Otağın səsizləyini telefon səsi pozdu. Yuxudan durub ətrafa baxdı, telefonunu əlinə alıb zəngə cavab verdi.
-(yuxulu halda) buyurun eşidirəm.
+Sabahın xeyr gözümün nuru, sən yuxulu halda belə ciddi olursan ? Nəysə artıq sabah deyil gunortadı daha doğrusu axşama gedir yenə nəyse axşama qəşəng yemək hazırlaya bilərsiz zəhmət olmasa ?
-Alp imkan ver özümə gəlim özdəki bişirdiyim hansı yemək pis olub ki bunun yaxşı olmağını istiyirsən ?
+Bilirəm yuxulusan dedimdə mən sən qəşəng yemək hazırla axşama bəlkə suprizim oldu, yaxşı öpürəm səni dur yəmək ye axşam görüşərik
-Məndə səni öpürəm yalnızca işinlə məşğul ol !
+Tamamdır kapitan ( zəng söndü)
Mia üzündə olan təbəssümlə yerindən qalxıb, işlərini görüb, mətbəxə enib yemək yeməyə başladı. Günlük işlərini görüb axşama yaxın yeməyini hazırlayıb televizor qarşısında oturub günlük xəbərləri izləməyə başladı.
+Hər vaxtınız xeyrli olsun həmvətənlilərim, bu günkü xəbərləri mən Banu Cəsur təqdim edəcəm. Aldığımız xəbərlərə görə dünyaca tanınmış Elay Almaz Şıxlı yoldaşı Əhməd Şıxlıdan boşanıb, qeyd edək ki, boşanma səbəbləri Əhməd Şıxlının Elay Almaza xəyanət etməsi olub.
Elə biz zaman Alp evə gəlir.
+Mələyim ? Hardasan ?
-Salondayam, xəbərləri izləyirəm.
+Bir sonra ki xeberlerimiz ise yeraltı mafya lideri Alp Dağlı ile bağlıdır, 'Dağlı' şirketinde yenilik etdirib, Aldığımız xeberlere göre artıq insanlara pul verilmeyecek borcunu geri verenlerin pulu kimsesiz uşaqlara yardım edilecek, çox örnek hereketdir, her kesin yardım etmesini meslehet görürem, ve şirketin yeni sahibi Mia Dağlını tebrik edirik uğurlarınız bol olsun.
Alp televizoru söndürüb Mia'ya baxmağa başladı.
-(şəhadət barmağı ilə televizoru göstərir) Ciddisən ?
+Heç olmadığım qədər. ( Mia'ya yaxınlaşır) Səndən qiymətli, dəyərli nəyim var ki ?
-Supriz dediyin budu ? Televizya kanalında şirketi mene verdiyini demek idi ?
+Hə budu bəyənmədin ?
-Alp içkilisən sən ? Bəs mən televizoru açmasaydım, xəbərləri izləməsəydim hardan biləcəkdim şirkəti mənə verdiyini ?
+İçkili deyiləm. Özdə harda görülüb ki, namaz qılan insan içki içsin.
Mia Alpı ordaca buraxıb mətbəxə kofe hazırlamağa getdi.
-Harda dəli var ancaq gəlib məni tapır. Bu nəsə iş çevirir yacında qoxusu çıxacaq.
Kofeni götürüb salona gəlir Alpın qarşısına qoyub divanda əyləşir.
+Nədi bu ? Zəhər qatmısan buna ?
-Kofedi, hələ onu fikirləşməmişəm yaxşı yadıma saldın, gərək bir dəfə edim (təbəssüm edir) nə istəyorsən məndən ? Niyə belə davranırsan ?
+Davranışlarımda nə var ki ? (zəng gəlir) Sən cavab verdə, mənim başım ağrıyır.
-ver cavab verim mən. ( telefonu açıb qulağına aparır)
-Buyurun.
+Ay Salam Alp necəsən ? Hər şey planladığımız kimi gedir ?
-Salam xanım. Alp deyil yoldaşıdı, nə planından danışırsız ? İkinizdə nə iş qarışdırdığınızı dərhal mənə deyəcəksiniz.
+Məcburam ? Bir dəki sən kimsən ?
-Bəli məcbursan. Az öncə dedim diqqətlə dinləmədiniz deyəsən. Mən Yeraltı liderinin dəyərlisi, 'Dağlı'şirkətinin yeni sahibi Alp Dağlının yoldaşı Mia Dağlıyam. İndi öz xoşunuzla deyəcəksiz yoxsa mən məcbur edim sizi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi peşəyə baxmır
Non-FictionBir borc söhbətinə görə evlənən gənc cütlük bir-birlərinin yarasını sağaldıb, son nəfəslərinə kimi bir-birlərini sevəcəklərinə söz verirlər. Başlarına gələn hadisələr belə onları ayırmır çünki bir-birlərinə ehtiyacları var.