Alp Mia'nı tecili yardım arabasına qoyub onların arxasınca getdi. Hekimler Mia'nı əməliyyat bölmesine salıb Alpa çölde gözlemesini tapşırdılar. Alpın bir neçe adamı ona yaxınlaşıb oturmağına kömek etdiler.
+Müdür depo hazırdı, polisle danışdıq sen işini bitirenden sonra Elşadı tehvil vereciyik onların var olan depoları hazırda hamısi mehv olunmuş şekildedir. Aşağıda qeydiatdan keçmek lazımdı, gelinbacı çıxandan sonra eve aparılacaq yoxsa burda qalacaq ?
+Eve gedecek onsuzda qız menimle evlenenden xestexanadan başqa yer görmüyüb. Allahın izniyle sap-sağlam şekilde xilas olsun ağlımda plan var onu gerçekleşdirecem.
Alp adamlarına iş tapşırıb onları yola salıb Rəsulun yanına geldi.
+Sence men pis adamam ?
+O hardan çıxdı qardaşım, xeyr sen yaxşı adamsan
+Yox Rəsul , yaxşı adam deyilem qızla evlenenden başı beladan əskik olmur, Artıq 2ci defedir yazıq qız menim üzümden xestexanada yatır. Gərək Ceyhunu öldürerdim onu heyatıma almazdım. Allah belamı versin bilmirem sevinim yoxsa ağlıyım.
+Ele şey deme özüne,qardaşım nolub niye duyğuların qarışıb bir-birine ?
+İlk defedir qelbim birine nese olacaq deye bu qeder süretle döyünür, qucağımda o adımı çekib, nefes ala bilmediyini dedi ( ağlamağa başladı)
+Qardaş mence gel bele bir şey edek , sadece men fikrimi deyirem razı olmasan problem deyil.
+Nedi Resul ağlına ne gelib ? (Göz yaşın silib qanlı köyneyini düzeltdi)
+Sen ne qerar versen o olacaq, 1-2 ay keçsin gelinbacını mence psixoloq yanına aparaq, uşaqlıqdan qalan travmaları evliliyinize nese zerer yetirer deye deyirem. Sonra ad günü yaxınlaşır istediyi xarici ölkeye yada rayona apararsan keçirdersiz orda
+O barede mene verdiyiniz kağızda yox idi. Ne vaxtdı ki ad günü ?
+1 yanvar
+Menimle eyni günde
+Ruh əkizi sayılırsız deyilene göre
+Rəsul şirketde deyişiklikler olunacaq Mia'nın bütün günü evde oturmağına razı deyilem, qız stajdadı gedib işe yaramayan müdürü ile danışırsan qızın stajın bitirib hekim adı verir, gördün başa düşmür öz yöntemlerimizle başa sal. Şirketde artıq pul vermiyecek, qaytarılan pullarda kimsesiz uşaqlara yardım edilecek .
Resul ona tapşırılan işleri hell etmek üçün xestexananı terk etdi. Ele bu zaman hekim əməliyyat otağından çıxdı.
+Mia Dağlının yaxınları
+Buyurun veziyyeti necedir ?
+Silah güllesi zeherli idi. Zeheri temizleyib qanını yuduq gülle yaxşı ki böyreyine çatmamışdı, çatsaydı onu itire bilerdiz, yataq rejimi yazıram yoxlanışdan keçsin sizide yormayaq eve gönderirem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi peşəyə baxmır
Non-FictionBir borc söhbətinə görə evlənən gənc cütlük bir-birlərinin yarasını sağaldıb, son nəfəslərinə kimi bir-birlərini sevəcəklərinə söz verirlər. Başlarına gələn hadisələr belə onları ayırmır çünki bir-birlərinə ehtiyacları var.