"Lavin kaldır şu götünü, açım diyorum bak açım! Yemek istiyorum her gün seni bekliyoruz ya!" Kafamın altındaki yastığı çekip abime fırlattım. "Siktir git." Yastığı kafama geçirmesiyle gözlerimi açtım. "Kes lan oç." Yatakta doğruldum ve yastığımı elime alıp ona fırlattım.
"Sen kes lan." Kapının açılmasıyla ikimiz de olduğumuz yere çivilendik. Gelen annemdi. "Ay hadi aşağı inin, ikinizde." Kafamızı salladık, ben elimdeki yastığı yatağıma attım ve lavaboya girdim. Abim ise odamdan çıkıp aşağı inmişti bile.
Lavabodan çıkıp aşağı indiğimde burnuma dolan sucuklu yumurta kokusu karnımın guruldamasına sebep olmuştu. Abimin yanındaki sandalyeyi çektim ve oturdum. "Bugün antrenman var mı Lavin?"
"Var anne." Salatalığını yerken cevap verdi. "Abinle beraber gidin o zaman, şoför önce seni bırakır." Dedi beni göstererek. Kafamı salladım. Hemen yanımda olan telefonuma bildirim geldi.
"Riva'm bocegim 😻" adlı kişiden 5 yeni mesaj
Riva'm bocegim 😻
Lavinnn
Kankaa
Baksana
Acilllll
Cok onemliiEfendim askim
NolduuuRiva'm bocegim 😻
Kiz bugun antrenman var miiLan bende bisi oldu sandim
He askim var
13.00'teRiva'm bocegim 😻
Tamamdirr bocusum
Hadi optumm
BaybssBende askim
Baybss
😽Telefonumu kapayıp yemeğime devam ettim. Abim 'kim o' bakışı atıyordu. "Merak etme abi, Riva yazdı. Hem benim erkeklerle ne işim olucak." Tek kaşını kaldırdı. "Evlendiğinde bu sözünü hatırlatıcam." Dalga geçercesine kafamı salladım. "Hı hı hatırlatırsın."
Göz devirip yemeğine devam etti. Ben ise bitirmiştim. "Ellerine sağlık sultanım." Gülümsedi. "Afiyet olsun çiçeğim." Bende ona gülümsedim. Tabağımı kaldırıp yukarı üstümü giyinmeye gittim. Bugun cumartesi olduğu için okul yoktu. Sadece antrenman vardı.
Spor çantamı hazırladım ve saçlarımı tepeden at kuyruğu yaptım. Hafif bir makyaj yaptım. Fenerbahçe formamı ve kısa şort-taytımı giyindim. (Uf anlatamadım şu voleybolcuların giyindigi kisa tayt var ya, o işte sjbxksns)
Ayakkabılarımı bağladım ve telefonumu alıp odadan çıktım. Benle aynı anda abim de çıktı. "Hazır mısın?" Göz devirdim. "Hazır olduğuma göre iki saate gelicem abi." Kafama vurdu. "Kes lan zargana." Kaşlarımı çattım. "Ne kadar ayıp abi, insan kardeşiyle düzgün konuşur."
Bilerek bağırarak konuşmuştum ki annem duyup gelsin. Ve tam da istediğim gibi oldu annem geldi. "Noldu? Ne dedi yine?" Dedi abimi azarlarcasına. "Klasik Mert işte sultanım." Abim göz devirdi, annem ise kafasına vurup konuştu. "Bak sen şu terbiyesize. Ulan ben seni bunun için mi yetiştirdim it herif."
Kahkaha attım, abim ise ikimize 'side eye' bakışı atıyordu. Annemle çak yaptık ve abimle evden çıktık. Kafamı dışarıya çevirdim ve kulaklığımı takıp 'Cigarettes After Sex - Apocalypse' şarkısını açtım.
Ve mal abimin beni hayvan gibi dürtmesiyle kafamı ona çevirdim. "Ne var?" Kulaklığımın tekini çıkardım onu daha iyi duyabilmek için. "Naber?" Kulaklığımı tekrar taktım ve gözümü devirdim. Bir gün gözüm öyle kalacak göz devirmekten ama hayırlısı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım | Arda Güler
Teen Fiction"Ben bütün herkesi kariyerim dahil bir kenara atıp seni seçtim! Karşılığı bu mu? Beni aldatmak mı?" gözümden süzülen bir damla yaşı sildim. "Arda bilmeden konuşuyorsun. Seni aldatmadım, aldatmam da." kafasını başka yere çevirdi. "Peki Lavin. Nasıl i...