Arda'yla birlikte elimizde iki tepsi kahveyle yukarı çıktık ve isteyen herkese kahvelerini verdikten sonra yerlerimize oturduk. Ezgi ve Kenan'ın birbirine kaçamak bakışlarını, göz göze geldiklerinde utanıp kafalarını eğmelerini, Riva ve İsak'ın aşırı tatlı ilişkisini ve Vera'nın arkadaş sohbeti ayağına Barış'la flört etmesini gülümseyerek izliyordum.
"N'oldu, niye gülüyorsun?" Dedi Arda gülümseyerek, kafamı ona çevirdim ve gülümsememi genişlettim. "Çok tatlı değiller mi?" Dedim onları göstererek. Arda'da gülümseyerek onlara baktıktan sonra kafasını ayaklarına çevirdi ve gülümsemesi soldu. Elimi sırtına koydum. "Bir sorun mu var?"
"Yazgı'ya nasıl inandığımı ve... Seni nasıl bu kadar kırdığımı düşünüyorum." Dedi ve yüzünü bana çevirip burukça gülümsedi. Sırtını sıvazladım. "Sonunda fark edebilmene çok sevindim." Dedim ona aynı şekilde gülümseyerek. Biraz tereddüt etse de bana sıkıca sarıldı, hemen karşılık verdim ve kokusunu içime çektim. Aynısını onun da yaptığını nefes alış verişinden anlamıştım.
Doktor geldiğinde Arda'dan ayrıldım ve hemen ayaklandım. "Hastamız uyandı, onu çok yormayacak şekilde 10 dakikalığına sadece bir kişiyi alabiliriz." Dediğinde herkes bana bakıyordu, doktora döndüm. "Ben girebilirim." Dedim, kafasını salladı ve bana maskeyle eldiven taktı. İçeriye girdiğimde onu kablolara bağlı şekilde görmek içimden bir şeyler koparttı.
Hemen yanındaki sandalyeye oturdum ve ellerini tuttum. Gözümden bir damla yaş süzüldü. "Ne oldu bize be Merto?" Dedim ağlamaklı. Kafasını yavaşça bana çevirdi ve aynı yavaşlıkla gözlerini açtı, onun da gözleri dolmuştu. "Kanarya'ya hiç bir şey olmaz." Dedi yine yavaşça, hafifçe kıkırdadım. Bu benim lafımdı. "Hemen toparlan be Merto ben sensiz ne yaparım?" Dedim ve elini sıktım.
Onun fa hafifçe güldüğünü gördüm. "Köpek olucan artık kızım. Bensiz, o aç karnını bile doyuramazsın." Dediğinde hüzünle gülümsedim. "Gerçekten, ne yapacaksın bensiz? Bir ya da iki hafta burda kalacakmışım." Dediğinde kafamla onayladım onu. "Riva'da veya Vera'da kalırım büyük ihtimalle. Ezgi biraz uzakta yaşıyor o yüzden ona gideceğimi sanmıyorum." Dedim
"Anladım canım, dikkat et tamam mı kendine. Sakın aç kalma, ayaklarını üşütme, hasta falan olma. Sonra bakamam sana." Dedi ve hafifçe güldü. "Bu halde bile beni düşünüyorsun be Merto." Dediğimde gülümseyerek birbirinize baktık. "Lavin hanım süreniz doldu, çok rahatsız etmeyelim hastayı." Dedi hemşire. "Tamam geliyorum şimdi"
"Mertom, nolur yorma kendini sana çok ihtiyacımız var." Dedim ve yarasına gelmeyecek şekilde yavaşça sarıldım. Odadan çıktığımda maskeyi ve eldiveni çöpe attım. Bizimkilerin olduğu yere gittim ve boş bulduğum bir yere oturdum. Çoğu kişi gitmişti sadece Ezgi, Riva, Vera, Arda ve İsak kalmıştı.
"Siz de gidin geç oldu, ben kalırım burda." Dedim. "Hayır ya ne münasebet canım biz de kalıyoruz, seni yalnız bırakır mıyız hiç?" Dedi Riva. "Evet ya ne alak kalıyoruz biz." Dedi İsak, hepsi kafasını salladığında gülümsedim. "Peki siz bilirsiniz ama istediğiniz zaman gidebilirsiniz bana fark etmez." Bana garip garip bakan gözlere gözümü devirdikten sonra kafamı yaslayıp gözlerimi kapadım ve uyumaya çalıştım.
Telefonumun çalmasıyla gözümü açtım, zaten uyku tutmamıştı. Hastanede çok gürültü olmasın diye bahçeye çıktım ve telefonu açtım.
"Alo, efendim Berk?"
"Alo, Lavin abin hastaneye kaldırılmış yeni duydum geçmiş olsun. Daha önce duysaydım gelirdim biliyorsun. "Gözlerimi devirdim.
"Hıhı biliyorum tabii gelirdin."
"Ee hastanede misiniz hâlâ? Durumu nasıl?"
"Evet hastanedeyiz, şu an yoğun bakımda iki güne normal odaya alacaklar, bir haftaya çıkacağız."
"Tamam, bir şey lazım olursa ararsın." Tekrar gözlerimi devirdim.
"Gerek yok herkes burda zaten."
"Herkes derken?" Bu çocuk benim iyice sinirimi bozmaya başlamıştı.
"Riva, Vera, Ezgi, Arda, İsak; hepsi burda zaten az önce diğerleri gitti."
"Tabii ya Arda ordadır, nasıl aklıma gelmez." Dedi alayla.
"Berk boş boş benim sinirimi bozmak için aradıysan kapatıyorum, başka bir şey varsa da dinliyorum." Dedim sinirle.
"Tamam Lavin sen git Arda'cığının yanına." Dedi ve yüzüme kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım | Arda Güler
Teen Fiction"Ben bütün herkesi kariyerim dahil bir kenara atıp seni seçtim! Karşılığı bu mu? Beni aldatmak mı?" gözümden süzülen bir damla yaşı sildim. "Arda bilmeden konuşuyorsun. Seni aldatmadım, aldatmam da." kafasını başka yere çevirdi. "Peki Lavin. Nasıl i...