəsin açdı.
+Mia xanım mənə özünüzdən danışın.
-25 yaşım var, bəlkədə uşaqlıqdan qalan travmalarım üzündən övladım olmur.
+Nə cür travmalarınız var ?
-Uşaq vaxtı atamın ikinci yoldaşı məni öz qızının yaşamından aslı olduğumu və polislərlə tehdit etmişdi. Yanvar-Fevral aylarında vəziyyətim pis olur, hamıya qarşı pis davranıram, sanki uşaq vaxtı yaşadığım hadisələr yenidən canlanacaqmış kimi hiss edirəm.
+Nə yaşamısınız uşaq vaxtı ?
-Polislər anamla mənə şiddət göstərmişdi, soyuq buz kimi zirzəmimiz var idi məni ora salıb çox pis döyürdülər. 2 həftə yemək yeyə bilmədim, otura bilmədim, yalnızca uzanırdım. Atam qumarbaz olduğu üçün bu yaşıma kimi bizə polis gəlirdi.
+Başa düşürəm uzağı 1-2 həftəyə toparlanacaqsınız. Yaxşı ki tez gəlmisiniz psixoloji vəziyyətiniz pisləşməmiz bizi tapdınız sizdən öncə ayrılan xanım psixoloji vəziyyəti pisdi uzağı 2 aya sağalacaq təxminimcə ele vaxt vermişəm.
Mia 1 həftə boyunca hər gün psixoloq binasına gedirdi və hər şey yaxşı idi. Mia'nın artıq uşaqlıq travması qalmamışdı. O inanırdı ki, hər pis zamanında Alp onun pis olmağına izin verməyib, hər zaman xilas edəcəkdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi peşəyə baxmır
Não FicçãoBir borc söhbətinə görə evlənən gənc cütlük bir-birlərinin yarasını sağaldıb, son nəfəslərinə kimi bir-birlərini sevəcəklərinə söz verirlər. Başlarına gələn hadisələr belə onları ayırmır çünki bir-birlərinə ehtiyacları var.