Časť II.

153 10 0
                                    

Počas jednej hodiny sme si stihli obidve urobiť perfektnú pedikúru ,vypiť fľašu červeného vína a samozrejme nechýbali moje klasické reči o tom ako sa mi Liam nevenuje,ako ma zanedbáva,aký je na mňa drzý a ako by si mal vážiť ,že vôbec má takú ženu ako som ja. 

"Tak si nájdi milenca" ležérne z nej vypadlo.

"Č-č-čo?" Zabehlo mi,pretože aj keď stále nadávam aká som nešťastná na toto nemám povahu.Vraj milenca. 

"No čo sa čuduješ Ana,to bohaté a zanedbávané ženy ako ty robia.Je to normálne.Veď máš 25 a žiješ ako usadlá stará panna"

 Dvihla som obočie a neveriacky pokrútila hlavou. "To aj svojím klientkám toto povieš ak majú problémy vo vzťahoch?Že nájdi si milenca a vybavené?" 

"Jasné ,že nie.Ako profesionálka si to dovoliť nemôžem.Ale ty si kamoška Ana ,k tebe môžem byť úprimná."

"A načo by mi bol taký milenec?Aby sa na mňa aj on po čase vykašľal a ja som mala double depku?" 

"Bože veď ty si zabudla o čom je život" zapálila si cigaretu a vyfúkla hustý dym priamo mne do tváre."Ty len potrebuješ znova tie motýle v bruchu,úzkosť a stres pri prvých rande,pozornosť od chlapa ktorý je z teba rozčarovaný lebo si niečo nové v jeho živote.Toto už s Liamom nezažiješ to už dávno vyprchalo." 

A možno mala pravdu.Ale ja jednoducho taká nie som.To by som so sebou asi nevedela žiť ,keby som niečo také spravila.

"Zajtra je párty v bare Cosmopolitan.Čo keby si tam šla so mnou? Opijeme sa a vyšantíme na parkete.Možno tam budú aj nejakí pekní mladí zajkovia" zachichotala sa a napäto čakala na moju odpoveď.

"Keď ja neviem Lisa.Toto už nie je pre mňa veď ja budem o chvíľu vydatá a .." 

"A čo?" zúrivo mi skočila do reči."Vydatá za chlapa ktorý ťa každú noc necháva samú a potom sa ospravedlňuje cez diamantové náhrdelníky a gigantické kytice ruží."

 "Ja viem ale.." 

"Ale čo pre krista pána?.Zlatko zobuď sa! On ti zato nestojí aby si plakala po nociach doma.Veď ti z toho potom hrabne a ja nebudem robiť nič len ti predpisovať antidepresíva"

"Tak ja si to ešte rozmyslím" potichu som odpovedala ,aj keď Lisa už dopredu vedela ,že to znamená že radšej budem doma depkárčiť a plakať do vankúša. "Uhm"sucho odpovedala.Dotlačili sme sa popcornom a Lisa sa pobrala domov,pretože ráno mala náročného klienta.Ja som zaspala rozvalená na gauči s čiernymi machuľami pod očami.

....................


pokračovanie nabudúce. :-)

LIES-Michael Jackson Fanfiction CZ/SKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora