Bölüm 5

4 1 0
                                    

Aradan deqiqeler keçir.
Alp özüde bilmediyi neçenci döngesini yerinde vururdu. Hekim otaqdan çıxıb Alp'a yaxınlaşdı.
+Öncelikle xanımın veziyyeti yaxşıdır, sadece aldığı zerbeler sebebi ile əlini işlede bilmeyecek qorxu, heyecan kimi hallara düşmesine izin vermeyin dediklerim qısa müddetlikdi, zamanla düzelecek eger gec xeberiniz olsaydı yada gec getirseydiniz beyin qanaması keçirde bilerdi ve buda ölümüne sebeb ola bilerdi. Normal otağa alacayıq bir azdan yormamaq şerti ile göre bilersiz"
Alp hekimle sağollaşıb üzünü arxaya dönüb çıxışa doğru ireliledi. Gözlerinden yaş gelmeye başlayanda başa düşdü ki Mia onun üçün deyerlidi. Süretle addımlayıb maşına oturub son süret sürmeye başladı. Əsebi yalnızca özüne idi, göz yaşını silib əlini rola vururaq süretin artırırdı.
+Allah belamı versin ! Axmağın en pisi menem ! Dünen evlendiyimin yoldaşıma bu gün əl qaldırıram"  Alp qarşıdan gelen maşını görüb kenara çekmek isterken gözlerinin bulanıqlığı üzünden yol kenarındakı inşaat plakatını görmeyib yolu kesen beton daşla toqquşdu. Demek olar ki maşının qarşısı yox idi, etrafdakı insanların bezileri xestexanaya yığarken, bezileride maşındakı adamın yaşayacağına ümidleri yox idi. Aralarından biri ağıllılıq edib Alp'ın telefonunu tapıb ilk zenglerden Resula yığıb qeza baş verdiyini, gelib kömek etmeyini xeber etdi. Resul Mianı Azere tapşırıb ona deyilen adrese xestexana maşınını çağıraraq ore getdin Alpın bele qezalar çox keçirtdiyini hamısındanda sağ çıxdığını bildiyi halda maşının veziyyetin görende artıq ümidin kesmişdi.
~Qəza zamanı Mia~
Mia artıq oyanmışdı, hekim lazım olan her şeyi yoxlamışdı texminleri ile sabah axşama xestexanadan çıxa bileceyini dediler. Hekimlerden sonra polis içeri daxil olub hadise nece baş verdiyini soruşdular. Mia Alpı ele vermeyib qapının sesini eşidib pillekenden enen zaman ayağı bir-birine dolaşıb yere yıxıldığını sonrasını xatırlamadığı dedi . Polis Mianı çox yormayıb otağı terk etdi. Yuxulamağa başladığı zaman qapı açıldı içeri Azer daxil oldu.
+Üzür isteyirem gelinbacı amma demesen içimde qalacaq narahat olacam"
-Ne olub Azer ?"
+Nece deyim bilmirem amma müdür qeza keçirdib veziyyeti pisdi dediklerine göre Resul dedi icazesi varsa əməliyyatdan sonra gelinbacının otağında yataq açdıraq müdür orda yatsın"
-O ne demekdi ayrı otaq açmaq lazım deyil bura getirersiz"
Azer etdiyi narahatçılıq üçün üzür isteyib otağı terk eden zaman Mia üzünü pencereye çevirib gözlerindeki yaşların gelmesine izin verdi. Oda başa düşdü ki Alp onun uçun deyerlidi.

Sevgi peşəyə baxmırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin