Časť 37.

116 10 0
                                    

Autom zaparkoval pred starý tehlový vežiak v centre NY na 66 Perry Street.New York je v noci nádherný a nie nadarmo sa hovorí,že je to mesto ,ktoré nikdy nespí.Ľudia sa aj o tejto hodine premávali ulicou na bicykloch,venčili psy,len tak postávali na chodníku s kávou v ruke a užívali si neónové svetlá z billboardov a budov naokolo.Úplne som zabudla,aký je New York magický,zavretá denno denne 30 kilometrov od centra v prázdnom obrovskom dome.Hlasná hudba sa ozývala z džezového baru naproti,a navzájom sa prebíjala s trúbením áut.Vystúpila som z auta a nasledovala Michaela k vchodu.Na schodoch sedel veľký černoch s prenosným rádiom vedľa seba, a do hudby si pokyvkával hlavou a bubnoval po nohách.

"Mike ,kámo.." postavil sa,naširoko sa objali a poklepkali si po pleciach s úsmevom."Nemáš pár drobných?Vrátim.." 

Michael sa rukou načiahol do zadného vrecka nohavíc a vybral 20$ bankovku."Nepreslop to všetko sám,pozvi niekedy aj mňa" zaškeril sa ,keď mu podával peniaze. 

"Máš to u mňa Mike" schmatol zo zeme rádio a utekal cez ulicu do baru.Ešte sa raz otočil a zakričal :"Kámo,krajšiu si tu ešte nemal!" 

"Pokračuj v ceste Jamal!" odkričal mu Michael naspäť s hlasným rehotom."Prepáč" zaškeril sa a strkal sústredene kľúč do zámku.

"Nie je čo.Beriem to ako kompliment" vysmiato som mu schmatla kľúč z ruky ,keď sa ani na štvrtý pokus netrafil.

"Je tma ,nevidel som nato" bránil sa keď sme vstupovali na chodbu a schodmi vychádzali na druhé poschodie. 

"Hovno tma.priznaj si ,že si nemotorný"

 Nadvihol obočie a hravo ma buchol po zadku."Slečna nebuďte drzá!" povedal a rukami si ma pritiahol k sebe,oprel o stenu a začal bozkávať na krku.Šteklilo ma to a ja som pišťala ako divá.

"Ja som kráľovná ,ja môžem" žmurkla som naňho.Cez bozky zašepkal len tiché :"to je pravda" a pevne ma zdrapil za zadok oboma obrovskými dlaňami.

"V k-ktorom byte bývaš?" lapala som po dychu a rukami mu vytiahla košeľu z nohavíc.

"V tomto" ukázal prstom na dvere hneď vedľa nás bez toho,aby sa na nich pozrel.Svoj pohľad venoval len mne.

"Tak prečo sme na chodbe?" zasmiala som sa a jazykom sa snažila odstrčiť neposlušný pramienok vlasov ,ktorý ma otravoval v ústach.

"Lebo som nedočkavý" jeho hlas bol trhaný,paralyzujúci a veľmi príťažlivý.Rukou mi prechádzal po stehnách a pomaly vchádzal pod šaty.

V tom sa roztvorili dvere,a vyšla z nich stará a nahnevaná suseda.

"Čo to tu robíš ty faganisko,toto nie je bordel ale slušný dom ,takéto prasačiny si robte doma!" Mávala rukami do všetkých strán ,s natáčkami na hlave ,mačkou v ruke a v modrých štrikovaných papučiach nervózne prešľapovala z jednej nohy na druhú.Keď sa jej pri dosť vášnivom monológu uvoľnila zubná protéza obaja sme vyprskli smiechom.

"Rýchlo otváraj" strkala som doňho so slzami v očiach vyrehotaná od ucha k uchu.

"Snažím sa" dusil sa smiechom pritom ako znova nemotorne strkal kľúč bez účinku do zámky.

"Ja vám dám ,zasrani jedny!" šuchotala sa našim smerom s dusiacou sa mačkou pod jej pazuchami,a vtedy sa dvere chvalabohu otvorili a my sme vpadli dnu a rýchlosťou svetla ich zabuchli.Ešte bolo počuť jej nervózne frfľanie spoza nich. 

"Asi ma nemá rada" dal si dole klobúk a rukou prehrabol vlasy.

