-Bizim bextimize yazılıb ki , gün boyunca ya kimse yaralanacaq yada qatil olacaq ? Mence işini sec onsuzda bizden xoşbext aile olan deyil, birdeki bizim evliliyimiz könülsüz oldu, ailem xeyir dua vermedi, ona göre toydan sonra er şillesi yeyib 2 gün xestexanada qaldım, evlendiyim 4cü günümdü istiliyi, soyuqluğu bilinmeyen depoda əli-qolu bağlı oturub senin qerarıni gözleyirem
+Bele danışıb eseblerimi korlama, ikimizde burdan sağlam şekilde xilas olacıyıq
-Sen bilmedin ki, o qadın hamiledi ?
+Gözelim hardan bilim, o adamın atası yaşasaydı qayınanan olan qadını öldürmüşdü. Mende genc yaşlarımda bu işe qarışdım qisas almaq meqsedi ile bunun yoldaşını öldürdüm. Sonra öyrendim ki, qız 5 aylıq hamile imiş özümü günahkar hesab etdim, daha sonra senin işlediyin xestexanaya geldim, biz qarşılaşdıq sonra bunun adamları bize hücum etdi men yaralandım növbede olan tecili hekim yada tibb bacısı çağırdım, onlarda seni çağırdılar. İşini ele gördün ki, sanki profesyonal hekim menim yarama tikiş atıb. Sonra sen geden kimi uşaqlara tapşırdım geceyle senin haqqında her şeyi tapıb getirdiler, öyrendim ki 6 aydı pulun ödemeyen Ceyhunun doğma qızı sen imişsen. İndi ölüm-qalım veziyyetindeyik unutmadan deyim men seni ilk görende sevmeye başlamışdım, o uzun saçların kenarda duran saçının teli çox gözel yaraşırdı, sen menim dünyamın gözelisen, bu deyişilmeyecek bir şeydi.
Ele bu zaman içeri adamlar daxil oldu. Mia Alpın baxışını hiss edib, başıni aşağı saldı.
+Men geldim, alqışa ehtiyacım var, söyüşe yox amma yenede teşekkürler. Qerarın nedir ? Mia ? yoxsa Şirketin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi peşəyə baxmır
No FicciónBir borc söhbətinə görə evlənən gənc cütlük bir-birlərinin yarasını sağaldıb, son nəfəslərinə kimi bir-birlərini sevəcəklərinə söz verirlər. Başlarına gələn hadisələr belə onları ayırmır çünki bir-birlərinə ehtiyacları var.