Onu bu gece yanıma davet ettiğimi söyle

2.3K 219 104
                                    

Merhabalar merhabalar. Bölümleri şu zaman atacağım diye bir düşüncem olmuyor, emin olduğum bir zaman atıyorum bu konuda bilgilendirmek istedim. İyi okumalar

Öptüm çehrenizden

Jungkook

"Büyükanne ben geldiim, sana en sevdiğin keklerden aldım. Aslında sen pek vişneli kek sevmezsin ama bugünlük bunlarla idare edelim. Söz daha sonra çikolatalı alacağım. Bu arada hava galiba biraz soğuk üşümüyorsun değil mi? Eminim iyisindir."

Jungkook elindeki kekten bir ısırık alıp ağzındaki lokmayla konuşmaya devam etti.

"Kaşıma bakma, dün birkaç aksilik oldu büyükanne. Ve biliyor musun bir baloya gittim dün. Yani sonu pek iyi olmasada iyi gibiydi. Kral ile tanıştım, sonunda Kim Taehyung ile tanıştım."

Jungkook derin bir nefes çekti titrekçe. Keki yerken bir yandan da gözünün kalmış olduğu bir noktada sanki Taehyung'u hayal ediyordu. Daha çok kendi kendine konuşuyor gibi bir hali vardı.

"Gözleri çok güzeldi. Burnunun ucunda, sağ gözünün altında, dudağında benleri vardı. Saçları kır gibiydi, dokunamadım. Dudakları geniş ince ve kavisliydi denizin dalgaları gibiydi. Elleri…"

Jungkook sanki uzun süre nefesini tutmuş gibi derin bir soluk çekti ciğerlerine. Gözlerini kapatıp hayal etti kısa bir süre.

"Elleri, çok güzeldi büyükanne. Parmakları uzun, tırnakları tam bir sanatçının fırçasından çıkmış gibiydi. O elleri ne çok can almıştır kim bilir. Yorgundu, kim bilir ne yükler vardı omuzunda."

Dalga geçer gibi güldü burukça kendisine.

"Bana öyle bakma, hadi kalk bakalım. Senden başka kime anlatacağım bunları. Üzülme benim için, ben çok iyiyim."

Jungkook büyükannesinin başının altında bulunan yastığı biraz havaya kaldırdı. Tam yan yan düşecek olan babaanesini tutup iki yanına birer tane daha yastık koydu.

"Tamamdır şimdi düşmezsin, bu arada miden daha iyi mi büyükanne? Rahatça çıktın mı tuvalete."

Yaşlı kadın iki kez gözlerini kırptı.

"Hmm peki biraz daha bekleyelim, şimdi şu keki yiyelim sonraa sana bir hediye yaptım, onu vereceğim. Eminim çok seveceksin."

Kadın üç kez gözlerini açıp kapadı.

"Haayıır asla söylemem, önce kek yiyeceğiz sonra."

Kadın bir kez gözlerini kırptı.

"Aç bakalım ağzını ben çok beğendim büyükanne."

Kadın güçlükle ağzını açıyor Jungkook da bir yandan ona yardım ediyordu.

"Çok lezzetli değil mi?"

Kadın bir kez gözlerini kırptı. Ve arkada gelen kadını görünce o tarafa baktı. Jungkook da o tarafa bakınca gelen kadın söze girdi.

"Efendim ben her şeyi hallettim, yemekleri de hazırladım. Arzu ettiğiniz bir zamanda servis edeceğiz."

Jungkook kadına tebessüm edip teşekkür etti.

"Teşekkür ederim Samanta, şimdi aç değilim."

Kadın başı ile selam verip odadan çıkınca Jungkook tekrar önüne döndü.

"Hadi bir ısırık daha baksana çok zayıflamışsın."

***

"Kralım gerekli her şeyi yaptık, sadece yemekler kaldı onu da aşçılarımız yapıyor."

İMPARATOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin