Bölüm 6

4 1 0
                                    

Uzun saat sonra
Alp əməliyatdan çıxmışdı üstüne artıq oyanmışdı. Mia'nın verdiyi qərarı eşidenden üzünden gülüş eskik olmurdu. Hekim otağa daxil olub Alpı yoxlamağa başladı. Mia gözlerini açıb önce tavana sonra soluna baxdı tam özüne gelende hefifce öskürdü.
-Qeza nece baş verib hekim ?
+Yoldaşınız demek olar ki qarşısı olmayan maşından çıxardıblar, beli zedelidi, ayaqlarında tutulmalar olacaq oda damar zedelenmesinden baş verib, daha sonra yüngül baş ağrıları olacaq. Size yaxşı istirahetler.
Otaqdan ayrıldılar cütlük tek qaldı.
-Ne etmeyi düşünürsen ? Başına bir şey gelseydi ne olacağını fikirleşdin ?
+Meni danlamaqda haqqın var, etdim bir yanlışlıq bağışla meni torpaq gözlüm
-Küsmüşem senden cetin barışaram
+İnanki sene vurmaq kimi niyyetim yox idi olsaydı'da əl qaldıra bilmerem, depoda video gösterdiler mene guya sen dünen Elcanla görüşmüşem mende deli oldum eve geldim suallar verdim cavablarımı almamış sene vurdum, Allah qorudu seni başın pillekene deymedi, deyseydi men yaşamazdım
-Alp biz ele dünen evlendikde. Birde mene el qaldırsan senden əbedi olaraq küserem evde 2 yad insan kimi gezerik ağlıma gelmişken  niye el qaldırmazdın ki sebeb ?
+Sen anamın gecliyine oxşuyursan, rehmetlikde senin kimi gözel idi
Mia uzun-uzun Alpa baxıb gözlerin yumub yuxuladı. Alp derin nefes verib yatan Mia'nı izlemeye başladı.
+Qurban olduğum mene baxaraq gözlerini yumma men senin torpaq gözlerinde heyat tapmışam şirin yuxular dünyamın gözeli
Alp Mia'ya baxaraq gözlerin yumub oda yuxulamaga başladı.
Seher hekim otağa daxil olub cütlükleri yoxlanışdan keçirtdiler. Eve getmeye hazırdılar. Maşını gören Mia teeccüblendi.
-Bir deqiqe bu senin qeza keçirtdiyin maşın deyildi ?
+Beli gözelim
-Bes nece teze kimi durur ?
+Heyatım men mafyayam ozde yeraltının lideri, polislerin dostuyam. Hansı maşından istesen tapmaq mümkündür. Dağlı soyadına her yer yaşıl işıqdı.
Mia Alpa göz süzdürüb sanki dünen vurulan maşın bu deyilmiş kimi tepteze duran maşına daxil olub evin yolun izledi.

Sevgi peşəyə baxmırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin