Merhabalar merhabalar Efendim sözümü tuttum ve 10k şerefine bu bölümde buluştuk iyi okumalar Öptüm çehrenizden
27 yıl önce
"Ya hadi ama Karina sabahtan beri seni bekliyorum"
"Of namjoon ne yapabilirim babamdan ancak kaçabildim ve kurabiyeleri bekledim, baaak"
"Wooaaa Karina bunlar ne kadar güzel olmuş bir tane alayı-"
Genç kız kurabiyeden almak isterken elini uzatan çocuğun eline vurup kurabiye dolu kutuyu arkasına saklamıştı.
"Sakın dokunma bunlara, Taehyung'un en sevdiği limonlu kurabiyeler bunlar ona özel yaptım."
Genç oğlan burukça tebessüm edip başıyla onayladı ve bozuntuya vermeden gülümsedi.
"Hadi gidelim, piknik için mükemmel bir yer buldum Karina."
Kız neşeli bir şekilde elinde bulunan piknik sepetini sallaya sallaya yürümeye başladı. Ormanın içerisinde seke seke yürürken bir eli cebinde, elinde paket bulunan Namjoon kızı izliyor, kızın bu şirin tavrına anlam veremiyor ve tebessüm ede ede yürüyordu.
Sonunda gidecekleri yere varan çocuklar ellerindekileri malzemeleri bırakıp yere serdikledi örtünün üzerine güzelce yemekleri dizip oturdular.
"Of Namjoon sence Taehyung ne zaman gelecek? Çok sıkıldım."
Genç oğlan omuz silkip konuştu.
"Bilmem, amcam Taehyung'u sürekli çalıştırıyor. Ne zaman oyun oynamak için yanına gitsem Taehyung kılıç çalışıyor. Amcam onu özel olarak yetiştiriyor bu aralar savaşa gitmiyor pek."
Karina başını sallayıp üzgünce onaylarken namjoon arkadan bir paket çıkartıp heyecanla Karina'nın önüne bıraktı.
"Bu senin için."
Karina şaşkınlıkla kutuyu alıp salladı.
"Vaay, bana hediye mi aldın. Teşekkür ederim Namjoonie"
Yavaş yavaş paketi açan kız bir bileklik ve beyaz karanfilleri görünce tebessüm etti.
"Teşekkür ederim namjoonie"
Genç kız eline aldığı bilekliği namjoona uzatıp takması için yardım istedi. Bilekliği takıldıktan sonra teşekkür edip kutuya baktı.
"Beyaz karanfiller; Masumiyet ve saflığı temsil eder. Bir tür sevgi göstergesidir. İlgi ve alakanın temsilcisidir."
Genç kız başını onaylar şekilde sallayıp tebessüm etti ve kutuyu eline alıp çiçekleri kokladığı sırada arkadan işittiği sesle kutuyu bir kenara fırlatıp arkasına döndü.
"Geç kaldım galiba, kusura bakmayın."
Arkadan gelen Taehyung nefes nefese yere oturdu ve Namjoon'a doğru elini uzatıp selam verdi."Özledim seni kardeşim, uzun süredir görüşemiyoruz. Kusura bakma lütfen."
Namjoon tebessüm edip Taehyung'a sarıldı.
"Amcam yüzünden olduğunu biliyorum merak etme, sorun etmiyorum kardeşim."
Karina mızmızlanarak ikilinin konuşmasını böldü.
"Hadi ama Taehyungiee ben de buradayım beni özlemedin mi?"
Taehyung kahkaha atıp genç kızın saçlarını elleriyle dağıttı.
"Özledim tabii özlemez olur muyum burnumda tütüyorsun Karina. Seninle uğraşmak için ailemden kaçıp buraya geldim, riskli oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPARATOR
Genç KurguHalk tarafından sevilen ve bir o kadar da korkulan İmparator Kim Taehyung'un kendisine göre yasaları ve cezaları vardı. Bu cezaları vermekten çekinmeyen Kral hayatında ilk defa bir çocuk tarafından bozguna uğrayacaktı. Bildiği her şeyi unutturan çoc...