"Zlatko kde mám čierne šortky?" prehraboval sa v šatníku.
"Štvrtá polička zhora" povedala som a naťahovala som na seba letné kvetované šaty od známej módnej návrhárky.
Vytiahol kraťasy a rukou ma pohladil po hlave. "Čo by som bez teba robil" usmial sa na mňa.
"Veď to" povzdychla som si.
Bodajby vedel kde čo je,keď nikdy nie je doma.Posadila som sa do kresla a sledovala ho ako si oblieka tričko,potom ho vyzlieka,oblieka iné,znova ho vyzlieka a takto to robí dookola.
"Veď ideme k tvojím rodičom ,nie na módnu prehliadku" otrávene som mrmlala a prelepovala si ranu na kolene veľkým leukoplastom.
"Au!" Liam sa otočil a skúmavo sledoval moje zmodreté a doráňané koleno.
"Kde si sa tak zmordovala Ana?"
"To nič-"mávla som rukou akože to nestojí za reč."Potkla som sa na schodoch".
Vyzeral trochu podozrievavo,ale asi sa mu v tom už nechcelo vŕtať tak len prikývol a vyrazili sme aby na nás jeho rodina nečakala.Len 15 minút mu trvalo ,kým sa rozhodol v akom aute pôjdeme,akokeby to nebolo jedno.Nakoniec sa rozhodol pre veľký čierny Range Rover,a tak sme nastúpili,nasadili si pásy a vyrazili sme.
"Ana ak by si mohla-"
"Hm?" otočila som hlavou smerom k nemu a žmúrila som oči lebo slnko mi svietilo priamo do tváre a ja som si zabudla slnečné okuliare.
"Nespomínaj pred našimi ,že sa v poslednej dobe trochu hádame."
Len som mykla plecom,akože mi to je jedno a prelaďovala som stanice na rádiu.Hrali "girls just wanna have fun" a ja som si okamžite spomenula nato,ako sme brázdili cesty v Michaelovom cabriu a spolu sme spievali túto istú pesničku a smiali sa pritom.
"Mohlo by ich to rozrušiť,vieš keď máme teraz pred svadbou"
"Jasné budem sa tváriť,že sme dokonalý pár" ironicky som odfrkla a hmkala si do melódie pesničky.
"Ty si neuveriteľná" rozhadzoval rukou a prudko pribrzdil na okraj cesty.
"Čo to robíš?" nechápavo som sa naňho dívala.
"Čo robím?Čo robíš ty?Tváriš sa,akoby som bol ten najhorší priateľ na svete a pritom máš všetko drahá moja.Všetko!"
Ignorovala som jeho výlevy a myšlienkami som bola niekde úplne inde.Už som na tieto jeho scény bola tak zvyknutá ,že všetko čo do mňa hustil išlo jedným uchom dnu ,a druhým von.
"Vypni tú sprostú hudbu keď sa s tebou rozprávam!" buchol po rádiu a ja som v šoku podkočila na sedadle."Len som nechcel zaťažovať svoju rodinu s našími problémami"
"Ale tak ich nikdy nevyriešime ,ak sa budeme tváriť ,že neexistujú Liam".
"A čo chceš teda robiť?Chceš ma nechať pred svadbou a urobiť zo mňa totálneho hlupáka?Toto chceš Ana,o to ti ide?"
zúfalo som si povzdychla."Ja len chcem - .." ruky som si nervózne preplietala jednu cez druhú "Ja len chcem aby sme sa nehádali kvôli každej kravine"
Chcelo sa mi kričať a plakať zároveň,ale neschopná nejakého prejavu emócií som tam v tichosti sedela a čakala čo sa udeje.Liam znova bez slova naštartoval a pripojil sa na hlavnú cestu.Rukou ma držal za tú moju a ja som cez okno sledovala ako sa v rýchlosti mihajú stromy popri ceste.Tak veľmi som si želala aby sme boli znova šťastní ako kedysi.Neviem prečo to zrazu nefungovalo a nedokázali sme spolu väčšinu času vychádzať ako dvaja normálni ľudia.Nerozumela som kde nastala chyba a ako ju odstrániť.Stále ho milujem ,tak veľmi a práve preto ma bolí,že sa od seba stále viac a viac vzďaľujeme .Čo ak sa od seba vzdialime natoľko ,že sa jeden druhému úplne stratíme?Ruku mi stlačil pevnejšie a cítila som ako sa na mňa uprene pozerá.
