Selamm Aşklarımmmm🦋🦋
Nasılsınız bakimmm
Şimdi ben bişey dicem
Eee şimdi benim sınav haftam başlıyoo👉🏼👈🏼
Ben çok çalışkan bir görll olduğum için ders çalışıcam o yüzden bölümler aksayabilirr🤟🏽
Ama merak etmeyin araları çok sürmezz💋💋
Neyse zaten bu yüzden bölümü uzun yazdım
Doya doya okuyunnn🌊🌊
__
"İşte sonra da Caner'i Simaya zorla arattırdık bizi sana getirsin diye şimdide görüyorsun ki buradayız." Savaş ağızı dolu bir şekilde konuşarak bize nasıl geldiklerini anlatıyordu.Ben de şaşkın bir şekilde onu izliyordum.Gerçekten asla beklemediğim birşey olduğu için fazlaca şaşırmıştım.Savaş mantıdan bir kaşığı daha ağzına götürürken konuştu.
"Ama nasıl şok oldun?" Eğlendiği her halinden belliydi.Dediği şeye gözlerimi devirdim.
"Ay kes tamam sende tıkında size kalacak biryer ayarlayalım." Dediklerimle beraber Sima'nın hemen yanında oturan Caner hevesle konuştu.
"Karamel sen istersen ben de kalabilirsin çekinme yani."
"Ne saçmalıyon lan sen! sabahtan beri yavşıyon zaten Simaya fark etmedim zannetme!" Savaş ağızında ki yemekle zar zor konuşarak Caner'e bağırıyordu ama Caner onu pek umursamışa benzemiyordu.
Onlardan başımı çevirip Savaşın yanında telefonuyla oynayan Toprağa döndüm.
"Şu mallara sen bakacan artık Toprağam aramızda en zeki sensin." Toprak oflayarak kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
"Ben Hatay'a bunlarla beraber gelmeyecektim de işte tam bu sebepten dolayı acıdım." Dediği şeye gülerek etrafa bakındım.
"La benim evlatlık nerede?" Yanımda oturan Aris sanki yeni aklına gelmişcesine benim gibi etrafa bakındı.
"Elis de yok." Oturduğum sandalyeden kalktım.
"Ben bulurum şimdi onları." Aris ciddi bir şekilde kafasını salladı.
Fırsattan istifade hemen arka bahçeye doğru yürümeye başladım.Beraber olduklarına neredeyse emindim çünkü zaten Batu bana Aris'in kardeşi var mı diye sorup duruyordu!
Tahmin ettiğim gibi arka bahçedeki çimlere otururken yakalamıştım onları.İkisi de gayet eğleniyormuş gibi görünüyordu.Çaktırmadan yanlarına doğru yaklaştım.
"Dilay ablaya sürprizinizi söylememek icin kendimi çok zor tuttum." dedi Elis.
"Yinede senin gibi bir güzelliğe söylediğim için pişman değilim." Batu bad boy tutmaya çalıştığı sesiyle konuşunca Elis'in hafiften utandığını fark ettim.
Kimin kardeşi bee yürümüyor uçuyor mübarekk!
"Önceden tanıştığımızı söyleyecek miyiz Dilay ablaya?"
"Söylemeyin de bakın ne yapıyorum size!" Farkında olmadan bağırdığım için ikisininde bakışları bana döndü.
"Abla!" Olduğum yerden adımlayarak onlara doğru yaklaşıp yanlarına çöktüm.
"Herşeyi duydun mu bari Dilay abla?"
Elis utandığını belli eden sesiyle konuştu."Duymam gerekeni duydum Elisciğim." İkisi de susuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Falan İşte /texting/
Romance٭Tamamlandı٭ Siz:Yok ya duramıyorum sinirden Siz:Hani yani sen kimsin sığır!! Siz:Ay bi de geçmiş karşıma "Davayı da tweet sözleriyle mi kazancaksın" diyo Siz:Büroda olmasam ben bilidim ne yapacağımı amaa Siz:Hıh haspamm Siz:Ergenmişim biliyo musun...