Öncelikle herkese selam. Uzun süre sonra sizinle birlikte satırlarımda buluşmak beni fazlasıyla heyecanlandırdı diyebilirim. Hepinizden özür dilerim, sizi yarı yolda bıraktım. Ama tekrar geri geldim. Umarım ki bu yolculukta tekrar birlikte oluruz. Bölüme geçelim.
------
Serena'dan.
Sonbaharın kasveti yalnızca doğaya değil, bize de vurmuştu. Birbirimizi son görüşümüzün üzerinden bir hafta geçmiş olmasına rağmen kimse kimseyi artık merak etmiyordu. Durup düşününce çok da yadırganacak bir durum gibi durmuyordu fakat kısa bir süre bile olsa benimsediğim kişiler vardı. Kalabalıktık, güçlüydük.
Şimdi ise o koca kalabalıktan geriye kalan sadece Maral'dı. Hep böyleydi zaten. Bir arkadaşlık kurardık ama geriye hep biz kalırdık. Şikayetçi olduğum bir durum değildi, hâlimden gayet memnundum.
"Serena!" Sonunda alıştığım rutine dönmek bir yandan da mutlu etmiyor değildi.
"Efendim hayatımın aşkı?"
"Şirinlik yapacağına hemen buraya gel."
Odamdan çıkıp Maral'ın sesinin geldiği yere gittim. Adeta sinirden kızarmış, burnundan soluyordu.
"Ne oldu yine?"
"Zibilyon kez sana eşyalarını ortada bırakma dedim. Buranın hâli ne?" Etrafa göz attığımda şaşırmıştım. Çünkü eşyalar kesinlikle bana ait değildi.
"Yavrum, bir şey diyeceğim. Ama sakın korkma."
"Ne?"
"Eşyalar benim değil."
"Böyle sıyıramazsın Serena."
"Maral, ciddiyim. Eşyalar benim değil."
"Serena eve senden benden başka kimse girmiyor."
"Tamam da yavrum, benim değil." Eğilip elime aldığım tişörtün aşağıya doğru sarkmasıyla ikimizin de çığlığı basması bir oldu.
Tişörtün içinden bir çift kanlı göz ve bir zarf düşmüştü.
Maral benden hızlı davranıp zarfı aldı ve hızlıca açıp içindeki notun üzerinde gözlerini gezdirdi.
"Gözlerim hepinizin üzerinde. Bittiğini düşünmeyin."
Az öncesinde kafamdan geçirdiğim kalabalığa olan özlemim kısa süre içerisinde sona erecekti sanırım.
----------
Yazar'dan.
Korkunç hava her evde kendini göstermeye yavaş yavaş devam ediyordu. Maral ve Serena yaşanılan şeyden sonra ellerinde olan telefon numaralarıyla daha öncesinde kurulmuş ama sonrasında dağılmış olan grubu tekrar kurmuşlardı.
Odayı biraz daha incelediklerinde birçok yerde kan izi gören ikili her şeyin fotoğrafını çekip gruba atmıştı.
Onların ardından birkaç dakika arayla herkesten gelen fotoğraflar epey bir korku salmıştı herkese.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRDAP.
Misterio / SuspensoHer adımlarında daha da yaklaştıklarını hissediyorken bir anda kendilerini bulacakları boşluklar, karanlıklar, bulmacalar ve daha fazlası. Başarma arzusuyla, intikam ateşiyle dolu farklı farklı insanlar. Hepsinin ortak amaç etrafında toplandığı ve n...