Bölüm 10

3 1 0
                                    

~Sezon Finalı
+Mia'nı seçirem
+ Vaxtı iken mende yoldaşımı seçdim amma sen onu öldürdün sıra mendedi.
Silahı çıxardıb Mia'nın başına dayadı yaxınlığındakı adamına başı ile işaret etdi, hemin adamda silahı çıxardıb Mia'nın qarın boşluğunu işaretledi.
+Yox ! Şirketi verim ona toxunma
Elşad silahı qızın başına daha berk basdırırdı.
+Yox ! Ne isteyirsen verim ona toxunma !
Mia yumduğu gözlerini açıb çırpınan Alpa baxdı. Alpın gözlerinde evvel ki kimi ateş yox idi, qemginlik var idi. Mia'nın arxasına bir adam keçib ipleri açmağa başlayırdı. Mia gözlerini yumub ölümüne hazırlaşırdı.
+Yox !
~Bir ateş sesi
~Sesizlik
~Stolun yere yıxılması
~Alpın qışqırıqları; Mia'nın son nefesleri
~Sesizlik; depodan bir neçe adamın çıxması
Alp ayağa qalxıb gücünü toplayıb Mia'nı qucağına alıb deponu terk etdi.Genc oğlan qucağında sevdiyini xestexanaya çatdırmaga çalışırdı. Kömekçisi Resul son süret maşını sürürdü. Mia gözünü açıb Alpı görende çetinliklede olsa derin nefes verdi.
-Alp, (udqunmağa çalısır) men nefes ala bilmirem
+Qurban olduğum sebrli ol az qalıb çatırıq, Resul tez sür
gözelim men danışım sen dinle. Biz xestexanaya gedeciyik, sen sağalacaqsan, biz ən xoşbext aile olacıyıq, sende buna inanacaqsan. Bax sene kişi kimi söz verirem qışda sene qardelen tapıb getirecem belke ondan sonra meni seversen. Allahın izniyle övladlarımız olacaq, men çox isterdim bizim qızımız olsun, saçları sene benzesin uzun şelale kimi olsun. Tebiki her kesin bir isteyi vardır, oğlumuz olsa senin gözlerin kimi gözleri olsun isteyerdim.

Sevgi peşəyə baxmırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin