0.9

912 42 76
                                    

Sabah gözüme çarpan güneşle uyandım, yanımda uyuyan Riva ve Vera çok komik ayrıca tatlı görünüyorlardı. Saçlarını okşadım ve yerimde doğruldum, burnumdaki sızı ile oraya dokundum ve biraz ovalayıp masaj yaptım. Daha sonra yanımda duran telefonuma uzandım. Kafamı dağıtmak için kulaklığımı takıp "Lana Del Rey - Brooklyn Baby" açtım.

Biraz müzik dinledikten sonra kızlar uyanmıştı. "Lavincim erkencisin." Dedi Riva, gülümsedim. "Burnum ağrıyor amına koyim. Ağrıdan uyuyamıyorum." Dedim ve yüzümü ekşitip burnumu sıvazladım. "Ayy yerim ben senin o ağrıyan burnunu." Dedi Vera ve gelip yanaklarımı sıktı.

"Hayırdır Veracım bu ara çok sevgi pıtırcığısın?" Dedim, ikisi de güldü ama ben ciddiydim. "Askm ameliyat oldun ya işte o yüzden." Dedi ve tatlı surat yaptı. "Iyy yapma şöyle çok yapmacık duruyo." Dedim ve hafifçe (!) yanağına vurdum. "Ah! Amk acıdı." Dedi yanağını tutarak. "Voleybolcuyuz kızım, elimiz sert tabi." Dedim, hepimiz güldük.

"Tamam kesin şamatayı. Final maçından sonra yeni transferlerle görüşülecekmiş. İnşallah düzgün kişilerdir." Dedi Riva. "Bende öyle duydum; hatta futbol, voleybol ve basketbol transferleri aynı anda imzalanacakmış. Bütün A takımlarını davet edeceklermiş diye duydum." Dedim, Vera bize şaşkın gözlerle bakıyordu. "Ben hiç bir bok duymadım amk." Dedi ve gülmeye başladı, biz de güldük.

Biraz sohbet ettik, sonra doktor geldi bir kaç kontrol yaptı ve gitti. Öğlen olmuştu, biri kapımı tıklattı. "Girin!" Dedim ve kapı açıldı. Klasik gördüğüm yüzler aksine bu şahısı görmem şoka uğramama sebep oldu. "Berk?" Gülümsedi ve içeri girdi. "Ta ta! Sürprizimi beğendin mi güzelim?" Dedi ve yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu. "Hayır beğenmedim canım, şimdi siktir olup gidebilirsin." Dedim ve yüzüme çakma bir gülümseme takındım.

"Ayıp oluyo ama ya. Her neyse ben buraya düzgünce geçmiş olsun demeye geldim ve şunu vermeye..." Dedi ve elini cebine atıp bir şey aramaya başladı. Cebinden küçük bir kutu çıkardı. "Bu ne?" Dedim ve aptal aptal yüzüne baktım, ne gerek vardı hediyeye şimdi? "Sana aldım, aç bak." Dedi ve bana uzattı. Elinden aldım ve açtım, içinden Latin harfleriyle yazılmış 'Lavin' kolyesi çıktı. Altındı ve oldukça pahalıya benziyordu.

"Teşekkür ederim." Dedim soğukça, bu kolyeyi bana vermiş olması ve benim beğenmem beni aldatmış olmasını değiştirmezdi. "Ama sana olan nefretim azalmadı." diye devam ettim cümleme aynı soğuklukla. Yüzü düşmüş ve gülümseyen yüzü solmuştu. "Aldatmadan önce düşünecektin hayatım." Dedim ve sinir bozucu bir şekilde gülümsedim. Yalan yok kolyeyi beğenmiştim ama bu karaktersiz ve şerefsiz olduğunu değiştirmezdi.

Kolyeyi ondan yardım almadan taktım. "Taktığıma dua et, sana da fırlatabilirdim. Ne de olsa her şeyi çabuk beğenmem, bilirsin." Laflarım ağrına gidiyordu, beni aldatmıştı evet ama pişmandı. Çünkü ayık değildi, benim neden onu affetmediğimi sorarsanız; biz kavga ettikten sonra ilk soluğu bir barda ve bir kızın yanında alması sizce çok mu normal? Bence hayır. O yüzden affetmedim, affetmemde.

"Lavin, hadi güzelim yeni bir sayfa açalım. Gerçekten çok pişmanım." Dedi üzgün bir şekilde, nedensiz ona güvenesim vardı. Çok içten söylemişti. "Bir daha yapmayacağını nerden bileyim Berk?" Dedim, güçlü durmaya çalışıyordum ama olaylar bir bir gözümün önüne geliyordu. "Bebeğim yeni bir sayfa açalım, emin ol sana çok iyi bakacağım, emin ol bir daha aynı hatayı yapmayacağım." Dedi, elini yanağıma götürdü ve okşadı.

"Eğer ben seni affetsem, geceler seni affetmez, gözyaşlarım affetmez, gururum seni affetmez, sen gezip eğlenirken, seni bekleyen o çocuk affetmez, ben eriyip giderken, buna şahit dostlarım affetmez." (Niye bu kadar fazla sarki koyuyorum bilmiyorum. Sarki; Blok3 - Affetmem) Dolu gözlerle bana bakıyordu, lakin benim de gözlerim dolmuştu. "Hiç umut yok mu?" Dedi içimde bir ışık görmek istercesine.

Onu affetme isteğimi bastırdım; onu beklerken döktüğüm göz yaşları, çektiğim acı ağır bastı. Acımasızca, ilişkimizi devam ettirmenin son imkanını bitirdim. Kafamı olumsuz anlamda salladım. Gözlerindeki umut soldu, kafasını eğdi. "Peki, eğer fikrin değişirse bil ki seni hep bekleyeceğim güzelim." Dedi gözlerinden iki damla süzüldü. "Tamam, bir şey olursa ararım." Dedim ve kafamı cama çevirdim.

