İçeri girdik ve yerimize oturduk. Yazgı'nın bakışlarını üzerimde hissediyordum ama ona bakmadım. "Ne konuştunuz enişteyl- ay Arda'yla?" Çok komiksin Riva var ya. "Ne kadar komiksin sen öyle." Dedim alaycı tarımla.
"Ay aman dilim sürçtü. Zaten bir kaç hafta sonra manit olursunuz siz." Diyip göz kırptı. Bende yanağına bir tane geçirdim. Herkesin gözlerini üzerimde hissettim ve onlara en sevecen tarımla döndüm. "Gerekeni yaptım önünüze dönebilirsiniz." Bu dediğime herkes gülmüştü.
Komik bir şey mi dedim amk. "Gayet komikti bu arada hahahaha." Dedi Arda gülerken. Ne yani şimdi de sesli mi düşünmeye başladım. Çok komiksin Lavin, kendine gel. O sırada telefonuma bir bildirim geldi.
Gereksiz Merto
Ne iş Lavin?Ne var yarram
Gereksiz Merto
Arda diyorum, beraber diyorum, siz diyorum, yakınsınız diyorum.Bos yaptin diye yorumladim
Gereksiz Merto
Uf senle de konusulmuyo
Neyse gozum uzerinde haberin olsunOkey zaten bi bok olacagi yok sanki sevisicez amk ya.
Gereksiz Merto
Siz evlenip cocuk yapinca hatirlaticam
Unutmiyim diye ss aldim 💋Aaaaaa merto
Sen bu emojiyi kullanir miydin yaGereksiz Merto
Sen kullana kullana bana da alistirdinİyi yapmisim aferin bana
Gereksiz Merto
Aferin Lavin
JabsisnksnsknsoskUf ne bos yaptın ya
Birak da kizlarla konusiyim
BaybssGereksiz Merto
Tamam bbTelefonumu kapayıp Instagram'a girdim ve mesajlarıma girdim.
10ardaguler
Kimle konusuyorsunlavinyandass
Kusura bakma ama seni ne ilgilendiriyo
Abimle konusyorum
Jbsjsnsknsks10ardaguler
Lavin senin kadar tutarsiz biri gormedim ya hahhahahalavinyandass
Eyw canim
Neyse ya biz niye burdan konusuyoryz
Normal konussak ya
Ne kadar maliz amk
Hafi optummDiyip telefonumu kapadım ve sohbete daldım. 2-3 saat sonra herkes dağılmıştı. Bir tek; Arda, İsak, Kaan, Mertom, İrfan abi, Ben, Riva ve Vera kalmıştık. Hem annemle babam evde olmadığı için hemde akşam sıkılacağım için şöyle bir teklifte bulundum.
"Bize gelsenize hepiniz?" Bizde toplanınca çok eğleneceğimize emindim. "Gözde beni bekler Lavincim kusura bakma." Dedi İrfan abi. "Abi istersen Gözde ablayı da çağır sıkıntı olmaz yani." Dedim.
"Yok canım ben gideyim, zaten mesaj atıyor deminden beri. Daha fazla merak etmesin. Can da birazdan huysuzluk yapmaya başlar, tek başına halledemez o." Kafamı salladım. "Peki abi nasıl istersen."
"Siz peki?" Dedim öbürlerine dönerek. "Size de yorgunluk olacak." Dedi Arda. "Ne yorgunluğu ayol, gelin işte zaten siz de evde napacaksınız ki? Bizde eğleniriz." Herkes onayladıktan sonra arabalara bindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım | Arda Güler
Teen Fiction"Ben bütün herkesi kariyerim dahil bir kenara atıp seni seçtim! Karşılığı bu mu? Beni aldatmak mı?" gözümden süzülen bir damla yaşı sildim. "Arda bilmeden konuşuyorsun. Seni aldatmadım, aldatmam da." kafasını başka yere çevirdi. "Peki Lavin. Nasıl i...