+Nə danışırsan Vaqil ? Mən tapşırmamışdım ki İlaydaya heç nə olmayacaq göz bəbəyiniz kimi qoruyun onu ?! Deməmişdim ?
-Nolub İlaydaya ? Alp de görüm nolub bacıma ?
+Yaxşı mən gəlirəm ora . Vaqil adamı dəli eləmə Azərə de gəlsin evə Mia tək qalmasın. ( zəng söndü)
+Mia gözəlim mən gedirəm bağ evində nesə problem olub sən yat (qolundakı saata baxır) saat 1'ə işləyir, mən gec gələcəm.
-İlaydaya nolub ?
+Heç nə hardan ağlına gəldi bu fikir ? Mən gedim bu barədə sabah danışarıq.
Alp Mia'nın saçından öpüb evdən ayrıldı. Yol boyunca Alp adamlarına zəng edib tapşırıqlar verirdi. Mia isə salonda döngə vurmaqdan başı döndüyü üçün divanda oturub Alpdan zəng gözləyirdi. Səhər gözünü salonda divanda açdı. Ayağa qalxıb dünən ki olan hadisələri düşünməyə başladı. Ağlına nə gəldisə telefonunu axtarmağa başladı. Telefonunu tapıb Alpa zəng etdi.
-Açda ! Telefonu harda itirmisən yenə ! Alo! Alp hardasan ?
+Sənində sabahın xeyir
-Hardasan gecədə gəlməmisən evə !
+ Mən sənə bir azdan zəng edəcəm. ( zəng söndü)
-Allah bəlanı versin ! ( əllerini saçına keçirdir) Anama zəng edim ən yaxşısı Allahım nolar İlaydaya heçnə olmasın sonra anasın susdura bilmiyecem.
+ Alo qızım necəsən mənim balam .
-Salam ana yaxşıyam şükür sən necəsən ? İlaydam necədi ?
+Şükür bala yaxşıyam. Anasıyla görüşməyə gedəcəkdi gecədən xəbərim yoxdu.
-Siz hardasız indi ?
+Bilirsən qızım dünən bağ evində atışma oldu sağ olsun kürəkənim gəldi bizi şəhərdə olan evinə apardı indi burdayıq.
-Yaxşı mələyim sonra yığaram danışarıq. ( zəng söndü)
-Dayan Alp yalanın ömrü 40 gün olur biləcəm hardasan və nə edirsən. Aha! Tapdım Azər, Alp demişdi söz demə ona hamıya deyir. Xəstəxanada Alpın qəzasını o demişdi mənə, nömrəsi olmalıydı zəng edim, öyrənim hardadır.
+Buyur gəlinbacı nə arzun var de yerinə yetirim.
-Azər düzün de mənə Alp hardadı ?
+Deməli gəlinbacı dünən bağ evində atışma olub bacınız deyəsən yaralanıb dəqiq bilmirəm. Alp bəydə ananız və bacınızı şəhərdə olan evinə aparıb, hazırda bacınızın vəziyyəti yaxşıdı sadəcə qolu yaralıdı başqa problem yoxdu, bunları məndən eşitmədiniz, xəbəriniz yoxmuş kimi davranın.
-Yaxşı Azər çox sağol dediyin üçün.
+Dəyməz, gəlinbacı xoşdu.
Mia heçnədən xəbəri yoxmuş kimi salonu təmizləyib, səhər yeməyini yeyib,axşama yemək hazırlayıb evi səliqəyə salıb həyətdə oturacaqda oturub telefona baxırdı. Elə bu zaman evin qapısı açıldı. Evə Alp daxil olub açarı kənara qoyub Mia'nı axtarmağa başladı. Mia Alpın həyətə gəldiyini hiss edib sanki yatırmış kimi telefonu üstünə qoyub rolunu canlandırdı. Alp onu görüb yaxınlaşıb həfifcə toxundu.
+Mia ? Qurban olduğum soyuq olar sənə burda niyə yatmısan ?
-Hava yaxşıydı ona görə özdə sən hardaydın ? dedin sənə özüm yığacam o sözündən sonra geri dönüş etmədin . Nə gizlədirsən məndən ?
+Görürəm artıq qısqanırsan məni işdəydim Mia harda ola bilərəm səncə ?
-Sən nə danışırsan ? Dünən sənə zəng gəldi İlaydanın adın çəkdin mənə heç nə demədin bircə dənə dedin ki, bağ evində problem var ora gedirəm. Sonuncu dəfə deyirəm bağ evindən sonra yəni gecə hardaydın ?
+Nə öyrənmək istəyirsən Mia ?
-Deki Mia bağ evindən sonra sənə xəyanət eləmişəm məndə işimi bilim boşanım səndən sevməyim səni.
+Bir dəqiqə dayan hardan ağlına gəldi bu düşüncələr ?
-Davranışların buna vadar edir, güvənimi qırırsan mən sənin davranışlarını görürəm və ağlımda milyonlarca senaryo qururam.
+Senaryo qurma ! Mən sənə bütün günü kimlərlə danışıram, hara gedirəm, kiminlə görüşürəm deməyə halım yoxdu.
-Eləmi Alp ? Onda o çox sevdiyin divanda yatarsan, qonaq otaqlarında yatmaq olmaz !
( ordan ayrılan zaman Alpın sözünə dayanır)
+Mia adamı dəli eləmə yorğunam işdən gəlmişəm dedim bəlkə yoldaşım nəsə hazırlayıb gedib yeyib yataram.
-Mətbəxdə qazın üstündə var get yeyirsən mi nə edirsən et mən gedirəm narahat eləmə.
Mia evə daxil olub kaminin qarşısına keçib atəşi izləməyə başladı. Alp evə gəlib yuxarı otaqlarına çıxıb paltarın dəyişib mətbəxə keçib yeməyini yedi. Mətbəxdən çıxıb qolundakı saata baxdı daha sonra Mia'ya baxmağa başladı.
+Mən gedim namazımı qılım gəlirəm.
-Allah qəbul eləsin işığı söndür, qaranlıqda qalmaq istəyirəm.
Alp işığı söndürüb yuxarı namaz otağına getdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi peşəyə baxmır
No FicciónBir borc söhbətinə görə evlənən gənc cütlük bir-birlərinin yarasını sağaldıb, son nəfəslərinə kimi bir-birlərini sevəcəklərinə söz verirlər. Başlarına gələn hadisələr belə onları ayırmır çünki bir-birlərinə ehtiyacları var.