Kızların yanına geldim. "Hadi post atalım." Dedim ve telefonumu çıkarıp fotoğraf çektim.
@rivasonmeez, @veraermn, @yazgikarenn ve 756.342 kişi beğendi.
@lavinyandass Şampiyon Fenerbahçe yazdıracağız 💛💙
_______________________________________
@10ardaguler 💛💙
↪️@lavinyandass 💛💙
↪️@ardosumm benim best cift
↪️@nelavinmi ne Lavin mi
↪️@ardalavinglr ayayay benim cift214 tane daha yanıtı gormek için tıklayın
@merthakanyandas guzelligim 💛💙
↪️@lavinyandass abisim 💛💙💋
↪️@mhyfc mertom da mertom
↪️@mertomm ayayyay askimm
↪️@yandasfamilymagzn benim iki idol189 tane daha yanıtı gormek için tıklayın
Yorumları okuyup telefonumu kapadım ve soyunma odasına girdik. Hepimiz üstümüzü değiştirdik en son Riva, Vera ve ben kalmıştık. "Arda'yla konuştun mu? Bana gelip seninle bir sorunu olup olmadığını sordu. Bende bilmiyorum dedim, sen söylemek istersin diye." Dedi Vera
"Teşekkür ederim Çiçeğim. Önce hatasını bilsin ya mal mıdır nedir. Sinir hastası oldum yeminle." Dedim ve gülüşmeye başladık. O sırada kapı açıldı gelen Arda'ydı. "Müsaade eder misiniz?" Etmesinler.
"Edemezler canım." Dedim sessizce, kimse duymamıştı. Kızlar çıktı ve ikimiz kaldık. "Noldu?" Dedim. "Ne mi oldu? Bana soğuk yapan sen, trip atan sen, yüz vermeyen yine sen ve gelip bana noldu mi diyorsun?" Yok göt diyorum. "Evet." Dedim soğukça.
"Bak Lavin, gerçekten ne yaptığımı bilmiyorum. Ama seni kırdıysam özür dilerim." Alaycı bir şekilde güldüm. "Arda kamera şakası falan mı yapıyorsun? Ne yaptığımı bilmiyorum ne demek ya!" Dedim bağırarak, iki adım geriledi. "Ne yaptığımı söylersen daha çabuk çözeriz." Yo çözemeyiz.
"Sana Yazgı'nın neler yaptığını anlattım Arda ve sen ona rağmen gidip onla buluşmuşsun. Bir de üstelik el ele tutuşmuşsun. Gelmiş bir de naptım diyorsun amk." Pis pis sırıttı, bir şey mi dedim amk. "He kıskandın yani." Ne alaka ae. "Alakası yok, yaptıklarını anlattıktan sonra ona gitmen beni üzdü açıkçası."
Eşyalarımı alıp tam odadan çıkacakken kolumdan tuttu. "Bak Lavin, kız beni çağırdı gitmesemiydim?" Dedi. "Evet." Dedim ve odadan çıktım. Abimle birlikte arabaya bindik ve eve doğru yol aldık.
Arabadaki sessizliği abim bozdu. "Arda'yla noldu?" Uf ne Arda'sı ya. "Ne yaptığımı bilmiyorum fln dedi bende sana Yazgı'nın neler yaptığını anlattım ona rağmen onunla buluşmuşsun fln dedim. Sonra mal yanlış anladı kıskandın yani dedi. Bende alakası yok dedim ve çıktımı işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım | Arda Güler
Fiksi Remaja"Ben bütün herkesi kariyerim dahil bir kenara atıp seni seçtim! Karşılığı bu mu? Beni aldatmak mı?" gözümden süzülen bir damla yaşı sildim. "Arda bilmeden konuşuyorsun. Seni aldatmadım, aldatmam da." kafasını başka yere çevirdi. "Peki Lavin. Nasıl i...