Moje kroky viedli automaticky k Lisinmu bytu.Domov teraz nepôjdem,keď je Liam v takom skvelom stave.Zazvonila som jej na zvonček a ona v podväzkoch a štekloch vybehla k dverám.Bolo jej jasné ,že sa niečo muselo stať.Inak by som jej nezvonila o takejto nočnej hodine.
"Idem nevhod?" zaštebotala som ,keď mi z gauča mával nejaký mlaďas , a plachtou si prikrýval intímne partie.
"Nie cici ,ty nikdy nejdeš nevhod ,poď dnu"
Usmievala sa a rukou naznačovala aby som si sadla na gauč.Vypakovala ho so slovami:"zlato nehnevaj sa ale asi budeš musieť ísť."Pokúsil sa naznačiť ,žeby rád ostal s nami ale rázom to odmietla.Pochopil ,že svoju úlohu už splnil ,a tak sa trošku zahanbene ,trošku urazene pobalil a odišiel."Zavolám ti" pisťal ešte zamilovane od dverí."Netreba"usmiala sa a poslala mu vzdušnú pusinku pred tým ,ako chladne zabuchla dvere.Chudáčik,prebehlo mi hlavou.
"Ty si ho totálne vykastrovala" rehotala som sa a ona len mykla plecom akože nič nové."Kto to je?"vyzvedala som.
Vraj jej v ten deň predal vo fastfoode hamburger s hranolčekmi a zdal sa jej milý.
"Ty si ho len dnes spoznala ,a už si s ním šla do postele?" neveriacky som krútila hlavou.
"A načo som mala čakať?" podávala mi šálku horúceho zeleného čaju.
Ja neviem.Kým sa nespoznajú,a nezamilujú sa...Aspoň tak to funguje v knihách a románoch.Vedela,že som do toho chcela pliesť lásku.Do všetkého vždy pletiem lásku.Nerozumiem ako sa dvaja ľudia spolu môžu vyspať bez toho aby sa milovali.Ja viem,som staromódna.
"Ježiš ty choď do kláštora ,budeš tam za hviezdu s tými tvojími názormi" sŕkla si nedočkavo z čaju a prudko podskočila ,keď jej horúca voda popálila jazyk."Piče!" vykríkla a vyplazovala červený a podráždený jazyk von z úst.Schuti som sa zasmiala pri pohľade ako tam ešte stále vo svojom sexy outfite poskakuje a nadáva ako perun.
"Teba je nemožné spraviť šťastnou" odfukovala dym z cigarety už prezlečená v dlhom sivom tričku a hrubých ponožkách.
"To nie je pravda" stručne som odpovedala a sledovala mobil či nahodou nenapísal.Keď sa na displeji nezobrazovala žiadna nová správa ,sklamane som stále odložila mobil na stolík a povdzychla si.
"Liam je idiot ,to je pravda.Ale Michael je skvelý a ty si ho uštvala ako divá hyena"konštatovala potom,ako som jej odrecitovala všetko čo sa udialo za posledné dni."Je jasné ,že je z teba hotový Ana,tak čo si od neho ešte chcela počuť?" Zarazene som na ňu mračila oči.Mohla by byť aspoň raz na mojej strane?To kamošky robia,pokiaľ viem.
"Prečo som ja tá zlá?!" podráždene som rozhodila rukami a zapálila si cigaretu."Len som chcela vedieť čo od neho môžem čakať.Ale môžem čakať hovno,lebo ten chlap sa bojí vzťahov ako upír svetla" vyfúkla som hustý sivý dym a trikrát zakašľala.
"Však si ho vystrašila ty krava" mumlala so slanými tyčinkami v ústach.
Prekrútila som očami a to spustilo jej desať minútový monológ skusenej psychologičky a lapačky mužov: "Poviem ti to takto zlatko.Sú len tri typy mužov.Muži,ktorí sa ženú za kariérou a na svoj vzťah nemaju čas."dvakrát ironicky odkašľala. "To máš doma.A s tým nič nespravíš,to sú nezmeniteľní workoholici u ktorých bude rodina vždy niekde hlboko na dne priorít." dodala prísnym hlasom."Ďalej sú tu muži,ktorí sú verní,milí,rodinne založení a znesú ti aj modré z neba.Lenže o to nemá žiadna žena záujem ,lebo príliš dobrý chlap,je nudný chlap.No a tretí typ..."zhlboka sa nadýchla" je Michael.Šarmantný,vtipný,veľmi atraktívny,ale.....notorický sukničkár.To je normálna diagnóza cici,že sa muži nechcú vzdať svojej slobody.Komáre.Obyčajné komáre.Odcucnú si z teba a potom odletia." Pootvorila som ústa,ale pred tým ako z nich vyšli slová mi surovo skočila do reči."Ale......Na každého sukničkára existuje žena,ktorá skrotí jeho chladné a slepé srdce.A tou ženou si ty drahá."
"Ja?."hlodala som si nervózne nechty a čakala čo povie ďalej.
"Jasné.On sa do teba normálne buchol.Ale na taký typ chlapov ako je Michael musíš ísť pomaly kočka.Lebo ak ich hneď na začiatku vyplašíš dristami o láske a spoločnej budúcnosti ,zdupkajú z tvojho života tak rýchlo ako doňho aj prišli."
Asi mala pravdu a ja som ho odstrašila,lebo mobil nezapípal celý večer ani raz.Prekecali sme celú noc a zaspali presne vtedy,keď slnko začalo vychádzať."Nechce sa mi ísť do práce.Neznášam to tam" hundrala som ráno celá pokrčená,otlačená a nevyspatá.Lisa mi podávala hrnček so silnou kávou a ležérne skonštatovala:"tak tam nechoď."Doplnila to tým,žeby bolo pre mňa dobré vziať si týždeň voľna a urovnať si určité veci v hlave.A tak som ju poslúchla a vzala si dovolenku.V redakcii neboli veľmi nadšení,že budú musiet ďalší týždeň fungovať bezomňa,ale úprimne povedané,bolo mi to jedno.Prvýkrát som nemyslela na druhých ,ale na seba.Nato,čo chcem a momentálne potrebujem JA.Len ja a ja.Nie Liam,nie ľudia v práci,nie ľudia od showbiznisu....Jednoducho potrebujem od všetkého sebecky aspoň na nejaký čas utiecť..
pokračovanie nabudúce :-)