"Asi" uškrnula som sa.

Jeho byt bol presne taký,ako som si ho predstavovala.Voňal po tabaku a dreve,na stene boli vyvesené platne,na stolíku plechovky od piva a krabice od pizze.Bola to jedna obrovská miestnosť,kuchyňa oddelená barovým pultom+obývačka+jedáleň v jednom..proste taký typický chlapčenský brloh.Točené drevené schody viedli hore na niečo ako medziposchodie so spálňou a kúpelňou.

"Chýbajú ti tu kvety"zašomrala som.Michael schmatol balíček otvorených arašidov zo stola a za hrsť si ich nasypal do úst. 

"Nehodili by sa k výzdobe" hovoril a prežúval pritom oriešky v ústach.

"Tomuto ty hovoríš výzdoba?" schmatla som do ruky kalendár s nahými ženami a prázdnu plechovku od piva.

Mávol rukou a zhrnul kopu oblečenia z gauča na zem."víno?" spýtal sa.

prikývla som.

Priniesol fľašu červeného a dva vyleštené sklenené poháre ,položil ich na stôl pred nás a obom nám nalial.

"Bolo tu už veľa žien?" odsŕkla som si z pohára a očami prechádzala panoramaticky po miestnosti.V mysli som si predstavovala ako to robí na každom možnom mieste naokolo s kadejakými ženami.Na linke,na stole,na gauči..Cuklo mnou pri tejto predstave.

"Nepýtaj sa,ak to nechceš vedieť dievčatko" Vyhýba sa odpovedi.Takže ich bolo veľa.

"Chcem to vedieť" prekvapene na mňa kmitol pohľadom

"Neviem presné číslo" mykol plecom a dlhé čierne vlasy mu padli do tváre.Zamyslel sa ,akoby v mysli počítal s koľkými už bol v posteli.Wow,to teda bude číslo ,keď nad tým musí tak dlho premýšľať.

"Viac ako 10?" prikývol so samozrejmosťou,akože čo sa ho vôbec pýtam takú sprostosť.

"Viac ako 20?"znova prikývol.Nervózne som chlípala z vína.

"Viac ako-?" 

"Ana!" rukami si pošúchal tvár.Potil sa ako kurva v kostole.Takže áno.Nahlasno som preglgla zvyšok vína v mojich ústach.

"Tak koľko?" vzdychla som si zúfalo.

"Ja neviem...50-60?nepočítal som ich"rozhodil rukami.očividne sa na túto tému nechce baviť.50-60?Sedela som tam s otvorenými ústami a zarazene naňho civela.To preboha pretiahol pol New Yorku alebo čo?

"No tak kľudne niečo povedz" odvrkol zahanbene,keď si všimol ako otváram ústa aby som niečo povedala,a následne ich bez slova zatváram.Ťahalo mi kútikmi úst a rukou som si prekryla ústa.

"Čo je smiešne?" zarazene zmraštil obočie nad mojou reakciou.

"Ty si normálne mužská štetka Michael."

Pery zmraštil do rovnej linky,akože na tom nie je nič vtipné."Možno som bol.Ale odkedy som ťa spoznal ,s nikým okrem teba som nespal" bránil sa.

"Tomu neverím" zahemžila som sa a zapálila si cigaretu s prekríženými nohami.

"Ak budeš moja Ana,sľubujem ,že sa vzdám všetkých tých jednorázových výletov do spálne".

Ja už som tvoja ty idiot,pomyslela som si.

"Áno a prečo?" preložila som si nohy cez tie jeho a hlavou sa oprela o operadlo sedačky.

"Lebo zato stojíš ty krava" díval sa mi do očí a rukou mi hladil nohy.Jeho slová mi zvonili v ušiach.Myslí to úprimne?Veď sa poznáme tak krátko.

"Myslím to úprimne Ana" odpovedal s vážnou tvárou.Vážne odpovedal na otázku ,ktorú som mu nepoložila?Čo mi číta myšlienky dofrasa?

"Chcem len teba" zasyčal potichu a plížil sa nadomňa po štvornožky.Zahryzol si do pery a ja som sa začervenala.Klasika.


pokračovanie nabudúce :-)

LIES-Michael Jackson Fanfiction CZ/SKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora