Alp yuxarıdan enib özünə çay süzüb Mia'nın yanında kaminin qarşısında oturdu.
-Məndən nə gizlədirsən ?
+Gəl bir-birimizdən gizlətdiyimiz sirrlərimiz deyək. Razısan ?
-Razıyam sən başla məndən böyüksən.
+Elşadın yoldaşını necə öldürmüşəm onu deyəcəm.
Mia sanki yuxudan oyanıbmış kimi özünə gəlib gözünü atəşdən çəkib Alpa baxdı. Alp dərin nəfəs verib sözünə başladı
+Eynən sənin kimi onuda bağlatmışdım bir az keçən kimi mənim adamlar Elşadı gətirdilər. Buna dedim işin yoxsa yoldaşın təbiki buda yoldaşın seçdi. 8-9 yaşımda anamın öldüyünü eşitdim sonra 15 yaşım olanda atamı həbs edib ordaca həyatına son verdilər və uşaq olduğum üçün əlimdən heç nə gəlmirdi. Daha sonra bu mafyalığa qanımın qaynayan vaxtı 19-20 yaşım olardı daxil olmuşdum və gənc yaşımda yeraltının lideri oldum. Ailəmin qisasını almaq məqsədi ilə bunun yoldaşını qarın hissəsindən vurdum, ana bətnində olan körpədə ana yaşamadığı üçün oda ölmüşdü. 1-2 ay keçdi, xəbər gəldi ki, qız hamilə'imiş uşaqnan birgə qızında qatili sayılırdım. Sonra polisə pul verdim bağlatdım cinayəti 19-20 yaşımda girib həbsdə yatan deyildim, ya özümü öldürəcəkdim, yada ordan kimisə öldürəcəkdim.
+Sən de indi məndən nə gizlədirsən ?
-Anamı bilmirəm amma mən İlaydanın doğma anasından qorxuram onu susdurmaq hər adamın işi deyil.
+Niyə ondan bu qədər qorxursan ki ?
Alp üzünü Mia tərəfə çevirib ona baxırdı, bu səfər Mia atəşi izləməyə başlamışdı.
-Uşaq vaxtı 6-7 yaşım olardı. Atam işdən qucağında uşaqnan gələndə anam bildiki atam ona xəyanət edib, mən uşaq olduğum üçün başa düşmürdüm.( gözləri dolur)
Aradan vaxt keçdi. İlayda artıq böyüyürdü. Bir dəfə evə polis gəldi İlaydanın anası şikayət eləmişdi, polis anam'la mənə şiddət göstərdi. Sonra uşağın anası mənə dediki: "Uşağımın yaşamı səndən aslıdı, nə edəcəksən, nə qərar vercəksənsə düzgün et yoxsa İlayda yaşamaz ölər, əgər qızım ölsə polis əmilər sənə şiddət göstərməz başqa şeylər edərlər. Ona görə atacağın hər addımı fikirləş diqqətlə at" bilirəm bu hadisənin üstündən illər keçib amma travma olaraq bu məndə qalıb o xanım geri gəlsə belə mənə heç nə edə bilməz sən varsan qoruyarsan elə mi ?
+Gözümün nuru onlar qələt edir sənə nəs eləməyə qalxışır heç kim mənim xanımıma əl qaldıra bilməz. Qoymaram sənin saçından bir tük əskik olsun səni son nəfəsimə kimi qoruyacağıma söz verirəm.
Alp Mia'nı özünə çəkib saçından öpür yada oxşayırdı. Mia güvəndiyi insanın sinəsində yuxulayıb yatmağa başlamışdı. Alp onu qucağına alıb otaqlarına aparıb yatdılar. Səhər otağın səsizliyini Alpın çalar saatının səsi pozdu. Ayağa qalxıb iş geyimini geyinib Mia'nın saçından öpüb evdən ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi peşəyə baxmır
Non-FictionBir borc söhbətinə görə evlənən gənc cütlük bir-birlərinin yarasını sağaldıb, son nəfəslərinə kimi bir-birlərini sevəcəklərinə söz verirlər. Başlarına gələn hadisələr belə onları ayırmır çünki bir-birlərinə ehtiyacları var.