Yazardan
Milana metbəxdə anasına kömək edən zaman qapı döyüldü. Mədinə xanım qapını açmağa gədəndə gözü ilə İlaydanı işarətlədi. Milana anasının dediyini başa düşüb ögəy bacısını yanına çəkib özüdə dərin nəfəs verib sakitləşməyə çalışırdı. Ağlına uşaqlıqdan qalma travması düşdü.Uşaq vaxtı atası qumarbaz olduğu üçün hər gün evlərinə polis gəlib atasını gecəlik bölməsinə aparıb izahat alıb geri göndərirdilər. Lakin bu səfər polis gəlib evi yoxlayanda atasını tapmayıb, Milana'ya ve anasına şiddət göstərdiler.
O gündən sonra Milana hər polis görəndə uşaq vaxtı ona şiddət göstərən polisləri sanıb qorxurdu ve bu qorxu ona donma xüsiyyətini vermişdi. Mədinə xanım dərin nəfəs verib qapını açdı.
Qapıda qara geyimli bəylər durmuşdu. Milana dərin nəfəs verib İlaydanı zirzəmiyə göndərib anasının yanına geldi. Qapının önündə duran qara geyimli adamı görəndə gözlərinə inanmadı, həmin adam dünən gecə yarasın təmizlədiyi ilk xəstəsi mafya görünümlü adam idi.
Alparslan:
İçəri girməyə izin yoxdu ? Çox böyük hörmətsizlik edirsiz Sara xanımSara:
Çox üzür istəyirəm Alparslan bəy buyurun keçin içəri.Mafya görünümlü adam evə daxil olub salon otağına keçib divanda əyləşdi.
Alparslan:
Sara xanım yoldaşınız hardadır ? Verdiyim vaxt bitti, zəhmət olmasa pulumu verin,yada mən bilirəm nə edəcəyimiSara:
Vallah Alparslan bəy Milana hələ stajdadı, işə düzəlməyib, yoldaşımıda bilirsiz qumara qoşulub pul tapmırAlparslan:
Mən heç nə bilmirəm Mədinə xanım ya pulumu tapın verin yada doğma qızına həsrət buraxaram !Mədine xanım yoldaşına zəng edib nə etməsi barədə soruşdu. Ceyhun bəy pul qarşılığında Milana'nı mafyaya satmağa qərar verdi. Alparslan qərara razı olub Milana'nı sabah gəlib evdən aparıb toy tarixi haqqında danışmağa aparacağını dedi. Milana'nın adı məhlədə pis formada hallanmasın deyə hər şeyi dəyişdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi peşəyə baxmır
Non-FictionBir borc söhbətinə görə evlənən gənc cütlük bir-birlərinin yarasını sağaldıb, son nəfəslərinə kimi bir-birlərini sevəcəklərinə söz verirlər. Başlarına gələn hadisələr belə onları ayırmır çünki bir-birlərinə ehtiyacları var.