Časť 25.

155 12 1
                                    

Prichádzal sebaistým pomalým krokom s hravým úsmevom na tvári.Tesná biela košeľa mu lemovala telo a ukázala ho v plnej kráse,čierne úzke nohavice dokonale priliehali na jeho sexy dlhé nohy,a vlasy mal trochu strapaté.Ach, tie jeho krásne strapaté kučery,prstami by som sa do nich ihneď zahrabla.Premýšľam či sú aj na dotyk také hebké ako vyzerajú byť.Wow.Nahlas som pregĺgla a začervenala sa nad svojími nevhodnými myšlienkami.

"Všetko najlepšie,kráľovná" pristúpil bližšie a do ruky mi vložil darček zabalený dokonale zeleným baliacim papierom.Ako vie ,že zelená je moja farba,znova sa zamyslím.

"Otvor si to ,keď budeš sama" 

"Nemusel si" povedala som trošku s odstupom.Napäto som sa poobzerala okolo seba ar rýchlo klipkala mihalnicami. 

"Tieto šaty.." zahryzol si silno do pery. "Ma skurvene vzrušujú"zašepkal mi v tesnej blízkosti do ucha.

Celú ma zmrazilo a srdce mi začalo búchať ako o život.O chvíľu sa ním zadusím,pomyslela som si.Jeho slová ma paralyzovali,a ten tón akým to povedal.Och môj bože.O krok ustúpil aby si ma prehliadol a rukou si uvoľnil golier na košeli.

"Prečo to robíš?" hlas sa mi zatriasol nervózne.

"Prečo nie?" venoval mi šibalský biely úsmev a s rukami vo vreckách sa vybral smerom k stolu s občerstvením.S alkoholom lepšie povedané.On bude mať nejaký problem s pitím,veď je nonstop naliaty.Pokrútila som hlavou a odcupkala k Lise,ktorá stála v kruhu s pipkami od fashion tv a nášho časopisu.Popíjali šampanské s jahodami a rehotali sa od ucha k uchu.

"Na čom sa tak rehlíte?" zúčastnene som skočila k Lise a oblapila ju za ruku.

"Klebetíme." odpovedala.

"Vedela si,že tú blonďavú modelku ,ktorá bola na titulke minulý mesiac podvádza manžel?" energicky s pohárom v ruke kvákala hnedovlasá snedá žena oblečená v trblietavých fialových šatách.Pracuje ako moderátorka zábavnej show ,v ktorej sa preberajú klebety o všetkých známych osobnostiach,takže jej nič neujde.Spoznali sme sa na prestížnej módnej prehliadke ,po ktorej ma ohodnotila ako priemerne oblečenú šedú myšku.Tá ma vôbec guráž ,že sem prišla,pomyslela som si.Nasadila som falošný entuziazmus a so skrivenou perou som sa zasmiala.

"Odfotili ho na Floride s 19kou.Vraj pornoherečka" uśrkla si z pohára s malíčkom dvihnutým do vzduchu.Lisa do mňa prstom šťúchala a rukou si prekrývala ústa.

"To hovorí tá,ktorej priateľ utiekol s babysitterkou"zašepkala a obidve sme sa nahlas zarehotali.

"Kto je ten chutný chlapček?Model od vás Ana?" prstom ukázala smerom k rohu terasy a všetky začali zaradom slastne vzdychať a rozplývať sa

"Ó ten je na zjedenie" zapriadla Sylvia,moja asistentka.

"K-kto Michael?" zakoktala som sa ,keď som si všimla ,že všetka ich pozornosť smeruje práve jemu.

"Ty ho poznáš?" dvihla obočie fialovo-flitrová pipka. 

"On nie je model" kývla som rukou a zasmiala sa."Je to brat môjho snúbenca"nastalo pár sekundové ticho a zo Sylvie vyletelo zasnené:"Ale mohol by byť" zažmurkala naňho z diaľky a on jej to opätoval,aj keď sa celý čas pozeral priamo na mňa.Lisa sa na mňa potmehúdsky škerila a ja som jej výhražne stláčala zápästie aby sa nahodou nepreriekla.

"No tak nás zoznám,prosím prosím." žobronili všetky ,a keď som prikývla rýchlo si prstami uhladzovali vlasy a nasledovali ma smerom k nemu.Sedel tam v rohu sám,popíjal whiskey a svojími tmavými očami ma uprene pozoroval ako sa približujem jeho smerom.Prečo sa s nikým nebaví?Prečo stále sedí sám?Celkovo je nejaký čudný,behalo mi po rozume.

LIES-Michael Jackson Fanfiction CZ/SKWhere stories live. Discover now