Medya; Berk Koral 🤭
Uçaktan indiğimde yürümeye başladım. Biraz ileride abim, Riva, Vera, Ezgi, Arda ve Berk bekliyordu. Berk ne alaka bilmiyorum ama inanın umrumda da değil. Koşarak Riva, Vera ve Ezgi'yle sarıldım. "Aşkım, çok özledim ya!" Dedi Riva, beni öyle bir sıkıyordu ki nefes alamıyordum. "Güzelim ya! Çok özledim çok!" Dedi bu kez Vera.
"Ay valla ben de çok özledim!" Dedi Ezgi. Hepsine sıkıca sarılırken konuştum. "Ben de sizi çok özledim meleklerim!" Dememle kafama yediğim darbe bir olmuştu. "E gerizekalı ne diye gittin o zaman?" Kahkaha attım. "Komik bir şey mi dedim?" Dedi Riva diğerlerine dönerek. Ama diğerleri de gülüyordu. "Evet... Ay çok... Çok komikti... Kafasına vurman... Ay öleceğim sanırım!" Dedi Ezgi karnını tutup gülerek.
"Ay çekilin ayol biz de sarılacağız." Dedi abim kızları iterek. Kızlar kenara gittiğinde abim, tabiri caizse, üstüme atladı. "Abi daha yeni geldim öldürme beni!" İkimiz de güldüğümüzde saçlarımı öpmeye başladı. "Güzel kızım, çok özledim seni." Yanağını öptükten sonra neden burda olduğunu anlamdıramadığım eski sevgilim önümde durdu.
"Neden burda olduğumu falan düşünüyorsundur şimdi, ama inan onlar kadar ben de seni çok özledim..." Kollarını açtığında sıkıca sarıldım. Her ne kadar ayrılmış olsak da gerçekten iyi bir arkadaştı. Yanağıma öpücük bıraktıktan sonra özlemle benden ayrıldı.
Onu hâlâ seviyor musun yoksa?
Ay sus be. İşleri karıştırmaktan başka bir şey yapmıyorsun iç ses. Arda yavaşça önüme geldi ve bana o kadar sıkı sarıldı ki sanki son kez sarılıyorduk. "Çok merek ettik, neden gittin?" Bana sıkıca sarılırken döküldü bu cümleler ağzından. "Gerektiği zaman öğrenirsin." Dedim, çünkü hemen şu an ondan hoşlandığımı söyleyemezdim.
"Yakın zamanda söyle ama." Saçlarımı hem kokluyor hem de öpüyordu. Gülümsedim sadece. Yazgı'yla sevgiliyken neden bana sarılıp beni öpüyordu, inanın bilmiyorum. Ama sorup da anın tadını kaçırmak istemiyordum.
"Ha bu arada." Dedi benden ayrılarak. "Yazgı'yla aramız kötü bu ara. Neymiş seni çok düşünüyormuşum, neymiş onu önemsemiyormuşum, böyle davranacaksam gidip senle sevgili olmamı söyledi. Bende alakası yok, dedim. Seni kardeşim olarak onu da sevgilim olarak gördüğümü söyledim ama bana hâlâ tripli." Buruk bi gülümsemeyle karşılık verdim bu cümlesine.
"Aranızı yapmaya çalışırım." Yanaklarımı sıktı ve yanımda duran bavulumu aldı. "Hadi araba şurada." Dedi ileriyi göstererek. Önden ilerleyen Riva, Vera ve Ezgi'nin yanına koştum ve aralarına girdim. Bir kolumu Vera'ya diğer kolumu da Ezgi'ye attıktan sonra yürümeye devam ettik. "Siz ne ara bu kadar yakın oldunuz?" Dedim üçüne bakarak.
"Ezgi çok tatlı ve iyi biri biliyor musun? Sen yokken bize çok yardımcı oldu. Yani bence aramıza dördüncüyü alma vaktimiz gelmişti." Dedi Riva, Ezgi utanarak başını eğdi. "Gerçekten çok yardım etti bize, yani depresyona falan giriyorduk." Dediğinde hepimiz gülüştük. Omzuma biri dokunduğunda kolumu kızların omzundan çektim ve arkamı döndüm.
"Konuşabilir miyiz?" Anlamsız gözlerle Berk'e baktım. "Konuşacak neyimiz kaldı Berk?" Üzülerek bana baktı. "Lavin bak ben bir hata yaptım, çok büyük bir hata yaptım ama sarhoştum..." Konuşarak lafını böldüm. "İçmeseydin Berk. Ben sana o kadar iç mi dedim?" Sesli bir şekilde nefesini verdi.
