Bölüm 14

4 1 0
                                    

+Baxıram Dağlı soyadı öz işini görür, gəl çıxaq çölə evə gələndə çay verərsən mənə.
Gənc cütlük həyətə açılan qapını açıb çölə çıxdılar. Yağışda gəzməyə başladılar.
+Mia həyatımda olduğun üçün təşəkkürlər səni son nəfəsimə kimi sevəcəm.
-Romantikanı pozmayacaqsansa məndə səni sevirəm nə yaxşı ki yoldaşımsan.
+Qurban olduğum gedək evə, yoxsa qrip olacıyıq sən təzə əməliyyatdan çıxmısan. Paltarını dəyiş sonra isti çay verərsən.
-Alp əməliyyatım üstündən 1 həftə keçib sağalmışam səndə paltarını dəyiş qrip olsan baxan deyiləm.
+Bəs çay ? verəcəksən ?
-gülərək: Verəcəm gedək evə
Cütlük paltarlarını dəyişib kaminin qarşısında əyləşib isti çayların içirdilər.
+Mia mən qrip olsaç baxarsan ?
-Baxmıyacam. Yaxşı zarafat eliyirəm çalış qrip olma mən bu yaşıma kimi heç qrip olmamışam.
+İnanım ?
-Bəli inan. Sən qrip olsan baxan deyiləm.
+Yaxşı deməli dekabr ayının sonu yeni il şənlik edirlər. Hər il mən gec gedib tez gəlirdim, lider olaraq ürək sözümü deyob ordan ayrılırdım.
-Niyə ? Ordakı xanımlar xoşuna gəlmirdi ?
+Yox gəlmirdi. Mənim xoşuma xəstəxana dəhlizində üstümə çay tökən və xəstə otaqlarını gəzib, tibb bacılıq edən Mia Dağlı gəlir.
-Mia Zümrüd Dağlı
+Çox heyif ki Zümrüd Dağlı soyadını görəndə dedi gəlin bu yerin sahibi siz olun.
-( ona göz süzdürərək ) Niyə şənlikdən tez ayrıldığını demədin.
+Çay ver, ağlında nə sual var hamısını cavablayacam.
-Evə gələndən məndən artıq 3cü çay istədiyindi.
+Çox danışma get çayımı gətir.
-Püff
+Çox böyük ayıb olsun bir xanım yoldaşına püff edər mi ? Sizdən heç gözləməzdim.
Mia Alp'a çay verib yanında oturdu və ədyalı çiyninə atdı.
+Deməli yeni il şənliyinə hər kəs yoldaşları ilə birgə gəlirdi, mənsə tək gedirdim. Lakin bu il səninlə gedəcəm və ordanda ağlımda pıan var onu edəcəm.
-Nədi o plan ?
+Mia ən çox hansı ölkəyə getmək istəyirsən ?
-Ölkə yox rayona getmək istəyərəm.
+Qurban olduğum mən sənin yoldaşınam, Çəkinmə mənə hansı rayona yada ölkəyə getmək istədiyini de.
-Ölkəmizin hər rayonu gözəldi lakin Şahdağa və İsmayıllıya getmək istəyərdim.
+Bildim.
( Elə bu zaman Alpa zəng gəlir)
+Ay insan !  Gecənin bu vaxtında nolub ? Ölən var ?
+Müdür çox üzürlü sayın bağ evində atışma olub yaralanan var və deyəsən baldızınız yaralıdı.

Sevgi peşəyə baxmırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin