Časť 26.

128 10 0
                                    

"Videla si ho?Vraj sa volá Michael." štebotali dve modelky z agentúry spozamňa.

Otrávene som gúľala očami.Všetky sa z neho idú posrať,akoby bol jediný pekný chlap na tejto zemeguli.

"Ospravedlnťe ma" smerovala som dnu do chaty.Ej,motá sa mi hlava.Mierne som sa potkla na drevenej parkete a následne som sa sama na sebe zasmiala.Zodvihla som hlavu a stál tam on s tou mrchou Sylviou.

"Hneď prídem" usmial sa na ňu a ona rozžiarená cupitala von na 15cm opätkoch.Bez slova som sa ponáhľala cez obývačku do kuchyne.

"Ana kam utekáš?" Vravel s jemným pobavením v hlase. Prudko som sa otočila smerom k nemu 

"Daj mi pokoj do frasa!" 

Zovrel pery a prehliadol si ma bez slova. 

"Čo odomňa vlastne chceš?" 

"Teba" Vykročil inštinktívne mojím smerom a ja som cúvla.

"Pfff.Dovoľ mi sa zasmiať-" ."Ty chceš všetky" dodávam prísnym hlasom.

Skúmavo na mňa pozeral a šúchal si rukou bradu akoby nad niečím premýšľal.

"Ty žiarliš" zvodne sa na mňa usmial.Cítila som náhly nával tepla do hlavy.Och bože už zase.Celá som sčervenela a sťažka dýchala.Prudko ma k sebe priatiahol a svoje pery prisal na tie moje 

"Ježiš ty si taký arogantný samoľúby idiot!" celou silou som ho odstrkla a rútila sa von za Lisou.

"Daj mi cigu lebo ma trafí!" fučala som a Lisa ochotne rýchlo vyberala z balíčka cigaretu a zapaľovala mi ju bez slova.Otvorila ústa aby niečo povedala a ja som ju hneď zastavila:"Ani sa nepýtaj" 

Zúrivo som poťahovala ,kým ma Liam silno neschmatol za ruku so slovami :"Môžeš na chvíľu?" Cigareta mi vypadla z rúk a opitá som sa snažila držať krok s Liamom ,ktorý ma vláčil za ruku ako nejakého psa.Bude prúser,pomyslela som si.Zabuchol za nami dvere,a keď sa nikto nepozeral pritlačil ma o stenu.

"Načo mi klameš?" stískal mi silno ruku.O čom to hovorí?Žeby videl ako ma Michael pobozkal?Len to nie.Sťažka som nasilu pregľa.

"Ja-ja neviem o čom hovoríš" hruď sa mi v krátkych intervaloch dvíhala a hlava sa mi krútila.

"Ja nie som idiot"Silno z neho razil alkohol.Rukou mi začesal za ucho pramienky vlasov,ktoré mi padali do očí a mnou trhlo keď sa dotkol mojej tváre.

"Netvár sa ,že nevieš o čom hovorím.Vieš ,že neznášam fajčenie z celej duše.Tak to kurva nerob!" 

Znova mnou trhlo ,ale zároveň sa mi uľavilo.Keby len vedel.

"Pusti ma,to je moja vec!" mykala som sebou keď ma jeho stisk už naozaj začal bolieť. 

"Je nejaký problém?" ozvalo sa zozadu.Stál tam Michael a s hnevom v očiach pozeral na brata.

"Všetko v pohode" precedil cez zuby Liam a uvoľnil stisk.Rukou som si hladila zápästie a pozerala do zeme.Bolo mi do plaču,pery sa mi triasli a oči mi pomaly vlhli.

"Všetko je perfektné" skričala som a pozerala sa pritom priamo Liamovi do očí.Zúrivo som sa otočila a silou zabuchla dvere.Drala som sa cez všetkých ľudí ,nevnímala nič naokolo a ponáhľala sa preč od tej chaty smerom na pláž.Cítila som sa ponížená,ukrivdená,ublížená...Prečo sa ku mne správa takto?Slzy sa mi liali z očí po lícach a asi 100 metrov od chaty som si sadla do piesku a hlavu si podoprela rukami.Chyba.Nečakná vlna slanej vody ma zaplavila.Šaty za 1500 eur v čudu.

"Dočerta aj s tvojím životom Prestonová!" 

zahromžila som a rukou si prechádzala po mokrých bielych šatách značky Fendi.No paráda.Cez šaty mi presvitá červená čipkovaná spodná bielizeň.

"Pekné gaťky" zasmial sa zozadu Michael.Pousmiala som sa nad faktom,že toto bola prvá veta,ktorú mi povedal vtedy v tom bare.Rýchlo som stiahla pery do rovnej linky a prísnym tónom zahundrala:"Načo si za mnou prišiel?" 

"Len tak ,aby som sa uistil ,že si v pohode" sadol si vedľa mňa a zahľadel sa smerom na more.

"Nemal by si tu byť.Ak sem príde Liam ,pomyslí si niečo zlé."pozrela som zboku na neho smutne. 

"Bije ťa?" Pôsobil vážne a uztarostene a svaly na rukách sa mu napli keď si ruky naširoko vyložil na kolená.

"Nie nie.Toto bolo prvýkrát ,čo na mňa takto vyletel.Inak je na mňa veľmi milý" obraňovala som si muža,aj keď som sama vedela,že to čo vravím nie je pravda.Za každú hlúposť ma dokáže silno zdrapnúť,akoby som bola jeho kamoš z krčmy.Fyzicky mi naozaj vážne nikdy neublížil,ale ruku do ohňa by som zato ,že sa to raz nestane asi nedala.Už len to ,ako sa mu mení pohľad ,keď ho niečo vytočí.Modré chladné oči sú ešte chladnejšie,ale zatiaľ sa kontroluje.Len dokedy.

"Keby si bola moja Ana-..." 

stuhla som.Zasmiala som sa nervózna,ale aj zvedavá.Slová Keby si bola moja som si dookola prehrávala v hlave.Zasekol sa a nepokračoval,len sa díval na upokojujúcu sa hladinu mora.

"Tak čo?" pýtala som sa piskľavým hlasom,akoby som si privrela prsty do dverí.

"Tak čo?" zopakovala som sebavedomejším tónom ,lebo tentokrát som sa nato pripravila.

Totálne to odignoroval a ja som sa teda nikdy nedozvedela,čo by bolo,keby som bola jeho.Usmial sa......krásne.sexy.náruživo.žiadostivo.rozvášnene.Jeho oči sa usmievali tiež,boli také zmyselné a podmaňujúce......Túžila som po ňom ,a on to vedel.Pomaly mi rukou nadvihol bradu tak,aby som sa mu musela pozerať do očí.Naklonil sa bližšie a prstom mi jemne prešiel po perách 

"Tieto pery túžim bozkávať" zamumlal tesne pri mojích ústach,zhlboka sa nadýchol a ťažko prehľtol.Urob to!kričalo moje vnútorné ja bez akýchkoľvek výčitiek svedomia.


pokračovanie nabudúce :-)

LIES-Michael Jackson Fanfiction CZ/SKDove le storie prendono vita. Scoprilo ora