"Nechcem ťa stratiť Ana"
"Veď ani ja teba" usmiala som sa a prstom som naznačila nech sa radšej díva na cestu.
---
Približne o 10 minút sme dorazili na príjazdovú cestu k veľkému rodinnému domu v romantickom štýle.Pri bráničke už čakala Liamova mamav zástere a nadšene nás oboch vítala.
"Tu sú mojí zaľúbenci" s otvorenou núručou ma vítala a objímala.
"Sme radi ,že ťa vidíme mami"Liam ju pobozkal na líce a naširoko objal.
"No tak šup šup poďte na záhradu ,otec už griluje mäso." Prechádzali sme po kamennom chodníku až dozadu do záhrady za domom.
"Tu ich máme" skríkol Liamov otec nadšene od grilu a kýval nám.
"Ahoj Joe" kývala som naspäť a zoširoka som sa usmievala.
"Toto je moja sesternica Rebecca,tamto jej manžel ,a s ostatnými si sa už tuším videla.Bratranec Phil,strýko John a jeho manželka Stephanie." zoznamoval ma Liam so zvyškom rodiny ,a tak som si s každým popodávala ruky a usadila sa vedľa Liama za stôl.
"A kde je Michael?"pýtal sa Liam svojej mami.Pri mene Michael mi vybehla husia koža a trochu som znervóznela.
"Ako keby si ho nepoznal,všade chodí posledný"smial sa strýko John a lial do seba nejaký alkohol.
"Kto je Michael miláčik?" pozrela som prekvapene na Liama.
"Môj nevlastný brat."
"Ty máš brata?" ostala som zarazená ,lebo to predomnou nikdy nespomenul.
"Mám,ale nevídame sa.Snažíme sa jeden druhému vyhýbať" zaškeril sa a nalial si nealkoholické pivo do pohára.
"Prečo?" pýtala som sa so záujmom.
"To je nadlho" mávol rukou a pustil sa do konverzácie s bratrancom Philom.
"Nemajú sa radi"zašepkala mi Liamova mama Katherina a posadila sa ku mne s pohárom vína."Daj si zlatíčko,musíme poriadne oslaviť ,že si môj syn berie takú krásnu a inteligentnú ženu ako si ty" pohladkala ma po pleci a ja som sa začervenela.
"A ja budem mať najlepšiu svokru na svete" usmiala som sa a pripili sme si.
"Hlavne nech ste šťastní.Ako ja s tým mojím starým" zachichotala sa pri pohľade na Joea ako tancuje pri grile do country hudby očividne už nie celkom triezvy.
"Si šťastný chlap,že si si ulovil takú krásavicu" žmurkal na mňa John a jeho manželka ho udierala do pleca.Všetci sme sa rozosmiali a Liam sa nato postavil s pohárom v ruke.
"Tak ako si povedal John,som najšťastnejší chlap na tomto svete,pretože mám po svojom boku takúto skvelú,krásnu a inteligentnú ženu ako je Ana.A preto by som si chcel pripiť na naše zásnuby a na moju drahú polovičku."pozdvihol pohár a všetci sme sa postavili a začali si navzájom štrngať.
"Na nás" Liam sa mi zahľadel do očí a pobozkal ma na pery.
"Na nás" napila som sa plným dúškom z vína a posadila sa naspäť.Všetci sme sa pustili do konverzácie a popíjali sme,atmosféra bola fajn.Dokým sa neobjavil Liamov nevlastný brat......
pokračovanie nabudúce :-)