Časť V.

139 10 0
                                    

O chvíľku bola pri dverách a na zvončeku vyťukávala melódiu z pesničky od Britney Spears. Keď som otvorila nadšene vbehla dnu a zavesila sa na mňa ako na vianočný stromček. 

"Páááááárty baby Páááárty" Tanečným krokom sa pohyovala po izbe a za sebou ťahala cestovný kufor. 

"Čo tam máš ,nejakého nového chlapa?"

 "Ty si koza" rehotala sa. "Nie.Doniesla som ti nejaké handry"

Nadvihla som začudovane obočie."Máš pocit ,že mám v skrini málo handier?" Môj šatník je ako jeden malý byt.Dokonale farebne usporiadaný a priehľadný.Len niektoré z mojích topánok stáli viac ako je priemerná výplata pracujúcich ľudí.Mám tam všetky módne kolekcie známych návrhárov,aj vychytávky,ktoré nomrálne nejde dostať, ale keďže pracujem v módnej oblasti dá sa povedať ,že mám takú menšiu protekciu. 

"A tebe hrabe?Ty chceš ísť do Cosma na párty v Gucci kopytách a Chanel saku?"

 "A?" mykla som plecami.

"A? To je bar pre mladých ľudí,ktorí sa chcú odviazať.Nie stretnutie milionárov na jachte v Karibiku.Veď na teba budú zazerať ako na pripečenú Ana."

 "Kto by zazeral na Gucciho?" 

"No každý.A oblečená ako 50 ročná slobodná matka nikoho nezbalíš" prehrabovala sa v kufri a prekrúcala očami. 

"Ja ani nechcem nikoho zbaliť "

 "To vravíš teraz" zažmurkala a vytiahla ružové minišaty. "Aha.Toto je ako stvorené pre teba" prikladala tú módnu katastrofu k mojmu telu a žmúrila oko. 

"Toto?" zhnusene som to odstrkovala od seba. "Veď s tým si môžem ísť zarabáť na okraj diaľnice." 

"Ty si hrozná.Tak tieto" vytiahla ďalšie mini čierne šaty.Tieto už neboli také hrozné,aj keď na môj vkusu boli trochu vulgárne a prikrátke a v dekolte odhaľovali viac ako na čo som zvyknutá. 

"Eh" Nie veľmi nadšene som krútila hlavou. 

"Toto berieš a basta!" strčila mi ich do ruky a vytiahla kufrík s makeupom a žehličkou na vlasy.

Trochu som pochybovala lebo na takýto druh zábavy už nie som zvyknutá.Kedysi sme spolu vymetali kluby ako divé ,ale ja som sa usadila a zabudla na takýto spôsob života.Ale keďže ma Liam dnes takto sklamal,a ja by som aj tak celú noc len preplakala pri romantických filmoch,zverila som sa jej plne do rúk.Nasilu ma posadila na stoličku a vytiahla kozmetické štetce.

"Nenahýňaj sa tak veď mám tvár v tvojích melónoch" chichotala som sa.

"Buď rada a seď kľudne lebo ťa zmaľujem na príšeru" Obidve sme sa smiali a ja som už aj zabudla na celý tento otrasný deň. "Kde je vlastne Liam?" neskrývala v hlase svoje antipatie voči nemu.

"Odišiel na služobku do Paríža"

Zrazu podskočila celá natešená "Bože Ana ja mám skvelý nápad!" 

No to zas bude nejaká genialita. 

"Veď toto môže byť tvoja rozlúčka so slobodou.Aj tak žiadnu poriadnu inú neplánuješ ,len keď tak s tými botoxovými bohatými pijavicami" 

"Prečo nie" pokrčila som plecami.Už som sa nebránila ničomu a bola som rozhodnutá si túto noc užiť. 

"No a je to" hrdo skonštatovala keď dokončila to majstrovské dielo na mojej tvári.Bolo to trošku moc na moju konzervatívnu povahu ale vcelku sa mi to páčilo.Taká šialená zmena. "A rozpusť si vlasy prosímťa.Máš 25 a nosíš stále konťe ako učiteľka matematiky.Načo máš tie krásne husté ,dlhé blond vlasy keď ich máš stále zopnuté?" frfľala Lisa. 

"No veď dobre dobre mami." 

Zavolali sme taxík a do desiatich minút stál pred domom.Nasadli sme a cestovali na moju rozlúčku za slobodou ako to Lisa nazvala.



Pokračovanie nabudúce. :-)

LIES-Michael Jackson Fanfiction CZ/SKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora