2.4

220 17 37
                                    

Abime yemek yapmaya gittim ama bir sorun vardı. Ben yemek yapmayı bilmiyordum ki. O yüzden Riva'ya, Vera ve Ezgi ile birlikte hemen bana gelmelerini söylediğim bir mesaj attım ve onları beklerken biraz telefonumda gezindim ve kapının çalmasıyla telefonumu kapatıp kapıyı açtım.

Riva, "Lavin artık yemek yapmayı öğrensen mi yavrum?" Diye sorduğunda ona gözlerimi devirdim ve mutfağa geçtim. "Ne yapacağız aşkım?" Dedi Ezgi, gülümseyerek onlara döndüm. "Bence çorba yapın, ama sonuçta siz yapacaksınız ben katılmıyorum." Diyerek salona doğru yürüdüğüm sırada kafama terlik yememle hızlıca arkamı döndüm.

Vera bana pis pis bakarkan gözlerimi kısarak ona baktım ve attığı terliği geri onun kafasına attım. Gülerek abimin yanına gittim ve kendimi koltuğa bıraktım. "Kim geldi?" Dedi kafasını televizyondan çevirmeden. "Kızlar geldi." Dediğimde kafasını salladı, bende telefonumu alıp biraz gezindim.

Kapı çaldığında, "Kızlar, kapıya bakın!" Diye seslendim ama kapı ikinci kez çaldığında kalktım ve kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda karşımda Berk'i görünce otomatik olarak gözlerimi devirdim. Yine ne istiyordu bu piç?

"Ne istiyorsun Berk? Yeter artık bıktım senden! Çok istedin diye tamam dedim, arkadaş kalalım dedim. Ama bokunu çıkardın artık! Ne bu böyle kapıma gelmeler falan? Askerlik arkadaşın değilim ben senin. Eski sevgilinim ve hatırlatırım sen beni aldattın! Ve şu anda kararımı değiştiriyorum Berk, ben seninle arkadaş falan olmak istemiyorum. Biz eski sevgili olarak kalalım, mümkünse bir daha gelme kapıma. Hadi siktir git şimdi!" Diyerek kapıyı sertçe yüzüne kapattım ve elimi saçıma geçirdim.

Endişeyle mutfaktan koşarak gelen Riva'yı aldırmadan mutfağa yürüdüm, benimle birlikte Riva da gelmişti. "Ne oluyor Lavin?" Diye sordu Ezgi. Üçüne de ufak bir bakış attım. "Berk geldi." Dediğimde hepsi birden kafasını salladı.

Vera, "Bende diyorum bu kız kime böyle sövüyor." Diyerek güldüğünde bende hafifçe sırıttım. "Duydunuz mu?" Diye sorduğumda kafalarını hafifçe salladılar. Riva, "Biraz duyduk, hepsini duymadık." Dediğinde kafamı salladım ve içeri abimin yanına gittim. Telefonumu açmamla bir bildirim gelmişti. Hemen sohbete girdim.

İmkansızım
Lavin
Bugün akşam müsait misin

Evet neden?

İmkansızım
Seni kaçırabilirim?

Estağfurullah ne kacirmasi

İmkansızım
Ya o manada değil
Bir şeyler yapalım?
Yemek yiyebiliriz mesela?

Olabilir de
Nerden cikti simdi bu?

İmkansızım
Hiiç öyle vakit geçirelim diye
Hem sende çok yoruldun bu hafta
Biraz kafa dağıtmış olursun

İyi peki
Kacta gelirsin

İmkansızım
3 saate hazır ol
Benim de antrenmanım anca biter

Tamamdir

Telefonumu kapattıktan sonra koşarak mutfağa gittim. Bu çocuk beni date'e mi çıkarıyordu şimdi? Yoksa ben mi paranoyaklaşıyorum?

"Kızlar Arda yazdı!" Dedim sevinçle. Hepsi bana döndüğünde telefonumu mesajı okumaları için kızlara verdiğimde heyecanla okuyup bana geri verdiklerinde telefonumu kapayıp tezgâha koydum.

Vera, "Hadi yukarı çık, hazırlayalım seni" Diyerek eliyle yukarıyı işaret etti, kafamı sallayarak önden yukarı çıktım ve odama girip dolabın kapağını açtım. Riva kınayarak dolabıma baktı. "Lavin, bak unuttutma sakın sana acil yeni kıyafetler almamız lazım." Diye mırıldandığında gözlerimi devirdim.

İmkansızım | Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin