Bölüm 3

4 1 0
                                    

Alparslan səhər işlərini köməkçisi Rəsula tapşırıb Milana'nın evinə gedib qızı evdən götürüb asan xidmətə getdi. 30.10'cu aya tarix alıb Milana'nı evinə buraxıb toy tarixinə qədər hər şeyi hazırlatmağa başladı.

30.10.22
Gənc qadın geyindiyi gəlinliyə aynada baxıb köks ötürdü, bu gəlinliklə sevdiyi adamla evlənmək var idi, lakin qismət belə imiş. Qapının döyülməsinə fikirlərindən ayrılıb üzündə məcbur təbəssüm edərək otağı tərk etdi.

Salona daxil olan zaman alergiyası olan yasəmən çiçəyini üstünə atdılar, sinirlərin toparlayıb evlənəcəyi adama doğru addımladı. Toy bitənə kimi mafya yoldaşının üzünə heç baxmadı, mafya yoldaşı olmaq gənc qadınlıq deyildi, o sadə şeyləri sevən birisidi, bunu hamı bilirdi, lakin mafya yoldaşı bunu bilmirdi.

Bu evlilik könülsüz baş tutdu. Milana bu evliliyi ögəy bacısı İlayda üçün qəbul etmişdi, əgər qəbul etməsəydi İlaydanın həyatına son verilə bilərdi. Hər qızın arzusu ağ maşında gəlin köçmək olsada, Milana'nın arzusu qəlbində qaldı o mafya ilə evləndiyi üçün qara maşında gəlin köçdü.

Alparslan:
Artıq evləndik əminəm xoşbəxtsən

Milana:
Necədə xoşbextəm yerə-göyə sığmır

Alparslan:
Qurban olduğum az öncə evləndik, özümə söz vermişəm esəbləşmiyəcəm dəyə, uzatma atan pulu versəydi bələ olmazdı inan mənə.

Alparslan:
Səndə atamın içkili halda verdiyi qərara dünəndən razı imişsən.

Alparslan:
Amma düzün deyim atan içkili halda çox doğru qərar verdi, axır-əvvəl o Elcandan xeyr gəlmiyəcəyini bilirmiş qayınatam

Milana:
Özdəki bizim dünya xoşbexti olacağımızı falan düşünmə mən İlaydaya görə razı oldum.

Aradan vaxt keçməyə başlayır, yol bitmək bilmirdi yada Milana'ya elə gəlirdi. Səssizliyi Milana'nın asqırıq səsi pozdu.

Alparslan:
Torpaq gözlüm yaxşısan ? Bardaçokda salfet var götür

Milana:
Sən dəqiq məni tanıyırsan ?

Alparslan:
Bəlidə bunun nə əlaqəsi var ?

Milana:
Sən məni tanımırsan. Harda sevmədiyim əşyalar var hamısı toyda idi. Bu qədər yaxşı tanıyırsan məni alergiyam olan yasəmən çiçəyini üstümə atdıqları yetməmiş kimi gəlin buketidə hazırlatmısan, bir söz ki işçilərin axmaqdı dəyiş onları

Alparslan:
Milana xanım işçilərim haqqında belə danışmayın. Onlar sizin sevdiyiniz hər şeyi hazır etmişdilər sadəcə balaca problem olduğu üçün hazırlatdıqları hər şey məhv oldu. Biz buna qismət deyirik sizi bilmirəm və unutmadan deyim qardələn yalnızca qışda olur ona görədə buketiniz yasəmən çiçəyi ilə hazırlatdırıldı.

Milana Alparslana gözlərini süzərək  baxdı. Eyni cür Alparslansa xanımının ona göz süzdürməsinə sadəcə başını sağa-sola çevirməsi ilə cavapladı. Cütlük bir-birlerinin sifət quruluşunu lağa qoyaraq gülməyə başladılar. Nəhayat mənzillərinə çatdılar.

Sevgi peşəyə baxmırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin