Časť 14.

127 9 0
                                    

"Ja viem" so smiechom som sa vymámila z jeho objatia a zapálila si cigaretu."Asi by som už mala ísť" našpúlila som pery a vyfúkla dymové krúžka.

"Ja ťa nikam nepustím.Na dnes ešte máme program" usmial sa lišiacky a priniesol mi vyschnuté kraťasy s tielkom. "Obleč sa kráľovná ,niečo ti ešte chcem ukázať"

Zmizol v dverách a odišiel do kúpeľne.Cítila som sa dosť zmätene,lebo som nevedela čo má za lubom,a po tých dvoch dňoch strávených s ním už ani neviem čo od neho môžem čakať.Určit e to znova bude nejaké šialenstvo,pomyslela som si a prezliekala sa do svojích vecí.Ešte som rýchlo zbehla do kúpelne na prízemí a zúfalo hľadala kefu na vlasy.Čudujem sa ,že sa ma takej strapatej nezľakol.Na poličke bola taštička s makeupom,pravdepodobne Michaelovej mamy,a tak som sa trochu primaľovala aby som vyzerala pekne a upravene.

"Kam ideme?" opýtala som sa zvedavo keď som vyšla z kúpeľne a zbadala Michaela ako ma už čaká pripravený v chodbe pri dverách. 

"To je prekvapenie" žmurkol a ako gentleman mi otvoril a podržal dvere.

Nastúpili sme do jeho červeného ošúchaného cabrioletu ,v rádiu nám hralo "girls just wanna have fun" od Cyndi Lauper a obidvaja sme nahlas spievali a rehotali sa.

"Nespievaš zle" prekvapene som ho počúvala ako si nôtil.

"Zato ty veľmi, ale veľmi zle" zasmial sa.Na očiach mal znova svoje ray ban wayfarer okulaire,ktoré mu neskutočne pristali a čierne kučery mu rozfúkaval vietor.

"Teraz sme takí retro v tom tvojom aute" smiala som sa. 

"No jasne panička sa určite vyváža na bmwčku ,tak sa jej nepáči moja retro rachotina"

 "Vôbec som to tak nemyslela!" bránila som sa okamžite "Mne sa tvoje auto páči,cítim sa ako Marylin Monroe" roztiahla som ruky a nechala vietor nech si robí s mojími vlasmi čo len chce.

Cítila som sa taká voľná,taká mladá,taká plná života.Všetky moje starosti odfukoval vietor a pod ich povrchom ostala len šťastná Ana.Cesta nám trvala niečo cez hodinu ,a naozaj to bolo obrovské prekvapenie.Zastavili sme na parkovisku pred obrovský zábavným parkom.

"Tak tu som nebola od svojích deviatich rokov" smiala som sa ironicky ,lebo takéto miesta už ako dospelý človek nenavštevujem,a už vôbec nie s Liamom. 

"Tak to pozor.Na zábavný park človek nie je nikdy starý" nadšene vystupoval z auta a obzeral sa naokolo s rozžiarenými očami.

"Keď myslíš" nasledovala som ho k vstupnej bráne ale bolo priam nemožné ho dobehnúť lebo ten utekal ,akoby pri vstupe rozdávali milióny.

"No pohyb pohyb,nevidíš aké sú tu rady ľudí?" tlačil sa nadšene dopredu a ja som sa len modlila nech ho tam v tom dave niekde nestratím.Stáli sme pri pokladni a on vtedy vypotil: "A nedala by sa vybaviť nejaká zľava?Viete,totižto my sme novomanželia a.." 

"Čo?!" vyletelo zo mňa a Michael mi len stískal ruku aby som to nepohnojila.

"Ó tak to vám gratulujem.Samozrejme obidvaja máte 50% zľavu,ale nechajte si to pre seba ,lebo by to mohli ľudia zneužívať" zašepkala pribratejšia milá pani od kasy.

"Necháme si to pre seba" Michael sa usmial ,zobral naše lístky a rukou ma obchytil okolo pása.

"Tak poď miláčik" viedol ma cez turniketu smerom k stánkom s občerstvením.

"Tebe preskočilo?" povedala som zarazene a ruky si preložila jednu cez druhú.

"Tak snáď nebudem platiť plnú cenu keď nemusím" nadvihol obočie a len mávol rukou do vzduchu,akože ja tomu nerozumiem.

LIES-Michael Jackson Fanfiction CZ/SKМесто, где живут истории. Откройте их для себя