Kalkıp gitti, hiç bir şey olmamış gibi gitti, görüşürüz bile demeden gitti, hayallerini, umutlarını, bırakıp gitti. Gözümden yaşların sürülmesine izin verdim, onu affetmek istiyordum ama gönlüm el vermiyordu. Akıllanmıştı, evet ama affedemem işte, olmaz. Kapı tekrar tıkladı, göz yaşlarımı sildim ve "Girin!" Dedim. Arda'ydı ve oldukça sinirli görünüyordu. Kapıyı sertçe kapadı ve yanıma oturdu.

"Bu çocuk kim Lavin?" Dedi, burnundan soluyordu. "Sakin ol ya." Diyerek kolunu sıvazladım. "Kim bu piç?" Dedi aynı öfkeyle. "Bir arkadaş." Dedim gözlerimi kaçırarak, çenemden tuttu ve gözlerini gözlerime sabitledi. "Nasıl bir arkadaş?" Dedi, gözleri alev saçıyordu. "Eski... Eski sevgilim." Dedim elini çenemden çekti ve başına götürdü, gözlerini yumdu ve sakinleşmeye çalıştı.

"Neden burda peki?" Dedi ellerini başından çekti ve gözlerini açtı. Neden bu kadar sinirlenmişti anlamıyordum. "Geçmiş olsun demeye gelmiş. Ha, bir de bunu vermeye." Diyerek kolyemi gösterdim. Biraz yaklaştı ve kolyeyi inceledi. Nefesini boynuma doğru veriyordu, çok garip bir şekilde bundan rahatsızlık duymuyordum. Ama biraz geri çekilmesi için sahte bir şekilde boğazımı temizledim.

"Ah! Pardon fazla mı yakındım?" Dedi. "Yani." Dedim a'yı uzatarak, gülümsedi. Bakın 100. kere söylüyorum ama çok güzel gülüyor hocam. Gülüşü der susarım. "Bu arada kolye güzelmiş. Paraya kıymış yani." Dedi, gülümsedim. "Onu affedeyim diye yapıyor." Sahte bir şekilde kahkaha attım, anlamsızca baktı. "Neden affetmiyorsun peki." Dedi. "Beni aldattı." Dedim tekdüze bir sesle. Ağzı açık bakıyordu, gülümsedim.

"Kapa şu ağzını sinek girer." Dedim ve çenesine vurdum. Kahkaha attı, amk neden bu kadar güzel gülüyor kafayı yicem. "Neyse, ben bir şey daha dicem sana. Doktorla konuştum bir kaç saat sonra çıkış yapabilecekmişiz, durum gayet iyiymiş." Dedi. "Ow may gat, sonunda yani bıhtık burdan." Dedim, gülümsedi. Demicem artık anlıyorsunuz. "Kız dur daha iki gün oldu."

"Benim için iki asır canım." Dedim ve gülümsedim. "Neyse ben kalkayım artık, kızlar birazdan gelip eşyaları toplar sonra da çıkarız." Dedi, kafamı salladım. Odadan çıktıktan sonra kızlar geldi, eşyalarımı topladılar ve onlar da çıktılar. Daha sonra hemşireler geldi, kolumdaki serumu ve burnumdaki bir şey çıkarıp yerine başka bir şey taktılar. Yeni taktıkları şeyi bir hafta takmam gerekiyormuş ve maçlara çıkmamda bir sakınca yokmuş.

Abim gelince eşyaları alıp odadan çıktık, abim ve Arda taburcu işlerini hallederken kızlarla kenarda bekliyorduk. "Aşkım bir şey sorucam." Dedi Vera. "Sor bir tanem." Diyerek ona döndüm. "Berk mi geldi senin yanına, birisini gördüm ve ona benzettim ama kavga falan olmasın diye yanına gitmedim." Dedi. "Evet geldi, özür falan diledi yeni sayfa açalım dedi. Bir de bu kolyeyi verdi." İkisi de kolyeme bakıyordu.

"Güzelmiş kolye, affettin mi peki?" Dedi Riva, dik dik ona baktım. "Sence böyle bir ihtimal var mı hayatım?" Dedim, kafasını olumsuz anlamda salladı. "O beni aldattıktan sonraki günlerde döktüğüm göz yaşları, ben biterken benimle birlikte bitmeniz, beraber ağladığımız o anları bir saniyede silemezdim." Dedim, ikisi de bana sarıldı. "Biliyor musun, bu hayatta sahip olduğum en iyi şey sizsiniz." Dedi Riva.

"Siz de benim sahip olduğum en değerli şeysiniz." Dedim sıkıca sarılırken abim ve Arda geldi. "Noldu niye sarılıyorsunuz?" Dedi abim. "Hiç öyle sarılmak istedik." Dedim ve gülümsedim, Vera'nın gözleri dolmuştu ve onları siliyordu, ona bakıp gülümsedim. "Peki o zaman gidelim bakalım eve." Dedi abim. "Ay sonunda ayol!" Dediğimde hep birlikte gülerek hastaneden çıktık.
_______________________________________
Selam mumin kardeslerim nasilsiniz iyisiniz inşallah. Ben iyiyim sagolun.
Kupa diye bir sey varmis bende yeni gordum, icecek falan herhalde anlamadim tam akbsoansls. Neyse saka bir yana, Fenerimi tebrik ediyorum ask adamlarimm.
Bolumu yine Esgi askim istedi diye attim yoka niyetim yoktu aksbjshdo
Bolumu begendiyseniz vote vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin 🫶🏻
-elf

İmkansızım | Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin