Bölüm 4

4 1 0
                                    

+Aha gəldik yuvamıza otaq 3 mərtəbədə sonuncudu ve sizin liftlə qalxmağınızı məsləhət görürəm çünki, o gəlinliyi mən geyinsəydim gəzə bilməzdim.
-Məni düşündüyünüz üçün çox sağ olun, lakin qonaqlar üçün hazırlatdırılmış otaqda qalmaq mənim üçün uyğundur.
+Xeyr Milana xanım ikimizdə eyni otaqda qalacıyıq çox uzatma xətrinə dəymək istəmirəm Cütlük otaqlarına çıxıb ətrafa göz gezdirmeye başladılar.
-Deməli sən divanda yatırsan mən yataqda yatıram.
Alparslan ona 'başa düşmədim' baxışı baxaraq gülməyə başladı. Milana onun halına baxıb 'Allahım mən hansı günahı işlədim' formasında tavana baxıb dərin nəfəs verib çantasından paltarların çıxartmağa başladı. O gecə Alparslan divanda Milana isə yataqda yatdı. Səhər yuxudan oyanıb qarşısındakı divana baxdı, Alparslan yerinde deyildi, yataqdan qalxıb hamam otağına daxil oldu. Otaqdan çıxanda telefonuna mesaj gelmişdi. Gözlerin qısıb mesaj programına giriş etdi. Mesajlaşma"
Mafya görünümlü:"Torpaq gözlüm yuxudan oyandınsa aşağı en ve yemek ye, unutmadan deyim işe gedende üstüne düzgün bir şey geyin, oyandınsa cavab ver"
Torpaq gözlüm:"Yuxudan durmuşam, indi aşağı enib, yemek yeyecem, lakin işe getmeyecem çünki gece smeniyem"
Mafya görünümlü aktiv... yazır...
Mafya görünümlü:"Başa düşdüm gözel gözlüm Resula xeber verdim, Azeri özel sürücün olaraq vezifeye saldı"
Mia Alpdan sağollaşıb metbexe endi, yemek masasına eyleşen zaman qapı çalındı. Qapını açanda gözlerine inanmadı, çünki qan-ter içinde Alp qapıda dururdu.
+Sene demedim ki tek başına çöle çıxma ?"
-Sen ne danışırsan ? Men hele yeni enirem aşağı, çöle çıxmamışam hele "
+Men sene dünen dedim ki özüme söz vermişem esebleşmiyecem deye NİYE SÖZÜMÜ DİNLEMİRSEN ?"
-Sesini düzelt Alp ! Men teze durmuşam, aşağı yeni enib yemek yemeye gelmişdim".
+Mia ! Niye çöle çıxdın ? Ne isteyirdin ? ( elini qaldırıb Mia'ya vurur)
-Əlini qır ! Qarşında işçilerin yada düşmenin deyil xanımın dayanır. 1'si men çöle çıxmamışam, 2'si SENE HAQQ-HESAB VERECEK HALIM YOXDU"
+Sesini azalt (Mia'ya birde vurur) Men senin zerif əlinden tuta bilmirem, amma sen əl-alemin oğlu ile gezirsen !"(yene vurur)
Mia aldığı zerbelerle pillekene doğru yere yıxılır ve başı zedelenir"
+Mia ! Mia ! Allah belamı versin ! Eşidirsen meni ? Resul celd maşını hazırla xestexanaya çatmalıyıq"
Yol boyunca Alp Mia'nı sesleyirdi, amma bir tesiri yox idi, əlini başının altından çekende gördü ki artıq qan gelmeye başlamışdı.  
+Celd sürde Resul ! Heç kim, heç kes mene Mia'dan vacib deyil " Maşın xestexanaya çatdı. Alp Mianı tecili bölmeye apardı, hekim ona dehlizde gözlemeyi tapşırıb, her deqiqe xeber çatdıracaqlarını deyib içeri daxil oldu.

Sevgi peşəyə baxmırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin