Časť 50.

111 7 0
                                    

Lisa nebola veľmi nadšená z toho,že ide Michael s nami a naruší nám dámsku jazdu,no ale čo už keď sme sa teraz od seba nevedeli odlepiť.Taxík nás vysadil pred luxusnou budovou."Nevravela si ,že ideme na párty?" zašomral Michael,keď vystupoval z auta.Pohodila som ramenami a pohľadom vrhla na Lisu v oranžových ihličkách."Bude tu celá smotánka z New Yorku" jasala a náhlila sa ku vchodu.Michael sa zamračil a nasledoval naše kroky.Takéto snobské večierky neboli nič preňho.Nenávidel ich.Z duše.


Hneď vo dverách som stretla známeho módneho návrhara Erika.

"No nazdar krásavica,my sme sa teda nevideli už večnosť"vybozkával ma na lícach a naširoko sa usmieval."Tieto by som ti hneď ukradol" ukázal prstom na moje topánky.Bodajby nie keď ma stáli majland.

"Veď ma poznáš.Ja a topánky.Mám v nich skoro celý svoj majetok"usmiala som sa.

"Všetci máme nejakú úchylku" nastavil ruku a vystavil na obdiv svoje strieborné rolexky."Tu je zas môj majetok" usmial sa a podal mi pohár Margarity.

Michael si dvojitým odkašľaním vyžiadal moju pozornosť.

"Ó skoro som zabudla.Toto je Erik,veľmi talentovaný návrhár a môj dlhoročný priateľ.A toto je...."Zasekla som sa.Ako ho mám predstaviť?Ako svojho partnera?kamaráta?vzdialeného bratranca? Bože,bože.

"Som Michael" podal Erikovi ruku.Ten pohľadom obkresľoval Michaelovo telo a zastavil sa na očiach.On mi balí frajera?To snáď nie...Erik pozrel na svoj prázdny pohár a potom na môjho chlapa v tesných čiernych nohaviciach a bielom priliehavom tričku na ktorom vynikli čierne padnuté kučery.

"Môžem vás pozvať na drink?"

Michael sa inštinktívne odtiahol a zazrel na mňa príšerným spôsobom.Zahryzla som sa poriadne do pery,aby som sa nahlas nerozosmiala.

"Hetero"zašepkala som Erikovým smerom.

"Ou.....Škoda"zažmurkal,náhlivo sa rozlúčil a zmizol v dave ľudí.Ústami mi krútilo kade-tade a z úst vychádzal nekontrolovateľný chichot.

"Hej,kurva smiešne" ozval sa dotknutý Michaelov hlas,ktorý stál vedľa mňa so založenými rukami.


Sadli sme si k malému sklenenému stolu ,ktorý ešte ostal voľný a pili Margaritu za 50 dolárov.Po chvíli si prisadla vysmiata Lisa v spoločnosti úspešného investičného bankára.Tak už vieme prečo nás sem dotiahla.Mal niečo cez 50,na hlave plešinu,chlpaté ruky a peňazí viac ako boh...

"Dobrý večer ,asi to bude znieť príliš invenčne ale nepoznáme sa?" naklonil sa ponad stôl plešatec a podával mi ruku.

"Neznie a nepoznáme" načiahla som ruku a on ju následne pobozkal.Michaelom trhlo.

"Máte pravdu,takú krásnu ženu by som si určite pamätal" znova ním trhlo.

"Mali by ste sa venovať svojej partnerke" ladne som ukázala na Lisu,a tá sa cez vycerené zuby nasilu usmievala.

"Ste ostrá,páčite sa mi" zasmial sa nahlas.Michaelovi do smiechu nebolo,práve naopak vyzeral ,že o chvíľu vybuchne a plešatého bankára roztrhá v zuboch.

"Keď ešte otvorí hubu,zabijem ho" precedil cez zuby a zovrel pevne päsť.

"Odprevadili by ste ma k baru pán Becker?" vstúpila do rozhovoru Lisa a šarmantne pohodila tmavými vlasmi.

Pred tým ako odišli vytiahol z vrecka vizitku, a podal mi ju."Ak by ste si to rozmysleli a mali niekedy chuť na kávu".

"Bastard!" prudko vyskočil Michael zo stoličky ,ale Becker už zmizol v dave ľudí.Rukou som ho sťahovala naspäť k sebe a snažila sa ho ukľudniť.

"Kontroluj sa!" Vyletelo zo mňa.

Zodvihol jedno obočie."prisahám ,že ak by sa ťa dotkol,skončil by na pohotovosti Ana"

Kriste pane,takýto je strašne strašne strašne sexy!!!!

"Ja viem,ty môj ochranca"Dlane som priložila k jeho lícam a pobozkala ho na ústa, berúc jeho spodnú peru medzi moje zuby.

"Provokuješ zlato"zahryzol si do pery a rukou vkĺzol nenápadne pod stolom pod moje drahé šaty.

"Čo si ,veď sú tu ľudia" s rehotom som sa obzerala okolo seba a dúfala ,že si to nikto nevšimol.To by bol trapas.

"To má vzrušuje ešte viac" slová sa mu zadrhovali niekde na polceste a horúci dych sa čoraz viac zrýchľoval.

"Nie" vyslovila som to so smiechom ,aj keď som to myslela smrteľne vážne.Veď je to absurdné!Jeho ruka bola na správnom mieste aj keď sa nehýbala ,ale už aj to spôsobilo že som tam dole bola vlhká až príliš na situáciu v ktorej sme boli."Michael"pípla som prosebne a znova sa v panike obhliadala naokolo.Vyceril biely úsmev,kučierka mu padla do očí a bolo.Vážne som mu dovolila aby mi to robil rukou uprostred večierka plného známych osobností.Je to oficiálne.Mne z toho chlapa úplne preskočilo..............

Sústredila som sa len na pocity ,ktoré jeho dokonalé dlhé prsty spôsobovali pritom ,ako mi vpadli do nohavičiek a začali ma dráždiť.Jemne ma nimi masíroval,pomaly tak aby to nebolo nápadné a ja som pomaličky ale isto strácala hlavu aj pud sebazáchovy.Robil to dokonale,občas pritlačil a mňa mierne nadvihlo zo stoličky.Usmial sa nad tým.Tak ako to vedel len on.Lenže potom sa zasekol,jeho pohyby sa zastavili a prudko sa odtiahol.Vzrušenie pomaly odchádzalo a ja som sčervenela ako paprika,keď si zrazu k nám prisadla rozčúlená Lisa.Založila si tvár do dlaní a nebezpečne odfukovala.Prišiel čašník s plnou táckou a opatrne ukladal na stôl poháre s vínom.

"Dáte si niečo?" opýtal sa Lisy.

"infúziu"povedala.

Rozosmiali sme ,aj čašník neostal chladným a zaškeril sa popod fúzik.

"Ten hajzel točil stále o tebe!A ja som tam stála ako päť peňazí a predstierala,že je to úplne super.Rozumieš tomu?Normálny chlap neexistuje!" vyletela z ničoho nič a vypila za mňa pohár margarity na jeden dúšok.

"Cici,veď ten ti nesiaha ani po členky.Videla si tú plešinu a chlpy na rukách?Fuj" chytila som ju útešne za ruku.

"Hm"pokrčila plecami,utrela si slzičku a zapálila si cigaretu."A ty čo?" vyštekla drzo na Michaela.

"Čo ja?" oprel sa o sedadlo a svaly na rukách sa mu atraktívne napli.

"Tiež si chlap.ublížiš jej a skončil si" vyfúkla smerom k nemu.....Nič.Len sa uškrnul.

"Ty si ale veľký frajer"

"Som a čo?" odpovedal pohotovo.

Pohľadom som kmitala od jedného k druhému.Len nech sa mi tu nepozabíjajú.

"Takže?" odklepla a prísne odkašľala.

"Žene s takými očami by som nedokázal ulížiť"

Oprela sa uvoľnene a aj napriek vnútornému boju sa mierne usmiala.Týmto si ju získal aspoň na nejaký čas,aj keď si málokedy pri našich stretnutiach odpustila vetu:"Cici ale mne sa na ňom niečo nepozdáva".Michaela som si ale vždy bránila zubami nechtami.Nechápala som o čo jej ide,dokonca mi parkrát preblesklo hlavou,že žiarli.Že ju možno žerie to,že ja som si našla spriaznenú dušu a ona stále nič.Alebo ,že už na ňu nemám toľko času ako som mala pred tým keď som stretla jeho.


pokračovanie nabudúce :-)


LIES-Michael Jackson Fanfiction CZ/SKOù les histoires vivent. Découvrez maintenant