"Önce beni dinlesen be güzelim?" Kollarımı belimde birleştirip kafamı salladım ve yürümeye devam ettik, diğerlerinin arkasından geliyorduk. "Ben gerçekten çok pişmanım Lavin, lütfen beni affet. İstemediğin her hangi bir davranışta bulunmam, istemediğin her hangi bir sözü söylemem, istemediğin her hangi bir kişiyle görüşmem. Lütfen affet beni... Senden hemen cevap vermeni istemiyorum, biraz düşün iki gün sonra sahilde buluşalım."
Bakışlarımı ayaklarımdan ona çevirdim. Çok güzel bakıyordu. Lavin kendine gel, o seni aldattı kızım. "Tamam, düşüneceğim." Yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirdikten sonra kolunu omzuma attı ve yanağımı öptü. Garip bir bakış attıktan sonra tekrar kızların yanına gittim. "Ne istiyor bu salak?" Dedi Vera, Berk'i göstererek. Omzumu silktim. "Sonra anlatırım." Kafasını salladıktan sonra Arda'nın arabasının orda durduk.
"Şu araba kimin?" Dedim Arda'nın arabasının arkasındaki arabayı işaret ederek. "Benim." Dedi Berk ve oraya yöneldi. "Sıkışırsınız orda bazılarınız bana gelsin." Hiç düşünmeden Arda'nın arabasının ön koltuğunun kapısını açtım ve oturdum. Bana bakan gözler hissediyordum ama dönüp bakmadım. Arda yavaşça sürücü koltuğuna oturduğunda Riva ve Vera da arka koltuğa oturdu. Abim ve Ezgi, Berkle gidiyordu.
"Ezgi niye gelmedi?" Dedim arkamı dönüp kızlara bakarak. "Berkle evleri yakınmış, Berk ben bırakırım dedi." Kafamı sallayıp önüme döndüm. Arda arabayı çalıştırdığında çaktırmadan onu izliyordum. "Bana baktığını görebiliyorum Lavin." Utanarak kafamı cama çevirdiğimde kucağımdaki elimi tutup sıktı ve güldü.
Koluna hafifçe vurdum. "Ne var pislik?" İki elini de direksiyona geri koyduğunda belli olan damarları ile yutkundum. "Neden baktın ki?" Dedi gözlerini yoldan ayırıp bana bakarken, ama hemen yola geri döndü. "Canım istedi." Dediğimde burnundan güldü. "Peki öyle olsun bakalım." Anlamsızca ona baktığımda tekrar bana baktı ve konuştu.
"Ne var ya, Allah Allah." Güldükten sonra kafamı tekrara cama çevirip yolu izlemeye başladım. Ne kadar garip bi konuşma geçmişti öyle. Her neyse. Önce Riva'yı daha sonra da Vera'yı bıraktıktan sonra benim evime doğru devam ediyorduk. "Yazgı... Aslında benim sandığım gibi biri... Değilmiş..."
"Demiştim." Gözlerimiz tekrar buluştuğunda bana çok daha farklı bakıyordu. Ya da ben öyle anlamıştım. "Her neyse, geldik. İstediğin bir şey varsa hemen yaz olur mu?" Kafamı salladım ve kapıyı açtım. "Teşekkürler, görüşürüz." Dedim ve kapıyı kapayıp eve doğru yürümeye başladım. O sırada abim gelmişti, Berk'le göz göze gelmememk için arkamı dönmedim ve kapıyı açıp içeri girdik.
Valizimi abim yukarı çıkarırken bende arkasından çıkıyordum. Valizimi odaya bıraktıktan sonra kapıyı kapatıp çıktı. Kendimi yatağa attım ve telefonumu açıp uzun süredir yapmayı düşündüğüm şeyi yaptım.
Arda Güler Bey, İmkansızım olarak değiştirildi.
_______________________________________
Selamın aleyküm mumin kardeslerim. Bayaaadir bolum atmiyordum akdnksns. Ama eski aktifligime donecegim soz. Berk ve Lavin'i baristirsam mi ya cok kararsizim yazin lutfennn. He bir de Berk cok yakisikli degil miii 🤭. Ehehhe neysee. Bolumu begendiyseniz vote vermeyi ve yorum yapmayi unutmayinn 😻
Sizi cok seviyorumm
SLAYYYY
-elf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım | Arda Güler
Teen Fiction"Ben bütün herkesi kariyerim dahil bir kenara atıp seni seçtim! Karşılığı bu mu? Beni aldatmak mı?" gözümden süzülen bir damla yaşı sildim. "Arda bilmeden konuşuyorsun. Seni aldatmadım, aldatmam da." kafasını başka yere çevirdi. "Peki Lavin. Nasıl i...